První jízda s novým Fordem Explorer 3.0 V6 PHEV: Svérázný objevitel si dal načas

Joe Doe  |  04. 09. 2020 08:35

Explorer - prieskumnik, pruzkumnik. Nie objavitel.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  04. 09. 2020 08:50

Pro američana to musí být kosmos, když to vymění za pick-upa.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  04. 09. 2020 10:23

Dobře, že je v nabídce, ale za tu cenu se v našem regionu věří německémi triu.

Odpovědět  |   | 
Diana  |  04. 09. 2020 15:08

Chceš se bavit s nadrženou dívkou? Navštivte web Sеite -> http://fun-18.com...

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  04. 09. 2020 22:22

Dobrý den Dianko. Nemůžete mi prosím zaslat nějaké své lechtivé fotografie? Rád bych si je vystavil v kabince svého traktoru.

Odpovědět  |   | 
Dieter  |  06. 09. 2020 10:34

Ahoj Vóšo, mohl bys mi zaslat svoje lechtivé fotografie? Vystavil bych si je ve svém krásném BMW X7.

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 09. 2020 15:11

Hlavním konkurentem Fordu Explorer bude ... Ford Explorer.
Prodejci Fordu jsou léta zvyklí dovážet některé modely přímo z USA. Americká nehybridní specifikace je o půl tuny lehčí a o několikset tisíc levnější. Divím se, že evropský Ford s tímto na trh vůbec přišel.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  04. 09. 2020 18:42

Ford má problémy plnit emisní limity, takže buďme rádi alespoň za tuhle hybridní verzi, byť si vzhledem k ceně asi moc zákazníků nenajde. Podle našeho dealera už evropský Ford kvůli emisím začal přemýšlet dokonce o zastavení prodeje Mustangu Místo Exploreru měl Ford přivézt Lincoln Aviator na stejné platformě - není o tolik dražší a vysokou cenovku by spíš obhájil.

Odpovědět  |   | 
Kirovec  |  05. 09. 2020 01:26

Podle mě má větší smysl a image Escalade nebo alespoň Denali. Kdo má prachyjde do hodnotnějšího a levnější auto se zapleskne něčím lokálním.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 09. 2020 19:13

Myslím, že to je jen počátek ještě větších problémů. Focus již s motorem 1,5 EcoBoost nelze koupit s manuální převodovkou, jen s automatickou. To jsem zvědavý, kam se ty prodeje ještě propadnou.

Odpovědět  |   | 
homer  |  05. 09. 2020 19:23

pokud je cena za automat prijatelna je manual dinosauri nesmysl

Odpovědět  |   | 
Marge  |  06. 09. 2020 10:31

Automaty OBECNĚ (tudíž nebrat za slovo) mají menší životnost. Příplatek vyšší než cca 20 tisíc Kč tudíž beru už jako nepřijatelný.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2020 12:08

Pokud jsi jen uživatel a nemáš potřebu mít dobrý pocit z řízení, tak tě chápu. Nevím, jak se chová současný automat Fordu, ale předchozí powershift mám vyzkoušený a stojí za "houno". Neznám případy kdy automatická převodovka stála stejně, případně méně, než manuální. Když se podíváš na ceník Focusu, tak ve verzích, kde lze ještě koupit manuální převodovku, je cenový rozdíl +60 000 Kč za automatickou převodovku. To není zrovna zanedbatelné, přijatelné, když si uvědomíš, že třeba u Focusu to může být 10% ceny auta.
Už to vidím docela živě, bude oficiální ceník a ceník s výraznou slevou, když zákazník přitlačí, jako to bylo před sedmi léty, aby vůbec prodali.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  06. 09. 2020 21:10

V poslednej dobe auta, ktore neplnia emisne limity mam extremne rad...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 09. 2020 11:46

neviem kde to dať, ale tu je jasný príklad čo spraví vysoké ťažisko terénneho auta, aj v rukách profesionála https://www.cas.sk/clanok/1022371/hrozostras... ...

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  06. 09. 2020 21:17

Kazdy kto jazdi taketo auto v terene si pozrie ake pneu su na nom. Dat take pneu na auto do extremneho terenu moze dat len cisty ignorant a je este druha moznost, ze neboli ojrace. Vysledok ste videli.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro