Ford EcoSport: výkony do 125 koní a SYNC

V detailech se v Ženevě představilo evropské provedení kompaktního crossoveru Ford EcoSport.

V Evropě jsme měli možnost seznámit se s touto novinkou již na loňském podzimním autosalonu v Paříži, teď ale můžeme být konkrétnější. Vůbec poprvé jsme studii Ford EcoSport zaregistrovali na loňském autosalonu v indickém Dillí. Za připomenutí stojí, že model EcoSport se stává vůbec prvním „globálním“ automobilem koncernu Ford, jenž vznikl ve značkovém konstrukčním středisku v Jižní Americe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Po stránce pohonných jednotek nic převratného nečekejte. Základem bude atmosféricky plněný zážehový čtyřválec s objemem 1,5 l a výkonem 110 koní (81 kW), „vrcholem“ nabídky se pak stane pověstný tříválec EcoBoost vyhlášený Motorem roku 2012, jenž z objemu 1,0 l dosahuje výkonu 125 koní (92 kW). Zastánci nafty budou mít možnost v podobě vznětového čtyřválce 1,5 TDCi s výkonem 90 koní (66 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford sází u nového modelu EcoSport na rozsáhlou sadu komfortních elektronických soustav včetně systémů z řady Ford SYNC, jež zajišťují například hlasové ovládání, všestrannou konektivitu nebo pomoc v nouzi. V Evropě má lehký crossover EcoSport svojí velikostí i celkovým pojetím zacílit především na konkurenční modely Nissan Juke nebo Chevrolet Trax.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků