Připadá mi to menší než současný Galaxy. Protože C-Max je menší než touran a odpovídá spíš Golfu plus, řekl bych, že tohle míří do segmentu Touranu, Zafiry atd. Příští Galaxy ve verzi Made by Ford - už bez VW zůstane konkurentem nového Sharanu, Espace atd. tedy alespoň v to doufám. Pak se uvidí, jestli tradiční bolesti trojice Galaxy-Alhambra-Sharan (přední náprava, převodovky a poddimenzovaná elektroinstalace) jsou skutečně zaviněny vývojovým segmentem Fordu nebo ne.
No, někde jsem četl o délce SAV - cca 4,6 m, to je skoro jako krátký Espace, rozhodně ne Touran, uvidíme.
Mě bude stačit 5 místný, i když variantě 5+2 bych se nebránil, občas se to může hodit. Asi do něj půjdu, okouknul jsem SAV v Ženevě a byl jsem potěšen, že relativně velké auto může vypadat takto sportovně. Byl jsem v pokušení jít do Saabu 9-3 kombi, ale po zjištění, že kromě kočáru už do kufru skoro nic nedám mám asi jasno - i nadále zůstanu u MPV. Sériovka se evidentně nebude téměř lišit od konceptu, až na přední nárazník, kupodivu to vypadá, že zůstanou zachovány i mlhovky tam kde jsou u SAV. Četl jsem, že sériovku představí příští rok v Ženevě, ale skoro to vypadá, že už je to v takovém stadiu, kdy ji uvidíme ve Frankfurtu. Těším se.
no mě osobně by vyhovala menší verze v úpravě 5+2 , takže bych měl složený dvě nouzový sedadla v kufru a bud bych měl velkej kufr a nebo sedm míst, tu větší bych si odhadoval tak spíš pro plnohodnotých sedm sedadel a popř. ještě dvě nouzový, no uvidíme co zase vymyslí, jinak se budu muset poohlédnou u konkurence
SAV koncept bude v produkcni verzi 5+2, to vetsi, luxusnejsi bude 7 mistny. SAV se bude vyrabet od jara, takze ve Frakfurtu uz bude velmi pravdepodobne videt finalni verze, na kterou si par mesicu pockame.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.