Ford Fiesta Crossroad: další „skorooff-road“

Po Fiatu Panda a VW Polo se do rodiny vozítek do lehkého terénu přidává i Ford se svou Fiestou. Podívejme se mu na zoubek.
Ford Fiesta Crossroad: další „skorooff-road“

Co se týče tohoto drobečka, těžko se dá hovořit o nějaké speciální úpravě podvozku, nebo dokonce 4x4. Jedinou technickou změnou je zde jen mírné zvýšení podvozku, které může být praktické leda tak na cestě plné výtluků. Slovo mírné je určítě na místě, protože „terénní Fiesta“ má podvozek jen o pár milimetrů výš než její starší sestra. Nabídka motorů zcela kopíruje nabídku klasické Fiesty, takže ani zde není možné hovořit o změnách.

Vzhled je však zajímavější, ale možná ne až tak vydařený. Tento „skorooff-road” se výrazně liší oplastováním dolní časti dveří a blatníků. Změny postihly i přední a zadní nárazník, když oba dostaly jistou dávku šedého plastu. Ten však nepůsobí vůbec akčně, dokonce ani odolněji a vytváří spíš dojem lacinosti. Možná zajímavou změnou je použití nového blíže nespecifikovaného materiálu podlahy v interiéru vozu. Zajímavou novinkou jsou střešní ližiny.

Ptáte se kolik tahle zajímavost bude stát? To prozatím přesně neví ani samotní prodejci Fordu, předběžně se však hovoří o tom, že za cross úpravu příplatíte 1 085 eur oproti klasické Fiestě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Fiesta CrossRoad  Foto: Autotelegraf

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků