Ford Escort 1,4 kombi: dva roky bez závad (zkušenosti)

52 komentářů

Roman
14. července • 20:10

Dobrý den mám dotaz. Mám escorta v kombiku 1.4za studena nastartuju bez problému po chvilce se motor zahřeje a strácí výkon a začne hrozně něco bouchat v motoru můžete mi pradit co to může dělat?děkuji

zemekf
19. října • 14:56

mám 1,4 kombi, furt bez problémů
Ale teď mám trochu trabl, nevíte proč mi nejdou obrysovky 4 zadní světla obě, palubovka, hodiny.
V pojistkách to není, nějakou ,,zadní skříňku,, nemožu najít, kde vůbec je ???? díky zemekf@seznam.cz

zemekf
17. února • 6:52

No tak sem to vyřešil, bylo to v přepínači světel /páčky pod volantem/
prostě asi byly ,,vychechlané,,
koupil na Aukru za 200 celý modul a světla svítí v pohodě. PS - spotřeba
Nevím jak s tím jezdíte vy, ale mě stačí 6-7L z Vlčnova do Br.Řečkovic a je to víc jak 100km po E-50 ano, moc po městě nejezdím to je fakt
Ostatně, s Moskvičem /Aleko/ jsem v pohodě jezdil za 7-8L/100

Dave
6. listopadu • 13:52

Ještě jsou pojistky za motorem..

Peter
27. března • 20:45

1.8D 21r motor stale lepsie slape 450000kmB-]

Peter
27. března • 20:45

1.8D 21r motor stale lepsie slape 450000kmB-]

petrr
19. listopadu • 19:23

mam rok 97 escort kombi Ghia 1.6i. Sice uz je to zrezlej otloukanek, ale za 5 let a pres 200tisic km bez jedine zavady. Brzdy jsem koupil v UK jako set, kotouce plus pakny a brzdej jako cep uz 100tisic a porad tam je dost materialu. Pravda je ze casto brzdim motorem a ani nejsem zastancem stylu brzda plyn. Skoro tri roky jsem snim jezdil po zahranici UK, Malta, Italie, Francie a i ted, kdyz uz ma 400 tisic bych snim klidne vyjel na nekolik tisic km vylet. (asi chorvatsko nebo spanelsko :)) je to proste drzak a uz si na sebe vydelal snad 100x ;)Dalsi auto jsem chtel taky forda a novyho, ale novy focus me docela zklamal :( Mam 170cm a prastil jsem se do hlavy, kdyz jsem z nej vystupoval. Mondeo ma zase hnusnou palubku. :(

vlado šramek
5. října • 21:34

:-)):-)):-))mam escorta 1.6 90kw tretim rokom,na začiatku som spravil nevyhnutne zasahy do auta ako takeho.Je teraz bez investicii,rychly,tichý.170km/hod nemam problem,slabši na akceleraciu ale to je dane jeho určením za rodinne auto.štatisticky ich vyrobili 20milionov a je druhym najlepšim produktom po modele T.

Reny
12. listopadu • 20:40

90kW? asi myslis koni. Take jsem ho mel, uzasne rodinne auto, bezproblemove, v ramci povolenych limitu jsem jezdil za 7,7 a to byl docela dost velky podil mesta, diky dlouhym prevodum to do 140km/h tachometrovych jezdilo za cca 7-7,5.
Ted mam Mondeo MKIII, escorta mame stale v rodine, kdyz si do toho dnes sednu, pripadam si jako ve slapacim auticku, Mondeo je pohodlny, jeste prostornejsi, obrovsky skok oproti escortu, ale s escortem byla vetsi zabava.

Pfanner
15. srpna • 11:04

Tak já mám Esco combi r.v. 96. 1,8 D. koupil jsme ho ojetý před 3 lety a jezdím taky bez poruch. Jezdím často, dálnice i do lesa a na pole, naložený ( často i 500 kg ) nebo s vozíkem. Jediná oprava byla výměna brzd, ale bohužel mi v servisu dali ne originální kotouče, které se po asi 500 km zvlnili a museli se měnit znova, a než to udělali, tak se vytřepali kulové čepy. A v zámku 5 dveřích praskla nějaká pružinka a museli se vyměnit všechny zámky vč. zapalování. Spotřeba je 6l, ale rozhodně nejezím 50 a 90 km/h. Co se týká akcelerace, tak to tento motor nezná, musí se s tím počítat. Pokud je auto naložené, brzdy nestačí. Jinak naložit se dá opravdu cokoli.
Za ty prachy asi není možné koupit leší auto
P.S. na slovensku stálo auto 3 dny venku v mrazu -28 C a po třech nažhavení nastartovalo.

rybomil
2. března • 15:09

Pfanner - prosím tě, to je nějaká blbost ? Zámek 5. dveří, tedy kufru, i u provedení Ghia nemá nic společného s centrálem. Pokud tedy jsi nechtěl mít 2 klíče, samostatný pro 5. dveře, pak vyměnili všechny zámky. Jinak přece můžou být klíče od předních dveří + spínačky a od 5. dveří různé, nehledě k tomu, že 5. dveře otevřeš v poho táhlem od řidiče.
Navíc zámek 5. dveří stojí pakatel a dá se v poho v XX případech opravit. Asi tě pěkně ntáhli ???

rybomil
23. ledna • 10:07

To zvlnění neoriginálních kotoučů se stalo teď nedávno kolegovi i u Volva a odskákal to i tlumič.
Bych chtěl vidět ty mechaniky co opravovali ty zámky: - ( ......................prostě tě natáhli.
Přinehorším bys sehnal na výměnu ten zámek na vrakáči.
Dej bacha na včasnou výměnu palivového filtru a tankování kvalitní nafty, jinak se ti přidře
předsuvník vstřiku v čerpadle. Přidávám aditiv do nafty i v létě ( letní ) pro lepší mazání čerpadla.;-)

mirek
2. března • 14:06

mám eskorta 1.8d dva dny tak čekám zatím se mi nezdá ten ranní start

vlado šramek
5. října • 21:49

je rok 2010 auto poslouchá...Nechaj ho po naštartovani bežet až poklesnou otačky do normalu,daj si nato čas a predideš aj problemom s otačkami.Nemecky vyrobca udava prejst nanižšom prev.stupni asi dva kilometre-rovnomerne otačky-rovnomerne zahriatie.1.8D neboli moc vydarene ale pri starostlivosti oň ťa bude počuvať.Nauč sa ho počuvať.Ja to robim tri roky a som vysoko spokojný.Mam 1.6 ZETEC 1998r.v. ahoj Vlado NITRA.

Laco
27. února • 23:36

Když budete používat originální díly u brzd a motoru, odvděčí se Vám fordík dlouhou a bezproblémovou životností s minimálními náklady na opravu. V průběhu 13 let mám již druhého Escorta a nedám na něj dopustit. Pro servisní účely je kombík ideální auto. Jen kdyby tolik nežral!
 

Plíšek Jiří
11. února • 0:50

Nedávno jsem koupil od AAA výše uvedenej model. Okamžitej dojem z jízdy byl převapivej. Horší je to se spotřebou. To mi došlo pozdě. Je to žrout. Měl jsem Toyotu corollu ročník 1990 spotřeba na karburátor 6l a město 9l. Nechápu řízený vstřiky jezdí to jak na elektromotor a ručička palivoměru se pohybuje rychlejc jak na otáčkoměru. 1,4i nedoporučuju, je to traktor ve fraku. Toyota předla jak kočka a tady se na volnoběh perou kováři.

rybomil
23. ledna • 9:48

Co se tedy divíš, Jirko Plíšku, když sis koupil Escorta v AAA !!! . -) Tam ti prodaj ty nej šunky co už v Helmutlandu vůbec nikdo nechce a tahaj to sem na kamiony.
Prostě přiznej, že jsi měl jednu ze svých slabších životních chvilek, když jsi došel až ke koupi tam.
Mám skoro 2 roky Éčko 1.8 TD kombi Ghia dotažené spolehlivým mechanikem, které jsem spolu s ním osobně vybral v Italech a žádný problém. Nejezdil nikdy v soli. S přivezením, přihlášením a preventivními výměnami vyšel na 110 000 Kč (výměna rozvodových řemenů, kladek,oleje, + filtrů ). Pak ložisko pravého předního kola co s do něj dostala voda při jizdách v místech povodně ( 1100Kč ), nyní přední destičky + přerovnání brzdových kotoučů za 900 kč. Najeto 35 000 km, průměrná měřená spotřeba na 2000 km nyní vychází 5,74 / 100km. Běžnou údržbu, výměnu oleje + filtrů aj. drobnosti si dělám zásadně sám, ostatní u kámoše za 150 - 200 kč / hod. podle druhu práce.
Jezdím všude, tak 10% polní a lesní cesty k vodě. Zabalím vše i na vícedenní výpravu a v poho se i vyspím. :-))

Cluzo
24. září • 18:45

Tak ja mel asi kliku, pac mi rikali - Nikdy nekupuj forda a nikdy nekupuj v AAA. Tak jsem koupil Esko v AAA 1,6 16V r.v. 1996, na rozjezd servis ve stylu co je spatny vymenit - cca 16.000,-- + sada kol 7*15 + pneu 195/50/15 a od te doby jezdim naprosto vysmatej, automobil bez zavad, drzi jak pribitej, akorat hladovej jak otesanek. Ted koukam po druhym aute do rodiny a hadam, ze to bude zase esko.

x
2. února • 20:17

Jako majitel mohu dát pár bodíků:
- určitě při koupi volit motor 1,6 16V - o dost líp to jede, a ještě to míň žere (skutečně i papírově)
- to otvírání kufru u sedačky na fotce je mechanické? - u mého auta je elektrické, spínač je mezi sedačkami u ovládání oken
- kontrolky mlhovek na spínačích nejsou za jízdy vidět, jsou schovány pod levou rukou
- není možno nějak zapojit kontrolku benzínu, na snímači u nádrže mám nějaké nezapojené dráty.... Nevíte někdo?
 
 

J_gersl
2. února • 21:56

Ano, otvirani je mechanicke, klasicke lanko. Pokud Vy mate elektricke, mate k nemu treba i dalkove ovladani (mam na mysli central na dalku+tlacitko na otevreni kufru)? S kontrolkou mozna poradi majitele posledni generace escortu...

Honza
1. února • 15:52

Majitelé Escortů poslední řady MKVII (jestli se nepletu), jaká největší kola na něj můžu dát, čtu tady 13" a 14", ale je možné i větší? Díky za odpověď

J_gersl
1. února • 16:18

Samozrejme zalezi na tom, co mate napsano ve velkem TP. Obecne jdou na escorta urcite 15" (a naslo by se urcite par lidi, co tam maji i vetsi, ovsem asi ne zcela legalne). Ja mam napr. v TP zapsan dodatek:
rafky 6J*15 H2 ET 38,40; pneu 195/50 R15 80S

Honza
1. února • 16:52

Díky, teprv jej kupuju, takže TP nemám, ale chci tam dát 15", spíš abych věděl zda je to technicky možné.

callimero
1. května • 11:28

Mám na escu 1.8 TD (66kW) pneu 195/60/15 a je to pohodová jízda.Větší by asi nešly kvůli miskám tlumiče vpředu.

malevil@seznam.cz
29. ledna • 20:05

No ja koupil v roce 2000 kousek z roku 1997. Najeto v dobe koupe 62 tis. Klima, ABS, okna elektrika atd. Nyni najeto 148 tis. Auto uzivala zena (omlatila ho ze vsech stran, 2x bourala  - hodne) nyni s nim jezdim sam. Pokud neresim vzhled, protoze se mi ho nechtelo nechat kvuli kazde promackline opravovat a nyni se mi to zda uplne nerentabilni, tak na to auto nemuzu rict kriveho slova. Krome pravidelnych garancnich oprav, NIC. Proste NIC. Vymenil jsem ve 100 tis tlumice a predni kotouce a jezdim. Nikdy se nezastavilo, nikdy nestavkovalo. I ted, v -20 v noci po dvou dnech naskoci na prvni otoceni klickem. Jako sluzebni jsem mel P 406 a ..... neda se porovnat. Toto je sice mensi auto, starsi o 7 let, ale neni s nim vubec zadny problem. Jedine co je spatne je, ze pokud jedu nekam na jednani, tak parkuji za rohem Takze vymena bude nutna. Ale o5 to bude FORD. Asi Focus CMas 1.6 TDCi (ci jak to znaci).

MiG
28. ledna • 1:12

Nechápu, jak může být autor článku spokojený. Pouze to potvrzuje mé zkušenosti, že zkrátka takhle ojetý auto (snad s výjimkou japonců) už nemá cenu kupovat - pokud nemáte nějakého známého samaritána, co se vám v tom bude šťourat skoro zadarmo. Cena oprav + pokles hodnoty převyšuje pokles hodnoty novější ojetiny.

J_gersl
28. ledna • 8:56

No, spokojený jsem, protože jsem byl limitován rozpočtem a lepší (dražší, novější) auto jsem si nemohl dovolit. Mohl jsem si tedy vybrat - koupit a jezdit anebo peníze utrácet za občas pochybné služby ČSAD a ČD. Osobně si myslím, že jsem zvolil správně

tunerrw
15. února • 16:58

Můj názor je,že je to taky dobré a spolehlivé auto.S motorem 1,4 nemám sice zkušenosti (jezdil jsem s 1,8 TDi),ale asi je opravdu lepší silnější varianta

tunerrw
15. února • 16:58

Můj názor je,že je to taky dobré a spolehlivé auto.S motorem 1,4 nemám sice zkušenosti (jezdil jsem s 1,8 TDi),ale asi je opravdu lepší silnější varianta

Jirka
27. ledna • 18:46

Měl jsem Escorta 1.8 TD 66kW r. 1998, byl jsme velmi spokojen, prakticky bez závad, spotřeba do 6,5 l, s lehkou nohou se dalo jezdit na delší vzdálenosti za 5,5-5,7 l. Mezi výměnami oleje jsme nemusel nikdy dolévat. Vyhovoval mi lehce poddymenzovaný posilovač, horší to bylo s brzdama. V cenové kategorii dle mého vynikající volba, zvláště kombi.

petrumr
27. ledna • 15:21

origo pneu,když má ABS jsou 14 nebo můžou být 13-to sem moc nepochopilVšechny escorty měli ABS?

Stepa
27. ledna • 15:24

Jo ABS od 95 měly všechny a pneu 13ky jsou napsane v techničaku jako original ale viděl jsem je jen na hodně starých kusech jinak tam byly 185/60/14

Jirka
27. ledna • 18:48

od r. 1995 rozhodně u nás všechny vozy neměly v základu ABS, v Německu možná jo

Driver
27. ledna • 23:35

Ne, mame z Nemecka, rv 1997, prosinec, takze mr 1998 a ABS nema. A je to CLX s klimou, mlhovkama, drevenou palubkou atd. Takze nevim jak to bylo s tim ABS :(

Ivo
27. ledna • 20:02

Mám 95 z Německa a je bez ABS (a to mám 1.6, klima a předek v elektrice).

Honza
27. ledna • 13:11

Mám již 2. Escorta - první byl 1,4i L HB rv 92 (koupen 99), tam jsem brzdy moc neřešil - rychle se zas tak moc jezdit nedalo, průměrná spotřeba byla cca 8l/100 (za cca 100tis km), teď mám rok kombi 1,8i 85kW ghia, kde jsou rychlostní průměry přece jen vyšší (a vzhledem k častým pojížďkám po městě i spotřeba - cca 9l/100), každopádně při jednom z prvních "testů výdrže brzd" jsem málem probrzdil v zatáčce, takže posílení brzd jsem nějak řešit musel. Nakonec jsem se rozhodl pro Powerdisky od fy ATE. K mému překvapení vyšly cenově velice rozumně a hlavně účinnost brzd se výrazně (subjektivně) zlepšila. Nechci dělat reklamu, ale dalo mi práci něco takového vůbec najít, takže snad pátrání usnadním i jiným. Koupil jsem je v Brně u firmy MJ-auto (viz http://www.mjauto.cz/powerdisk.htm) za cenu kolem 1.200,- za kus (to teď nevím přesně) loni v březnu, najel jsem od té doby cca 13tis km bez nějakých potíží.

Stepa
27. ledna • 12:52

Mám Escorta Ztec 1.6 (66kW) jednoho z posledních kusů rok výroby srpen 2000. Mnohé problémy byly odstraněny. V sériovce už byly vzducem chl. zesílené drážkované brzdy, kontrolka rezervy, digitální displey ukazatele stavu tachometru atd. Mám ho sníženeho o 4cm na orig. pérech a tlumičích Bilschtein a je to parády drží jak přibitý. Bohužel mám těžkou pravou nohu tak jsem se ze spotřebou pod 9 litrů ještě nedostal (navic celkem přidává sna spotřebě klima). Sedačky mi nadmíru vyhovují. Od snížení mám problém s cestujícími na zadních sedaslech, protože po ůpravách je pérovaní příliš tvrdé tak pop cca 10km je jim blbě . Je to naprosto skvěle povedené auto.

Borůvka
27. ledna • 12:18

"...navíc přední kapota unese přes 100 kg váhy bez deformace." - Ty jsi na ní někoho šukal, že to víš tak přesně?

Driver
27. ledna • 10:23

Presne s takovym escortem jezdim, jen tam je 1.6 zetec (90k) a je to CLX - mlhovky, klima, hagusy, el.okna, chromovy doplnky a mozna jeste neco navic.

K rychlostem - na petku sem jel neco pres 190 po rovine ve 3 lidech a plnym kufrem a jeste by to neco jelo, takze tacho. max bych videl nekde kousicek za 200kmh u ty 1.6. Spotreba ve meste 10l na 1.4 je teda fakt hodne. Ja s 1.6 mimo mesto sem jezdil i za 5,5 kdyz jsem se hodne snazil, normalne tak za 6,3-7 podle stylu jizdy. Samozrejme jsem taky jezdil tak, ze jsem mel prumer okolo 10l na 100km behem asi 1000km cest a to byla hodne sportovni jizda.

Brzdy opravdu po dlouhym klesani a castem brzdeni ZNATELNE vadnou a kdyz jsem jel v 5 lidech po serpentinach z hodne dlouhyho kopce, tak dole uz to vadnuti bylo citit hodne. Holt nema to bremba no :(

Jinak posilovac neni vubec slaby, me teda vyhovuje a aspon to neni preposilovany a dava to lepsi informace o tom, co se deje mezi pneu a napr. zmrzlym snehem. Narozdil treba o d novyho punta, kde je rizeni podle me hodne preposilovane.

Co se tyce prujezdu zatacek ve vysokych rychlostech, tak tady me escort nekolikrat mile prekvapil, co vsechno umi. Snese toho celkem hodne a karoserie kombi tomu spis pomaha narozdil od HB, zad jde lip do pretoceni a auto se pak lip srovnava a "ustrelit" to nekde neni zas tak lehky, fakt sedi dobre. Zalezi taky na pneumatikach, na 13" bych to moc nezkousel...

Taky bych poupravil to podsviceni. Protoze tady nejde o podsviceni, ale jen o osvetleni. Je tam bodova zarovka, ktera osvetluje kaplicku pristroju, ty samotne (krome malych ukazatelu napr. zatazene rucni brzdy) nejsou podsvicene. To, ze palivomer nevaruje na dochazejici palivo mi celkem vadi, ale uz jsem jel i za stavu, kdy rucicka byla POD uplne minimalne hodnotou na palivomeru a porad to jelo. Ale jen k 1. pumpe, dal jsem to nechtel riskovat - tlacit by se mi nechtelo :)

Jinak sedadla jsou fakt dobry na tu dobu, maj dobry bocni vedeni a dost dobre drzej telo v zatackach a zada ani nic jinyho z nich nebolej ani po nekolikahodinovy jizde. Sedadlum davam velky PLUS. Skoda jen ze nemaj vyskovy nastaveni a vyhrivani.

Co se tyce servisu, tak je na tom znackovej ford jeste dobre oproti nekterejm neznackovejm servisum. Napr. vymena tlumicu prisla v autorizovanym servisu (nechci delat rekamu, ale byl to Ford Valousek v Praze) asi o pulku min nez v neznackovmy. Ty dily od Valouska staly polovinu, sice za praci maj 480,- +19% DPH, ale i tak to vyslo o dost levneji a navic to bylo do druhyho dne, tak jako vetsina oprav u Valouska.

Podle me je 1.4 na tak velky auto a jeste k tomu kombi hrozne malo. Neco jako 1.2 HTP do fabie kombi mi to pripada. I ta 1.6 je nekdy malo, ale kdyz neni auto nalozeny, da se jezdit hodne svizne a s relativne malou spotrebou kolem 6l na 100km.

Jedina vec, cemu davam MINUS, jsou brzdy. Vzadu by mely byt kotouce a mohly by byt silnejsi. Ale i tak escort brzdi dobre.

Uz nevim co bych dodal, clanek je docela dobrej :c)


Tomáš
27. ledna • 11:11

nějak nechápu ten mýtus, že kotouče na zadních kolech způsobí výrazně lepší brždění. Vždyť už Š1203 měla na zadní brzdy omezovač brzdného účinku, stejně tak žigulík a snad i každé normální auto. Kotoučové brzdy na zadních kolech mají rychlejší nástup brdného účinku, proti bubnovým.

mrazik
27. ledna • 11:50

Také vlastním Escorta a se vším se dá souhlasit a vzvlůáště s těmi brzdami. Třeba po nasazení 195/50 R15 (povolené v TP) je brzdění už hodně o síle, takže jsem udělal konverzi na větší brzdy z RS2000 a i zadních bubnů na kotoučové z RS200 a rozdíl je hodně znát, lépe se dávkuje brzdná síla.
Kotouče vzadu u Escorta jsou hodně znát, auto nejde tolik na předek, prostě to zadek podrží. Nevím jak u ostatních aut, ale u Escorta se kotouče vzadu projevili výrazně na lepším brdění.
Sedačky nevím, mě moc nesedli a boleli mě bedra, proto jsem zvolil anatom Recaro.
Motor 1.6 16V 66kW je tak akorát, jen kdyby ve městě nebyl tak hladový po benzínu. Bohužel mám trošku těžší nohu, takže i mimo město  se nedostanu pod 8, ale vím, že se dá jezdit za 7.
 

Driver
27. ledna • 11:54

Kolik te stalo to predelani brzdovy soustavy z toho RS2000? A mas kombi nebo HB?

mrazik
27. ledna • 12:50

Všechno mám z ebay.de a předek kolem 1500 Kč a zadek za 3.000 Kč. Výměna je jednoduchá - předek stačí jen brzdiče a kotouč a zadní kotouče sehnat vcelku a stačí jen vyměnit za stávající bubny a přehodit lanovod ruční brzdy.
Mám hatchback - http://www.fordfans.cz/nase_auta/mrazik.htm

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
27. ledna • 23:37

Vypada dobre, mohl bys mi prosim na ICQ poslat nejaky podrobnosti o tech brzdach, byl bych ti vdecnej.. Dik. Popr. jestli tam nejdou dat brzdy treba z focusu - ty jsou dobry....

Driver
27. ledna • 11:49

Kotouce jsou lip chlazeny proudicim vzduchem, takze se tolik nezahrivaj => vadnou o dost pozdeji nez bubny. Navic podle me maj i vyssi ucinek brzdeni...

JirkaK
27. ledna • 20:54

To že kotouče brzdí víc a pomaleji vadnou, je pravda, ale u auta s předním pohonem kde 80% brzdného účinku pobírá předek a vzadu je omezovač, protože i ty "obyčejné" bubnovky by odlehčený zadek zablokovaly dřív než kotouče vpředu, jsou kotouče vzadu zbytečné. S jedinou výjimkou, kdy budeš pravidelně vozit pět metráků v kufru nebo na nebržděném vleku.
Z dlouhých kopců se brzdí motorem,  kilometr z kopce s nohou na brzdě jede jenom blbec. Bohužel často i v kamionu.

http://www.rousinov.com
27. ledna • 10:21

Opravdu na své řidiče tento ford působí bezpečněji a robustněji než škoda(Felicia a Fabia)...důvodem je i robustní vnitřní oplastování a v případě přesného řízení i důvěra řidiče, že za každé okolnosti má auto pod kontrolou. Jediná výtka jsou autorizované servisy, za které ale auto nemůže, to spíše ta česká vyčůranost .

Hank Boček
27. ledna • 9:34

Děkuji za test. Najezdil jsem s Escortem skoro 100 tis., spokojen. Byla to také jen 1,4 (myslím, že těch se prodalo u nás nejvíce - neví AR kolik?), ale jezdil jsem sám a po Favoritu mi to přišlo jako dobrá kára. Mám na to jen dobré vzpomínky. Závady žádné, ve 100 tis. jsem měnil jen přední kotouče, jinak fakt nic. Ve 120 tis. se prodával, tak dál nevím. HB

Ivo
27. ledna • 8:19

Do kombíka se vejde opravdu hodně. Po sklopení sedaček jsem do něho naložil 25 lešenářských podlážek (pro staré trubkové lešení). Bez újmy na vozidle a interiéru.

breakdown
27. ledna • 6:30

nevim, prijde mi, ze tvoje verze Eska je ponekud ocesana co se tyka vybaveni a priznam se, ze ve verzi 1,4 jsem jich na silnici take moc nevidel. Zkus nekdy asi nejrozsirenejsi 1,6 a k vybave nebudes mit jedinou vytku. co se tyka popisovanych zavad, tak si myslim, ze jsi ta vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo, protoze mam srovnatelny vuz a a zatim me krome vymeny oleje nic nepotkalo. Eska jsem se bal, hodnoceni nebylo lichotive, ale jsem rad, ze me kamarad ke koupi presvedcil...

Jira
31. května • 23:09

Tak se skus někdy podívat na www.fordfans.cz tam jsou lidi kteří taky vlastní fordy escorty a zjistíš že každý řeší nějaké poruchy tohle auto nejni bezporuchoví.

Pfanner
15. srpna • 11:08

A ty se zkus podívat na stránky fandů Fiatu, VW, Škody atd a zjistíš, že poruchy řeší i majitelé Porsche. Rozdíl je, že poruchu esca si opraví s pomocí fordfans i ženská, kdežto u všemi milovaného VW mají problém v servisu. :-(

Doporučujeme

Články odjinud