Ford Credit představuje 3F úvěr

Společnost Ford Credit, s.r.o., která v ČR zajišťuje finanční služby pro Ford a jeho zákazníky, představuje novou nabídku financování pro modely Ford Fiesta, Fusion a Focus. V současné době, kdy stoupá zájem o vozy nižší a nižší střední třídy, tak rozšiřuje společnost Ford Credit svoji dosavadní nabídku úvěrů. Při financování automobilu tzv. 3F úvěrem si mohou všichni zájemci o vozy Ford Fiesta, Fusion a Focus pořídit tyto modely za méně než 3 000 Kč měsíčně a získají ještě navíc celou řadu bonusů.

Financování 3F úvěrem je vhodné pro smlouvy všech privátních zákazníků i podnikatelských subjektů uzavírané na dobu 24 – 60 měsíců a při složení 15 – 60% akontace. Pro příklad: zájemce o Ford Fusion 1,4 l ve výbavě Ebony za pořizovací cenu 249 990 Kč může při složení 60% akontace a RPSN 8,57 % v rámci financování 3F úvěrem pořídit tento model za lákavých 2 919 Kč měsíčně.

Při použití nového 3F úvěru zákazník např. nehradí administrativní poplatek za vyřízení úvěru. Rovněž je mu garantováno nižší úročení úvěru a prodloužená záruka FordProtect, která u Fordů Fiesta a Fusion činí 5 let nebo 120 000 ujetých kilometrů, na Ford Focus se pak vztahuje až sedmiletá záruka (příp. 150 000 km). Součástí 3F úvěru je samozřejmě i havarijní a povinné pojištění.

„Ford Credit nabízí v současné době nejširší paletu financování vozů nižší a nižší střední třídy pro své zákazníky od založení v roce 1998. Reaguje tak na momentální dramatický nárůst poptávky v tomto segmentu trhu. Společnost Ford Motor Company měsíčně eviduje zhruba tisícovku nových poptávek po těchto modelech a Ford Credit chce právě novým zájemcům o tyto modely nabídnout co nejzajímavější řešení,“ říká generální ředitel Ford Credit, s.r.o. Vladan Rojíček.  

Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků