Ford: do roku 2020 průměrná hmotnost nižší o 340 kg

10 komentářů

Zelí
10. října • 19:41

Ford se vrací ke kořenům. Dřevěná kostra potažená kůží. Váha kolem půl tuny.:-D

josephko
10. října • 17:52

Som veľmi zvedavý, ako a či vôbec sa tie karbónové karosárske diely budú dať opraviť, resp. vyklepať - napr. po menšom ťuknutí. Ak nie, tak potom je to celé zbytočné - nižšia spotreba bude zaplatená vyšším poistným a zvýšenými nákladmi na opravu.

Fantomas
11. října • 10:32

Ano, o to jim jde. Je to stejný princip, jako u výměny žárovek za úsporné zářivky: Přesun nákladů ze spotřeby někam jinam. Tím se dosáhne optického snížení spotřeby a to je přece to hlavní :-/

Duja
10. října • 15:59

OK. docela dobrej nápad...

hugo
10. října • 12:25

Moderní auta čím dál tím víc konvergují k Trabantu :-) Tento pokrokový vozík měl už před desítkami let podobnou konstrukci (lehkou karoserii, dvouválec). Není divu že šel tak na dračku a čekací doba byla cca. 15 let. Mám podezření že různí experti z EU jsou ve skutečnosti agenti automobilky z Zwickau B-]

Vana666
10. října • 13:03

Trabant měl sice pokrokovou konstrukci ale i tak by se rezervy ještě našly, například odebráním ještě jednoho válce :-)

Joker
11. října • 8:44

Jára Cimrman by možná odebral všechny válce a pod heslem "zkuste to bez válců ..." by doplnil před každé sedadlo šlapadla z jízdního kola. Výkon vozu by se tak automaticky optimalizoval podle počtu a výkonu jednotlivých cestujících. :-D

PEGGY
11. října • 21:25

No kolik by to potom ale žralo?

hugo
10. října • 14:55

to by šlo ... norma EURO7 zavede jednoválcový jednotaktní motor s pracovním cyklem "výbuch" :-)

dedekMMC
10. října • 13:45

Že by konečně někomu dockvaklo, že ty litrový krouhátka s turbem a jiný pseudomotory nejsou schopný tahat skoro 2tunový kraksny.

Doporučujeme

Články odjinud