Ford Edge přece jenom dostal sedm sedadel, zatím v Číně

Seznam kapitol
  1. Sedmimístný Ford Edge
  2. Sedmimístný Ford Edge : Fotogalerie

Když Ford oznamoval, že příští generaci svého SUV Edge hodlá prodávat také v Evropě, tvrdil, že se bude jednat výlučně o pětimístné auto:

Ford Edge míří do Evropy, v hledáčku má Audi Q5

Ford Edge míří do Evropy, v hledáčku má Audi Q5

Uběhlo ale jen pár měsíců a Ford ukázal v Číně Edge sedmimístný. Technickými informacemi automobilka prozatím šetří, ale místo pro třetí řadu sedadel vzniklo prodloužením rozvoru náprav a samozřejmě také úpravou zadní části karoserie. V Číně bude nový Ford Edge prodáván s motorem 2.7 EcoBoost, a to od příštího roku.

Ford se v této fázi tváří, že auto je určeno specificky pro Čínu a že vzniklo v reakci na průzkum tamního trhu. Když se ale podíváme, jaká auta nabízí konkurence, je očividné, že sedmimístná varianta nového Edge by se Fordu hodila i v Evropě.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Sedmimístný Ford Edge
  2. Sedmimístný Ford Edge : Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Focus C-Max 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 114 958 km
Cena: 184 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků