Nové SUV Ford má speciální pneumatiky. Řešení defektu u krajnice je minulostí

10 komentářů

Co je tohle za zpravu...
13. března • 20:19

"Ford Ex­plo­rer bu­de pod­le vše­ho prv­ním SUV, kte­ré bu­de tě­mi­to pne­u­ma­ti­ka­mi vy­ba­ve­no" - tak tohle neplati, treba VW Tiguan 2 selfseal pneu mel nekolik let zpatky a asi stale ma v zakladu... A urcite nebude jediny...

SUV jedině s dieslem
13. března • 22:33

VW dává takovéto pneumatily od značky Continental nejen do SUV i do MPV a dalších modelů již několik let..

Jiří
14. března • 13:09

Potvrzuji, mám na Touranu už od roku 2016 :) Co je to za článek? :-D

FeroB
15. března • 19:18

Sharan ma ContiSeal seriovo od 2010.
Asi myslili, že je to prvé auto, čo má túto technológiu od Michelinu, lebo ten robil doteraz len Run-Flat.
Seal robí ešte aj Pirelli.
Run-Flat môže byť problém pre pneu s vysokým hmotnostným indexom, tak potom môže mať zmysel tá seal technológia. Inak je RunFlat lepší, lebo Seal neprežije poškodenie bočnice.

vana
13. března • 13:21

„Nic nedokáže zkazit rodinnou dovolenou jako defekt. Explorer je plnohodnotným rodinným autem, a proto tedy skvělým adeptem k uvedení nových pneumatik,“ uvedl inženýr Fordu Joseph Billman. Jasně, klidně může týden v kuse chcát, můžou vám servírovat zelené maso, v pokoji lézt švábi, ženu vám může přeříznout pikolík ale hlavně nesmíte po cestě píchnout. To by už bylo fakt moc ! :-D

Martin
13. března • 16:01

Predstav si, ze najdes zenu s pikolikem a chces odjet pryc a najednou zjistis, ze mas pichnute kolo....no nenastvalo by te to? B-]

...
13. března • 23:02

I bez toho pikolíka... v Barceloně mi motozloději prořízli pneu, šlo o 225/50R16V, tu jsem v celé Baceloně nesehnal, takže jsem na nouzové galusce jezdil dalších x-set km, až ji měli nakonec v Alicante. Pozitivní na tom bylo jen to, že jsem při výměně pneu auto zamknul, takže se o vykradení snažili marně. A ještě pozitivnější, že jsem jednoho trefil mezi lopatky heverem:-D:-D

bzzz
14. března • 19:15

Heverova korida? ;-)

Pepa
13. března • 10:57

Nic nového... Některé automobilky dávají podobné pneumatiky na auta už dávno.

...
13. března • 22:56

Pokud myslíte Runflat, tak to je něco jiného. Já bych spíš poukázal na nesmyslnou spekulaci autora článku. Daleko víc současných defektů pneu (včetně RF) je v poškození bočnice, než v propíchnutí běhounu. A´t už jde o řez bočnice pneu o ostrý předmět u standardních pneu, nebo o proražení patky bočnice(časté právě u runflatů), je to dnes vetšinové poškození. A tam samoopravovací plášť vůbec nepomůže. Takže jde víc o nesmyslný marketing, než o smysluplné řešení.

Doporučujeme

Články odjinud