Ford F-150 Harley-Davidson: déja-vu?

Přijít dvakrát do roka se stejnou edici vozu není zrovna obvyklé. Jenže Ford si sám „zkomplikoval život” a nic jiného mu nezbylo.

Na konci května jsme vám představili speciální edici rančerského Fordu F-150 s označením Harley-Davidson. Edice, která vzniká každoročně, je společným dílem obou společností a každá přidá do vínku něco ze sebe a vznikne tak speciální edice pro fanoušky a sběratele.

Tip: Představení Fordu F-150 Harley-Davidson MR07 naleznete zde

Jenže nyní jsme v polovině srpna a Ford připravil další edici a opět se stejným názvem. Není to trochu brzy?

Ano i ne, ovšem Ford před pár dny uvedl inovovaný Ford F-150 a tak se nelze divit, že inovacemi musela projít i motocyklová edice.

Po technické stránce zde není nic nového. Stále je tu osmiválec 5,4 o výkonu 221 kW (300 k) a také Saleenem upravený stejný agregát, ovšem díky kompresoru dosahuje výkonu 331 kW (450 k) a točivého momentu téměř 680 Nm. Samozřejmostí je i nadále pohon 4x4 nebo 4x2.

A kde jsou ty změny? V podstatě žádné nejsou. F-150 má nyní trochu jiné lakování a také vybrané partie jsou nově tvarované, což spáchal právě zmíněný nový modelový rok. Proti gustu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford F-150 Harley-Davidson
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků