Ford Fiesta: nové barvy a další vylepšení

Ford Fiesta: nové barvy a další vylepšení

Ford nedávno oznámil řadu vylepšení pro model Fiesta, nejprodávanější malý automobil na evropském trhu*. Zákazníci se mohou těšit na nové barvy a novinky ve vzhledu i ve výbavě.

Již tři roky v řadě – v letech 2012, 2013 i 2014 – byla Fiesta nejprodávanějším malým vozem v Evropě. Na tyto úspěchy navazuje i letos. Za první tři měsíce roku 2015 si připsala 88 155 prodaných vozů* a opět tak vévodí své kategorii.

Model se vyrábí v německém Kolíně nad Rýnem.  Na trh byl uveden v roce 1976 a od té doby má na kontě více než 17 milionů prodaných kusů. Pro Evropu se vyrábí ve tří- a pětidveřovém provedení, v jiných částech světa je k dostání rovněž jako čtyřdveřový sedan.

Fiesta je nyní k dispozici ve třech nových barvách: metalické tmavě šedé Magnetic, zářivě červené Candy a luxusní metalické béžové Silk.

Fiesta Trend nově dostala kožené madlo ruční brzdy, Fiesta Titanium má nyní chromovanou spodní mřížku, nová 16“ kola z lehké slitiny a také vzor potahů sedadel, jejichž béžové prošívání je sladěno s dekoračními švy na volantu, manžetě řadicí páky, madlu ruční brzdy a velurových kobercích.

Fiesta teď rovněž disponuje moderními technologiemi jako systém Active City Stop nebo Ford SYNC s hlasovým ovládáním a automatickým tísňovým voláním.

Právě multimediální systém Ford SYNC mohou čeští zákazníci nyní získat ve výhodné verzi EcoBoost Edition. Její součástí jsou také přední mlhové světlomety a stále populárnější motor 1.0 EcoBoost, trojnásobný vítěz ankety „International Engine of the Year“ (Motor roku 2012, 2013 a 2014). Svým výkonem 100 k (74 kW) splňuje požadavky na sportovní a dynamickou jízdu při zachování nízké spotřeby paliva 4,6 l/100 km**.

Pro motoristy, kterým vyhovuje spíše  motor 1.25 Duratec 82 k a střední stupeň výbavy Trend, připravil Ford akční zvýhodnění 15 000 Kč, díky kterému je 5dveřová Fiesta v této konfiguraci nabízena za atraktivních 269 990 Kč.

Vrcholem současné nabídky Fordu Fiesta je potom ryze sportovní verze ST, která za dostupnou cenu od 446 990 Kč nabízí bohatou standardní výbavu a hlavně nekompromisní sportovní svezení díky speciálním úpravám podvozku a výkonnému motoru 1.6 EcoBoost 182 k (134 kW).

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků