Ford Fiesta je v Evropě číslo 1 již třetím rokem v řadě

Ford Fiesta byl loni opět nejprodávanějším malým vozem v Evropě. Zákazníci si jich pořídili celkem 308 999*. Fiesta se tak stala již potřetí v řadě nejprodávanějším modelem své třídy na evropském trhu.
Ford Fiesta je v Evropě číslo 1 již třetím rokem v řadě

Velké oblibě se mezi zákazníky Fiesty těší převratný motor 1.0 EcoBoost, který třikrát za sebou zvítězil v prestižní odborné anketě „International Engine of the Year“ (Motor roku).

„Klíčovými faktory, jimž Fiesta vděčí za svoji neutuchající popularitu, jsou atraktivní vzhled a vyspělá technika,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „V reakci na sílící poptávku musel náš montážní závod v Kolíně nad Rýnem dokonce navýšit výrobu Fiesty.“

Kolínská továrna tak od února zvyšuje výrobu o 300 Fiest denně, na 1850 vozů, a během ledna a února zařadí celkem šest mimořádných víkendových směn.

„I na českém trhu se Fordu Fiesta daří mimořádně – za rok 2014 si ho vybralo přes 5 000 zákazníků, což je přibližně o 1 500 více než druhý nejúspěšnější vůz v segmentu, Hyundai i20. Více majitelů si našla jen domácí Škoda Fabia,“ říká Libor Beneš, Brand Manager společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. 

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2005
Stav: 198 978 km
Cena: 50 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků