Ford Fiesta 1,6 Ti-VCT: 10 koní k dobru za 7 000 Kč

Specializované tuningové firmy se nespecializují pouze na drahé cestovní a supersportovní vozy, na své si přijde i majitel kompaktního, relativně levného automobilu. A nemusí jít jen o diesely. Hesla „dodělej si sám“ se drží britská společnost Superchips (o bramborové lupínky tedy nejde). V přepočtu za necelých 7 000 Kč nově nabízí nový program řídicí jednotky určený pro vozy Ford Fiesta s motory 1,6 Duratec Ti-VCT. Ty jsou v sérii naladěny na slušných 120 koní (88 kW), ale po nahrání programu, jež trvá jen několik minut, špička poskočí na 130 koní (96 kW) při 5 986 ot./min. Točivý moment se zároveň zvýší o 13 Nm na výsledných 162 Nm při 4 390 ot./min.

Tip: Přečtěte si náš test vozu Ford Fiesta 1,6 Duratec Ti-VCT

Klepněte pro větší obrázek
Ford Fiesta 1,6 Duratec Ti-VCT s posílením od Superchips
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků