Ford F6 Tornado: mrštný australský pick-up

Ideálním vozem pro australský trh je nový pick-up F6 Tornado koncernu Ford. Designéři hledali pro Tornado inspiraci u amerického F6 Typhoonu a výsledek? Dvoumístné auto má velkou přepravní plochou na korbě, masivní přední masku, silné boční prahy a osmnáctipalcová kola s pneumatikami 245/40. Standardní brzdný systém můžete nechat nahradit speciální soustavou od firmy Brembo, která obsahuje čtyřpístkové třmeny, 350 milimetrové kotouče vpředu a 330 mm vzadu.

Mrštný pick-up pohání řadový šestiválec o objemu 4.0 l, který díky turbodmychadlu disponuje výkonem 270 kW (367 k) a maximální kroutícím momentem 550 Nm. Síla motoru se přenáší na zadní kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Za 32 tisíc eur dostanete poměrně slušnou základní výbavu, ve které nechybí ABS, ESP, klimatizace, elektrické stahování oken, dva airbagy, audiosestavu s CD přehrávačem atd. Zmiňované brzdy Brembo získáte za příplatek 3 600 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků