Ford Fiesta a Fusion dostanou silnější nafťák

Pod kapotou malých modelů Fiesta a Fusion se zatím nachází pouze jediný naftový motor, 1.4 TDCi 50 kW. Už začátkem příštího roku však doplní nabídku nafťáků motor 1.6 TDCi s výkonem 66 kW a točivým momentem 204 Nm; tento motor se objeví také v novém Focusu. Fiesta se na stovku s tímto agregátem dostane za 11,9 s a rozjede se až na 180 km/h. Fusion bude o 4 km/h, resp. 0,3 s pomalejší. Kombinovaná spotřeba motoru je pouhých 4,5 l nafty u Fiesty a 4,6 l nafty u Fusionu. Samozřejmostí je plnění normy Euro 4.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Koncept Fiesta S představený na pařížském autosalonu

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků