Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Americká značka je už v současné době nejúspěšnějším prodejcem vozů kategorie plug-in hybrid na americkém trhu.
Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

V následujících pěti letech obohatí nabídku značky Ford třináct nových elektrifikovaných modelů. V tiskové zprávě o tom informovala samotná automobilka.

Elektromotory se dostanou do útrob dokonce tak legendárních modelů jako jsou pick-up F-150 a sportovní vůz mustang.

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Oba dva tyto modely se mají na trhu objevit v roce 2020. Ford chce zákazníky nalákat i na nové schopnosti těchto vozů. Zatímco hybridní mustang nabídne stejný výkon jako dosavadní V8 a lepší točivý moment v nízkých otáčkách, F-150 bude moci sloužit také jako mobilní generátor elektřiny.

Firmám v Evropě značka nabídne již o rok dříve Transit Custom Plug-in hybrid.

Honda možná našla řešení nekonečného dojezdu elektromobilů

Honda možná našla řešení nekonečného dojezdu elektromobilů

Zejména privátním zákazníkům pak je určeno malé plně elektrické SUV. Ford slibuje, že malý vůz bude k dispozici v Americe, Asii i Evropě a jeho dojezd bude činit více než 480 kilometrů. Kvůli usnadnění dobíjení vyvíjí specialisté značky rovněž systém bezdrátového dobíjení.

Do současnosti již Ford prodal více než půl milionu elektrifikovaných vozů.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků