Ford EcoSport: unikla oficiální brožura

Na letošním autosalonu v Ženevě ukázal Ford evropské provedení dalšího člena prakticky nově vzniklé kategorie nejmenších SUV - model EcoSport. Přestože ale tento model byl na autosalonu vystaven, mnoho detailů Ford stále nezveřejnil a mimochodem ani v Ženevě jsme se nemohli podívat do interiéru. Prvních pár informací pouze prozrazovalo, že si zájemci budou moci vybrat mezi zážehovou jedna-pětkou, litrovým Ecoboostem nebo naftovým agregátem 1.5 TDCi.

Ford EcoSport: výkony do 125 koní a SYNC

Ford EcoSport: výkony do 125 koní a SYNC

Na fóru theautomotiveindia.com se objevila kompletní brožura s dalšími detaily. Tak například EcoSport bude dostupný v sedmi různých odstínech, ve výbavě najdeme položky jako startování tlačítkem, bluetooth, displej o velikosti 3,5 palce, dvoubarevný interiér, kožená sedadla a tak dále.

Ford Ecosport: evropská verze malého SUV na prvních fotkách

Ford Ecosport: evropská verze malého SUV na prvních fotkách

Zavazadlový prostor zvládne v základu 346 litrů, zvětšit jej bude možné na 705 l. Palivová nádrž pak nabídne kapacitu 52 litrů. Podle zvolené motorizace dostanete jako součást standardní výbavy patnáctipalcová ocelová, nebo šestnáctipalcová litá kola.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků