Ford Fiesta a Fusion dostanou silnější nafťák

Ford Fiesta a Fusion dostanou silnější nafťák

Pod kapotou malých modelů Fiesta a Fusion se zatím nachází pouze jediný naftový motor, 1.4 TDCi 50 kW. Už začátkem příštího roku však doplní nabídku nafťáků motor 1.6 TDCi s výkonem 66 kW a točivým momentem 204 Nm; tento motor se objeví také v novém Focusu. Fiesta se na stovku s tímto agregátem dostane za 11,9 s a rozjede se až na 180 km/h. Fusion bude o 4 km/h, resp. 0,3 s pomalejší. Kombinovaná spotřeba motoru je pouhých 4,5 l nafty u Fiesty a 4,6 l nafty u Fusionu. Samozřejmostí je plnění normy Euro 4.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Koncept Fiesta S představený na pařížském autosalonu

bazar

Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 158 232 km
Cena: 109 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 141 941 km
Cena: 110 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 148 678 km
Cena: 127 000 Kč
Ford Focus 1,8
Rok výroby: 2006
Stav: 231 797 km
Cena: 56 000 Kč
Ford Mondeo 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 92 694 km
Cena: 235 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 250 658 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků