Ford Fiesta a Fusion dostanou silnější nafťák

Pod kapotou malých modelů Fiesta a Fusion se zatím nachází pouze jediný naftový motor, 1.4 TDCi 50 kW. Už začátkem příštího roku však doplní nabídku nafťáků motor 1.6 TDCi s výkonem 66 kW a točivým momentem 204 Nm; tento motor se objeví také v novém Focusu. Fiesta se na stovku s tímto agregátem dostane za 11,9 s a rozjede se až na 180 km/h. Fusion bude o 4 km/h, resp. 0,3 s pomalejší. Kombinovaná spotřeba motoru je pouhých 4,5 l nafty u Fiesty a 4,6 l nafty u Fusionu. Samozřejmostí je plnění normy Euro 4.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Koncept Fiesta S představený na pařížském autosalonu

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků