Ford Fiesta a Focus ECOnetic: jednoduchá stavba, spotřeba hybridu

Automobilka Ford představí na autosalonu ve Frankfurtu na minimalizaci spotřeby paliva zaměřené modely Fiesta a Focus ECOnetic, jež mají i přes použití konvenční techniky dosahovat spotřeby a emisí současných nepoměrně dražších a složitějších hybridů. Za formulí ECOnetic Technology se skrývá soustava drobných vylepšení a tento emblém na svém pozadí má již v roce 2013 nosit plné dvě třetiny všech evropských Fordů. Podle FMC Europe má Ford Focus ECOnetic dosahovat průměrné spotřeby 3,4 l/100 km a Fiesta ECOnetic 3,3 l/100 km a emisí CO2 ve výší 89, resp. 87 g/km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ECOnetic Technology: odpověď Fordu na hybridy

Do seznamu prvků ECOnetic Technology patří především systém start/stop, regenerativní brzdění, kryt chladiče s proměnnou geometrií nebo speciální jízdní režim ECOmode (podrobně jsme o nich psali na tomto místě). O pohon se mají starat jednotky 1,6 TDCI a 1,6i EcoBoost (vyzkoušeli jsme v testu vozu Ford Focus 1,6i EcoBoost) a později také tříválec 1,0i EcoBoost. Podrobnosti očekávejme příští týden ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků