Ford Fiesta a Fusion dostanou silnější nafťák

Pod kapotou malých modelů Fiesta a Fusion se zatím nachází pouze jediný naftový motor, 1.4 TDCi 50 kW. Už začátkem příštího roku však doplní nabídku nafťáků motor 1.6 TDCi s výkonem 66 kW a točivým momentem 204 Nm; tento motor se objeví také v novém Focusu. Fiesta se na stovku s tímto agregátem dostane za 11,9 s a rozjede se až na 180 km/h. Fusion bude o 4 km/h, resp. 0,3 s pomalejší. Kombinovaná spotřeba motoru je pouhých 4,5 l nafty u Fiesty a 4,6 l nafty u Fusionu. Samozřejmostí je plnění normy Euro 4.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Koncept Fiesta S představený na pařížském autosalonu

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků