Ford D-Max, nebo Galaxy? Možná obojí (spy photos)

5 komentářů

Fidel Castrol
15. srpna • 18:18

Připadá mi to menší než současný Galaxy. Protože C-Max je menší než touran a odpovídá spíš Golfu plus, řekl bych, že tohle míří do segmentu Touranu, Zafiry atd. Příští Galaxy ve verzi Made by Ford - už bez VW zůstane konkurentem nového Sharanu, Espace atd. tedy alespoň v to doufám. Pak se uvidí, jestli tradiční bolesti trojice Galaxy-Alhambra-Sharan (přední náprava, převodovky a poddimenzovaná elektroinstalace) jsou skutečně zaviněny vývojovým segmentem Fordu nebo ne.

Dalin
15. srpna • 20:14

No, někde jsem četl o délce  SAV - cca 4,6 m, to je skoro jako krátký Espace, rozhodně ne Touran, uvidíme.

Dalin
15. srpna • 14:35

Mě bude stačit 5 místný, i když variantě 5+2 bych se nebránil, občas se to může hodit. Asi do něj půjdu, okouknul jsem SAV v Ženevě a byl jsem potěšen, že relativně velké auto může vypadat takto sportovně. Byl jsem v pokušení jít do Saabu 9-3 kombi, ale po zjištění, že kromě kočáru už do kufru skoro nic nedám mám asi jasno - i nadále zůstanu u MPV. Sériovka se evidentně nebude téměř lišit od konceptu, až na přední nárazník, kupodivu to vypadá, že zůstanou zachovány i mlhovky tam kde jsou u SAV. Četl jsem, že sériovku představí příští rok v Ženevě, ale skoro to vypadá, že už je to v takovém stadiu, kdy ji uvidíme ve Frankfurtu. Těším se.

kacer
15. srpna • 13:10

no mě osobně by vyhovala menší verze v úpravě 5+2 , takže bych měl složený dvě nouzový sedadla v kufru a bud bych měl velkej kufr a nebo sedm míst, tu větší bych si odhadoval tak spíš pro plnohodnotých sedm sedadel a popř. ještě dvě nouzový, no uvidíme co zase vymyslí, jinak se budu muset poohlédnou u konkurence

K
16. srpna • 16:27

SAV koncept bude v produkcni verzi 5+2, to vetsi, luxusnejsi bude 7 mistny. SAV se bude vyrabet od jara, takze ve Frakfurtu uz bude velmi pravdepodobne videt finalni verze, na kterou si par mesicu pockame.

Doporučujeme

Články odjinud