Ford Edge přece jenom dostal sedm sedadel, zatím v Číně

Seznam kapitol
  1. Sedmimístný Ford Edge
  2. Sedmimístný Ford Edge : Fotogalerie

Když Ford oznamoval, že příští generaci svého SUV Edge hodlá prodávat také v Evropě, tvrdil, že se bude jednat výlučně o pětimístné auto:

Ford Edge míří do Evropy, v hledáčku má Audi Q5

Ford Edge míří do Evropy, v hledáčku má Audi Q5

Uběhlo ale jen pár měsíců a Ford ukázal v Číně Edge sedmimístný. Technickými informacemi automobilka prozatím šetří, ale místo pro třetí řadu sedadel vzniklo prodloužením rozvoru náprav a samozřejmě také úpravou zadní části karoserie. V Číně bude nový Ford Edge prodáván s motorem 2.7 EcoBoost, a to od příštího roku.

Ford se v této fázi tváří, že auto je určeno specificky pro Čínu a že vzniklo v reakci na průzkum tamního trhu. Když se ale podíváme, jaká auta nabízí konkurence, je očividné, že sedmimístná varianta nového Edge by se Fordu hodila i v Evropě.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Sedmimístný Ford Edge
  2. Sedmimístný Ford Edge : Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků