Ford Credit představuje 3F úvěr

Společnost Ford Credit, s.r.o., která v ČR zajišťuje finanční služby pro Ford a jeho zákazníky, představuje novou nabídku financování pro modely Ford Fiesta, Fusion a Focus. V současné době, kdy stoupá zájem o vozy nižší a nižší střední třídy, tak rozšiřuje společnost Ford Credit svoji dosavadní nabídku úvěrů. Při financování automobilu tzv. 3F úvěrem si mohou všichni zájemci o vozy Ford Fiesta, Fusion a Focus pořídit tyto modely za méně než 3 000 Kč měsíčně a získají ještě navíc celou řadu bonusů.

Financování 3F úvěrem je vhodné pro smlouvy všech privátních zákazníků i podnikatelských subjektů uzavírané na dobu 24 – 60 měsíců a při složení 15 – 60% akontace. Pro příklad: zájemce o Ford Fusion 1,4 l ve výbavě Ebony za pořizovací cenu 249 990 Kč může při složení 60% akontace a RPSN 8,57 % v rámci financování 3F úvěrem pořídit tento model za lákavých 2 919 Kč měsíčně.

Při použití nového 3F úvěru zákazník např. nehradí administrativní poplatek za vyřízení úvěru. Rovněž je mu garantováno nižší úročení úvěru a prodloužená záruka FordProtect, která u Fordů Fiesta a Fusion činí 5 let nebo 120 000 ujetých kilometrů, na Ford Focus se pak vztahuje až sedmiletá záruka (příp. 150 000 km). Součástí 3F úvěru je samozřejmě i havarijní a povinné pojištění.

„Ford Credit nabízí v současné době nejširší paletu financování vozů nižší a nižší střední třídy pro své zákazníky od založení v roce 1998. Reaguje tak na momentální dramatický nárůst poptávky v tomto segmentu trhu. Společnost Ford Motor Company měsíčně eviduje zhruba tisícovku nových poptávek po těchto modelech a Ford Credit chce právě novým zájemcům o tyto modely nabídnout co nejzajímavější řešení,“ říká generální ředitel Ford Credit, s.r.o. Vladan Rojíček.  

Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků