Ford F6 Tornado: mrštný australský pick-up

Ideálním vozem pro australský trh je nový pick-up F6 Tornado koncernu Ford. Designéři hledali pro Tornado inspiraci u amerického F6 Typhoonu a výsledek? Dvoumístné auto má velkou přepravní plochou na korbě, masivní přední masku, silné boční prahy a osmnáctipalcová kola s pneumatikami 245/40. Standardní brzdný systém můžete nechat nahradit speciální soustavou od firmy Brembo, která obsahuje čtyřpístkové třmeny, 350 milimetrové kotouče vpředu a 330 mm vzadu.

Mrštný pick-up pohání řadový šestiválec o objemu 4.0 l, který díky turbodmychadlu disponuje výkonem 270 kW (367 k) a maximální kroutícím momentem 550 Nm. Síla motoru se přenáší na zadní kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Za 32 tisíc eur dostanete poměrně slušnou základní výbavu, ve které nechybí ABS, ESP, klimatizace, elektrické stahování oken, dva airbagy, audiosestavu s CD přehrávačem atd. Zmiňované brzdy Brembo získáte za příplatek 3 600 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků