Ford Fiesta a Fusion dostanou silnější nafťák

Pod kapotou malých modelů Fiesta a Fusion se zatím nachází pouze jediný naftový motor, 1.4 TDCi 50 kW. Už začátkem příštího roku však doplní nabídku nafťáků motor 1.6 TDCi s výkonem 66 kW a točivým momentem 204 Nm; tento motor se objeví také v novém Focusu. Fiesta se na stovku s tímto agregátem dostane za 11,9 s a rozjede se až na 180 km/h. Fusion bude o 4 km/h, resp. 0,3 s pomalejší. Kombinovaná spotřeba motoru je pouhých 4,5 l nafty u Fiesty a 4,6 l nafty u Fusionu. Samozřejmostí je plnění normy Euro 4.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Koncept Fiesta S představený na pařížském autosalonu

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků