Ford Ecosport: předobraz „ekologického sportovce“

Značka Ford v Paříži vystavuje také nový model Ecosport. Špatně nevypadá a o zákazníky zřejmě nebude mít nouzi, ale dané jméno se pro podobný vůz příliš nehodí…

Model Ford Ecosport se má v Evropě začít prodávat až v roce 2014, ale koncern FMC do Paříže přivezl vůz, který působí již dosti sériovým, „evropským“ dojmem. Vůbec poprvé jsme studii Ford Ecosport zaregistrovali na letošním autosalonu v indickém Dillí. Za připomenutí stojí, že model Ecosport se stává vůbec prvním „globálním“ automobilem koncernu Ford, jenž vznikl ve značkovém konstrukčním středisku v Jižní Americe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Ecosport hodlá zaútočit v kategorii malých SUV

A právě v Brazílii byl typ Ford Ecosport představen teprve před několika týdny a pánové z Fordu si od něj slibují úspěchy především na trzích rozvojových zemí. V Evropě má tento lehký crossover Ecosport svojí velikostí i celkovým pojetím zacílit především na konkurenční modely Nissan Juke nebo Chevrolet Trax.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V konfrontaci se stavbou karoserie působí jméno Ecosport poněkud zavádějícím dojmem

Tento kompaktní vůz stojí na podlahové plošině odvozené ze stávajícího modelu Ford Fiesta a o jeho pohon se postará kompaktní zážehový tříválec 1,0 l EcoBoost. Ve výbavě najdeme škálu nejmodernějších elektronických soustav včetně systému Ford SYNC umožňujícího bezdrátové propojení externích zařízení a jejich hlasové ovládání.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Studie Ford Ecosport z lednového autosalonu v Dillí
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků