Ford Edge se představuje na dalších fotkách. Už také známe české ceny

Na nové SUV Ford Edge potřebujete aspoň 1 119 990 korun. Koupíte ho ale jen s dieselem, pohon všech kol však dostanete vždycky.

Ford uvádí na trh nové SUV Edge a konečně tu máme vedle dalších fotografií také české ceny. V ceníku prozatím figurují jen dva dieselové motory, čtyřválec 2.0 TDCI a pak jeho dvěma turby přeplňovaná verze. Nevypadá to ale, že by Ford v dohledné době doplnil nabídku i o jiné motory, v téhle třídě v Evropě stejně frčí především diesely.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Edge je na evropském trhu k dostání jen se dvěma verzemi turbodieselu 2,0 l. Slabší má 180 koní, silnější se dvěma turby 210 koní. Pohon všech kol mají obě

Pohon všech kol je standardem pro obě motorizace. Ford se u modelu Edge chlubí především aktivním potlačováním hluku, má to být údajně jedno z nejtišších SUV na trhu. Základní výbava SUV Ford Edge je poměrně bohatá, ale ještě je toho spousta v příplatcích.

Ceník Ford Edge
výbava motor výkon převodovka cena vč. DPH
Trend 2.0 TDCI AWD 132 kW/180 k 6st. manuální 1 119 990 Kč
Titanium 2.0 TDCI AWD 132 kW/180 k 6st. manuální 1 224 990 Kč
2.0 TDCI BiTurbo AWD 154 kW/210 k 6st. PowerShift 1 316 990 Kč
Sport 2.0 TDCI BiTurbo AWD 154 kW/210 k 6st. PowerShift 1 353 990 Kč

Pokud jde o technická data, tak základní motor 2.0 TDCI AWD nabízí nejvyšší výkon 132 kW v 3500 ot./min. a točivý moment 400 Nm v 2000 až 2500 ot./min. Z 0 na 100 km/h rozjede 1912 kg těžké SUV za 9,9 sekundy a dosáhne na 200 km/h.

Ford představil nový turbodiesel 2.0 EcoBlue. Zatím ho dostane Transit

Ford představil nový turbodiesel 2.0 EcoBlue. Zatím ho dostane Transit

Silnější motor BiTurbo má nejvyšší výkon 154 kW v 3600 ot./min. a točivý moment 450 Nm v 2000 - 2500 ot./min. Hmotnost tohoto modelu je 1949 kg a na 100 km/h se rozjede za 9,4 s. Maximální rychlost činí 211 km/h. Obě motorizace mají normovanou spotřebu 6,4/5,4/5,8 l/100 km a emise 149 g/km CO2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků