Ford Fiesta 1.6 TDCi 66 kW + verze S a ST v prodeji

Od minulého týdne nabízí Ford nové verze modelu Fiesta. Do nabídky motorů se dostal nafťák 1.6 TDCi s výkonem 66 kW; stejný motor, ovšem s 80 kW se nabízí ve vyšších modelech (např. C-Max, nový Focus). Současně s tím uvedla automobilka ostřejší verze S a ST; pod kapotou Eska se skrývají motory 1.4 58 kW, 1.6 74 kW a 1.6 TDCi 66 kW, pod kapotou ST (starší článek) pak dvoulitr s výkonem 110 kW. Verze S má jen standardní agregáty, dostala však vyladěný vzhled (viz dřívější článek).

Nový naftový motor 1.6 TDCi má maximální točivý moment 204 Nm a spotřebu 4,5 l nafty na sto km. Nově ho najdete také ve Fusionu a rovněž novém Focusu. Základní cena Fiesty s tímto motorem činí 412 900 Kč (výbava Ambiente), verze S stojí 467 900 Kč a ST pak 529 900 Kč. S i ST jsou dostupné se třemi dveřmi. Fusion pořídíte s motorem 1.6 TDCi za 462 900 Kč, jak ve Fiestě, tak ve Fusionu zůstal i méně výkonný diesel 1.4 TDCi 50 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Fiesta S

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků