Nový Ford Explorer přijíždí na český trh. Základ stojí skoro 2 miliony, má 450 koní

29 komentářů

stargazer
4. listopadu • 20:13

Tak v USA startuje na 36.675 USD, to je při dnešním kurzu 23,- Kč/1,- USD 843.525,- Kč + nějaká ta místní daň. Docela rozdíl...

Marty
5. listopadu • 12:29

s tímhle motorem? V základu to má trošku jiný motor víš...

Peter
4. listopadu • 12:22

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

petr r. (petrumr)
4. listopadu • 16:08

a není lepší tohle? www.ssangyong.cz

Anonym
4. listopadu • 10:02

Podle americkych medii maji nove Explorery obrovske problemy s kvalitou. Normalne se vyrabi v Illinois, ale tisice jich hned po vyrobeni odvezli do Michiganu, kde upravuji problemy vznikle pri vyrobe. To se tyka jak Exploreru, tak Lincolnu Aviator. Udajne tam od pondeli do ctvrtka montuji Mustangy a od patku do nedele upravuji nove Explorery. Pripada mi to silene, ale automobilka to nepoprela. Kazdopadne jich tady jezdi zatim malo, Aviator jsem videl jen v reklame, na ceste ani jeden. Casem to asi nejak vyresi, ale zatim bych tedy s nakupem Fordu za dva miliony pockal.

Marty
4. listopadu • 10:54

Aviator už je i tady v ČR, jeden právě dovezla Unitesta.

ZF
4. listopadu • 15:34

Pořád to je jen okrajová záležitost. Také by se mi líbil nový Caddy CT6-V, ale tohle se do Evropy nedostane, jedině jako okrajová záležitost za nesmyslné peníze.

Marty
5. listopadu • 12:28

na přání ti to doveze jakkýkoliv dovozce US aut. Není problém. Dovoze se to jako ojetina i když to má najeto 15 km...

Koumes
4. listopadu • 10:37

Kvalita zpracování Fordů na US trhu je pro evropana k neuvěření. Kdo nezažil, těžko si představí. Nedivím se, že je Ford v mnoha třídách válcován Japonci.

OTTO
4. listopadu • 11:21

Asi máš pravdu, protože pro Evropana je pak k těžko uvěření i jízdní projev některých japonských aut (právě těch, která jsou tak oblíbená na americkém trhu (např. RAV4))

Joe Doe
4. listopadu • 12:05

Modely pre USA a EU su velmi casto vyrazne odlisne - materialovo, konstrukcne... bez ohladu na to, kto je vyrobcom.Americky Passat mal svojho casu tuhy zadok kym EU model mal multilink, Chrysler 300C mal uplne iny podvozok v USA ako v EU, americky Focus nemal s europskym modelom nic spolocne, americky velky Prius ma NiMH bateriu, europsky li-ion. A to sa este nebavime o rozdielnych motoroch, rozdieloch vyplyvajucich z roznych noriem (svetla....) a roznom nastaveni vsetkeho.

Marty
5. listopadu • 12:27

1) žádný evropský Chrysler 300 od roku 2010 není, byla jen přelepená lancia Thema někdy do roku 2014, od té doby už jen originály.
2) podovozek EU verze a US verze je až na pružiny a tlumiče stejný, obě verze maj víceprvek a ty nápravy sou z Mercedesů S a Eklasse.Ještě tak o tom něco vědět:-D:-D

OTTO
4. listopadu • 12:09

To vím, ale právě si myslím, že některé automobilky to nemají až tak zacílené a pak nad jejich modely zákazníci v Evropě nevěřícně kroutí hlavou.

Karel.
4. listopadu • 8:43

Moc pěkné, konečně alespoň jedna mainstreamová konkurence pro Touareg.

Michal
4. listopadu • 8:38

Bych chtěl vidět jak tohle ujede 58km za 2,9litru.Leda tak celou trasu z mírného kopce

Kankunen
4. listopadu • 9:48

Reál a papír se čím dál více rozchází. Na papíře je 2,9, ale v reále to vyprodukuje emisí jako dvě dieslové Mondea.

OTTO
4. listopadu • 11:18

Dvě dieselová Mondea mají potenciál zasmradit sama o sobě menší okresní město, za dieselovým Mondeem přepínám na vnitřní ventilaci už s odstupem cca půl kilometru. To tady nehrozí. A pokud jde o CO2, tak to bude samozřejmě vycházet jinak v Rakousku a jinak v Polsku.

Michal
4. listopadu • 22:41

Samozrejme, protoze to jsou specificke trhy :-D

TFC
4. listopadu • 8:38

BMW 400 koní, Touareg 420 koní, SQ7 435 koní, Explorer 450 k, Q7 60e 465k, nějak se ta Grétamánia míjí účinkem. :-D:-D:-D
Lepší nabídka velkých SUV ještě nikdy nebyla.

Rokyta ex Acz
4. listopadu • 16:23

Chce to Land Cruiser 200 :-)) nebo silniční Escalade B-] ... Ford je pro socky :-(

Honza
6. listopadu • 19:24

LC 200 mám 8 let a taky to není zrovna vzor spolehlivosti. Výhodou je hlavně obrovský kufr, kam se všechno vejde. Jinak po silnici to plave jako loď. Takže nevylučuji, že jako správná socka si jako další auto koupím právě Explorer. Ale nejradši bych, kdyby motor z Exploreru byl v Rangeru, to by byla bomba.:-D

Chytrak
5. listopadu • 14:59

to sice je, ale LC je ještě větší sociál a escalade je pro blbečky co nevědí jak vypadá skutečná premie/luxus. Za tyhle prachy Q8 a není co řešit.

Joe Doe
4. listopadu • 11:55

Ak ma nejake auto 2.5 tony a vykon 430, tak mi to dava 172 koni na tonu. Co nie je nic extra - v podstate vyssiu hmotnost kompenzuju vyssim vykonom ;)

H.
4. listopadu • 11:14

Nemíjí... je to hybrid. Gréta chce co nejvíce koní a co nejnižší emise. :-D

Koumes
4. listopadu • 10:34

Nemíjí, kolik % prodaných vozů v EU má takový motor? 0.5%? Z hlediska emisí to je nepodstatné.

pirate
4. listopadu • 9:35

Kdybys ty a tobě podobní exoti o Gretě stále dokola neblábolili, už dávno by po ní neštěkl ani pes.

MM
4. listopadu • 9:56

Štěkl. Pro spoustu lidí ke Greta velmi dobrý byznys.

pirate
4. listopadu • 10:25

Byznys, o kterém se mluví především kvůli tzv. haterům. Jako důkaz může sloužit toto diskuzní vlákno.

Doporučujeme

Články odjinud