Ford se vrací ke kořenům. Dřevěná kostra potažená kůží. Váha kolem půl tuny.:-D
Som veľmi zvedavý, ako a či vôbec sa tie karbónové karosárske diely budú dať opraviť, resp. vyklepať - napr. po menšom ťuknutí. Ak nie, tak potom je to celé zbytočné - nižšia spotreba bude zaplatená vyšším poistným a zvýšenými nákladmi na opravu.
Ano, o to jim jde. Je to stejný princip, jako u výměny žárovek za úsporné zářivky: Přesun nákladů ze spotřeby někam jinam. Tím se dosáhne optického snížení spotřeby a to je přece to hlavní :-/
OK. docela dobrej nápad...
Moderní auta čím dál tím víc konvergují k Trabantu :-) Tento pokrokový vozík měl už před desítkami let podobnou konstrukci (lehkou karoserii, dvouválec). Není divu že šel tak na dračku a čekací doba byla cca. 15 let. Mám podezření že různí experti z EU jsou ve skutečnosti agenti automobilky z Zwickau B-]
Trabant měl sice pokrokovou konstrukci ale i tak by se rezervy ještě našly, například odebráním ještě jednoho válce :-)
Jára Cimrman by možná odebral všechny válce a pod heslem "zkuste to bez válců ..." by doplnil před každé sedadlo šlapadla z jízdního kola. Výkon vozu by se tak automaticky optimalizoval podle počtu a výkonu jednotlivých cestujících. :-D
No kolik by to potom ale žralo?
to by šlo ... norma EURO7 zavede jednoválcový jednotaktní motor s pracovním cyklem "výbuch" :-)
Že by konečně někomu dockvaklo, že ty litrový krouhátka s turbem a jiný pseudomotory nejsou schopný tahat skoro 2tunový kraksny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.