Ford Explorer 2011: nová generace je venku

Brouk  |  27. 07. 2010 08:16

Ze bude uspornejsi, tomu verim, kdyz to bude misto 4.0L pohanet 2.0L. Otazka vsak je, jak dlouho?

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  27. 07. 2010 11:58

Toho bych se nebál, rozhodně ne tak jako věty "zpomalit vozidlo až o 16km/h pokud do zatáčky najede rychleji než by bylo záhodno"... WTF?! Začíná to být v řiti. Myslíte lidi, že je to přímej důsledek toho, že auto dneska "musí smět" řídit kdejaká lopata?

Odpovědět  |   | 
RS  |  27. 07. 2010 17:13

@dtsmaniac je to důsledek hlavně módy SUV.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  27. 07. 2010 12:08

to Brouk: Souhlas. Ale jinak je to nádhera, že? Fakt se jim povedl. Všechno "ladí", exteriér i interiér. Dokázal bych si ho představit v garáži.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  27. 07. 2010 15:05

Jo, celkovy dojem je velmi dobry. Je to ale hodne poevropstene, zejmena interier.

Odpovědět  |   | 
RS  |  27. 07. 2010 17:09

...a soustava Terrain Management System vyvinutá ještě ve spolupráci s Land Roverem.

To je velmi nepresne tvrzeni, systemy jsou podobne, tod vse, lide, kteri system vyvijeli nekolik let u Land Roveru pod Fordem, ted pracuji jako zamestnanci primo pro Ford v US, kde system TMS vyvinuli znova, samozrejme rychleji a lepe a protoze uz vedi jak na to. Ale spoluprace automobilek to vubec neni, ba naopak, u Land Roveru to nesou velmi nelibe. Ale to je jejich dusevni problem, Ford stejne kupu let Land Roveru tento vyvoj platil. Tak by byli u Fordu pekne hloupi, kdyby nevyuzili ted to, co je stejne minimalne moralne jejich, at lidske zdroje nebo know how...

To same se da aplikovat na Volvo nebo Jaguar a AM.

Nebo meli-maji jako vsechno sve know-how nechat cinanum a indum, kterym prodali PAG. To by musel mit Mulally a spol lobotomii.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 07. 2010 20:44

Amíci jsou nepoučitelní. Musí padnout na tlamu pořádně tj. ne jenom jako, ale rýt čumákem hlínu. Jinak se nic nezmění.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  27. 07. 2010 21:05

A co, maji zacit vyrabet Explorer ve velikosti Aygo? V EU se snad nevyrabi velke auta? Ty mas nejakej problem se svetem, hochu...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  27. 07. 2010 22:31

Ten hošan má hlavně problém sám se sebou. Co plácne to perla. A když se k tomu přidá logo Ford, tak to je jak kdybys mával na býka červeným hadrem. Pod každým článkem o téhle automobilce se musí vyblít a to doslova.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  27. 07. 2010 22:52

...taky uz jsem si toho vsiml. Treba ma svou prvni sexualni zkusenost z fordu a zrovna se moc nepovedla.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  28. 07. 2010 07:33

spis zadnou sexualni zkusenost jeste nema a fordy do toho zatah jen proto ze je frustrovany

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  28. 07. 2010 13:43

Co může být horšího než sex "on the back seat of a folks wagon"

Odpovědět  |   | 
james  |  29. 07. 2010 15:18

ze by "sex in smart" ?

a k teme.. velmi pekny ford

Odpovědět  |   | 
Mates  |  19. 01. 2012 15:22

Dnes jsem potkal tohoto krasavce v ulicích Prahy,ještě to nemělo ani spz,mihlo se to kolem mě a já si všiml jen loga ford.Na křižovatce jsme pak stály vedle sebe a musìm řìci že je to pořádný kus krásnýho auta,možná jsem asi slintal s otevřenou hubou,protože se mi řidič smál.Móc pěkný auto.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 39 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A