Ford Fiesta: nové barvy a další vylepšení

Ford Fiesta: nové barvy a další vylepšení

Ford nedávno oznámil řadu vylepšení pro model Fiesta, nejprodávanější malý automobil na evropském trhu*. Zákazníci se mohou těšit na nové barvy a novinky ve vzhledu i ve výbavě.

Již tři roky v řadě – v letech 2012, 2013 i 2014 – byla Fiesta nejprodávanějším malým vozem v Evropě. Na tyto úspěchy navazuje i letos. Za první tři měsíce roku 2015 si připsala 88 155 prodaných vozů* a opět tak vévodí své kategorii.

Model se vyrábí v německém Kolíně nad Rýnem.  Na trh byl uveden v roce 1976 a od té doby má na kontě více než 17 milionů prodaných kusů. Pro Evropu se vyrábí ve tří- a pětidveřovém provedení, v jiných částech světa je k dostání rovněž jako čtyřdveřový sedan.

Fiesta je nyní k dispozici ve třech nových barvách: metalické tmavě šedé Magnetic, zářivě červené Candy a luxusní metalické béžové Silk.

Fiesta Trend nově dostala kožené madlo ruční brzdy, Fiesta Titanium má nyní chromovanou spodní mřížku, nová 16“ kola z lehké slitiny a také vzor potahů sedadel, jejichž béžové prošívání je sladěno s dekoračními švy na volantu, manžetě řadicí páky, madlu ruční brzdy a velurových kobercích.

Fiesta teď rovněž disponuje moderními technologiemi jako systém Active City Stop nebo Ford SYNC s hlasovým ovládáním a automatickým tísňovým voláním.

Právě multimediální systém Ford SYNC mohou čeští zákazníci nyní získat ve výhodné verzi EcoBoost Edition. Její součástí jsou také přední mlhové světlomety a stále populárnější motor 1.0 EcoBoost, trojnásobný vítěz ankety „International Engine of the Year“ (Motor roku 2012, 2013 a 2014). Svým výkonem 100 k (74 kW) splňuje požadavky na sportovní a dynamickou jízdu při zachování nízké spotřeby paliva 4,6 l/100 km**.

Pro motoristy, kterým vyhovuje spíše  motor 1.25 Duratec 82 k a střední stupeň výbavy Trend, připravil Ford akční zvýhodnění 15 000 Kč, díky kterému je 5dveřová Fiesta v této konfiguraci nabízena za atraktivních 269 990 Kč.

Vrcholem současné nabídky Fordu Fiesta je potom ryze sportovní verze ST, která za dostupnou cenu od 446 990 Kč nabízí bohatou standardní výbavu a hlavně nekompromisní sportovní svezení díky speciálním úpravám podvozku a výkonnému motoru 1.6 EcoBoost 182 k (134 kW).

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků