Ford Evos: nový design poprvé

Ford představí na autosalonu ve Frankfurtu koncept Evos. Oproti očekávání nejde o dvoudveřové kupé, vůz dostal čtyři vzhůru výklopné dveře a splývavou záď. Ford na tomto automobilu ukazuje, jakým směrem se hodlá v příštích letech ubírat a především demonstruje nový design, který nahradí dnes používaný styl Kinetic Design. Evos měří na délku 4,5 m, široký je 1,97 m a na výšku má pouhých 1,36 m. Rozvor náprav činí 2,74 m. Automobilka svůj koncept označuje za umělecké dílo.

Do interiéru orientovaného na řidiče se posadí čtyři cestující. Samostatná sedadla jsou oddělena centrální konzolí. Uvnitř najdeme návrh toho, jak by mohl vypadat budoucí multimediální systém značky. Všichni cestující se mohou těšit na dotykové obrazovky, nechybí připojení na internet nebo dotykové ovladače. Evos dokáže vychladit nebo vytopit interiér ještě před tím, než do něj řidič nasedne a podle chování řidiče a stavu komunikace upravuje nastavení podvozku.

Ford Evos využívá hybridní pohon kombinující zážehový dvoulitr s elektromotorem. Lithium iontové baterie je možné dobít z klasické zásuvky, jde tedy o plug-in hybrid. Kromě konceptu Evos představí Ford ve Frankfurtu také Focus ST

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky