Ford D-Max alias nový Galaxy (spy photos)

Příští rok nás oblaží nová generace Fordu Galaxy, sedmimístného MPV, které je v současné době vyráběno v blízké spolupráci s koncernem Volkswagen. Nová generace, která pravděpodobně ponese jméno D-Max, již bude výsledkem vlastního vývoje Fordu. Design bude vycházet z detroitského konceptu SAV. Finální podoba se pravděpodobně představí už na frankfurtském autosalonu.

Základem bude nová platforma, kterou bude D-Max sdílet s novým Mondeem (2007) a dalšími vozy jako Volvo S60, Volvo S80, Land Rover Freelander či Jaguar X-Type. Nová platforma je flexibilní, její výhodou bude snadná změna rozvoru či libovolná volba pohonu, ať už to bude pohon předních, zadních nebo všech kol. Není proto divu, že D-Max nabídne jako perličku na dortu i pohon všech kol. Spekuluje se i o devítimístné verzi.

Motory bude vesměs klasické, předpokládáme, že se objeví tytéž agregáty, jako používají nyní dceřinky Fordu jako Volvo nebo Mazda vč. Fordu samotného: čtyřválec 2.3 l (Mazda), pětiválec 2.4 l (Volvo), oba vč. přeplňovaných verzí, dále 2.0 l z Focusu, nafťáky 2.0 TDCi a 2.7 V6 TDCi.

Tip: Další špionážní fotografie D-Maxu, představení konceptu SAV

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Foto a ilustrace © Automedia

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Studie SAV

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků