Ford Fiesta 1.6 TDCi 66 kW + verze S a ST v prodeji

Od minulého týdne nabízí Ford nové verze modelu Fiesta. Do nabídky motorů se dostal nafťák 1.6 TDCi s výkonem 66 kW; stejný motor, ovšem s 80 kW se nabízí ve vyšších modelech (např. C-Max, nový Focus). Současně s tím uvedla automobilka ostřejší verze S a ST; pod kapotou Eska se skrývají motory 1.4 58 kW, 1.6 74 kW a 1.6 TDCi 66 kW, pod kapotou ST (starší článek) pak dvoulitr s výkonem 110 kW. Verze S má jen standardní agregáty, dostala však vyladěný vzhled (viz dřívější článek).

Nový naftový motor 1.6 TDCi má maximální točivý moment 204 Nm a spotřebu 4,5 l nafty na sto km. Nově ho najdete také ve Fusionu a rovněž novém Focusu. Základní cena Fiesty s tímto motorem činí 412 900 Kč (výbava Ambiente), verze S stojí 467 900 Kč a ST pak 529 900 Kč. S i ST jsou dostupné se třemi dveřmi. Fusion pořídíte s motorem 1.6 TDCi za 462 900 Kč, jak ve Fiestě, tak ve Fusionu zůstal i méně výkonný diesel 1.4 TDCi 50 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Fiesta S

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky