Ford E-Series 2009, malé změny velkého

Automobilka Ford přišla s řadou E-series téměř před třiceti lety a od té doby se tyto, převážně užitkové vozy staly opravdu oblíbenými. Ostatně to jen potvrzuje tržní podíl na severoamerickém trhu ve svém segmentu, který dosahuje téměř čtyřiceti procent.

Automobilka nyní přišla s inovacemi, které jsou stejně jako v minulosti poměrně decentní a odehrávají se pouze v interiéru.

Mezi nimi lze najít přepracovanou palubní desku s novým tvarováním a z nových materiálů. Nová je také přístrojová deska a středový panel. Nové jsou čalounění, barevné dekorace a tvarování některých části vozů jako sedadel a výplní dveří.

Z nové výbavy stojí za pozornost nová navigace s funkcí hledání čerpacích stanic a výpisem cen paliva, parkovací systém se zadní kamerou a další.

O pohon vozu se budou i nadále starat stejná paleta motorů. Tedy dva benzínové osmiválce a desetiválec a jeden naftový osmiválec.

Benzín zastoupí motory do V o objemu 4,6 a 5,4 l s osmi válci o výkonech 166 kW (226 k), resp. 188 kW (256 k). Dále desetiválec do V o objemu 6,8 l s výkonem 224 kW (305 k). Naftu pak zastoupí osmiválec do V o objemu 6 l s výkonem 173 kW (235 k). Na přáni si pak budou moci zákazníci zvolit i motory s úpravou pro spalování E85.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford E-Series 2009

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků