Po sportovní verzi Dark Horse a ultra zběsilém GTD přibude do nabídky novinka s přeplňovaným motorem EcoBoost.
Zatímco u nás je aktuální generace ikonického Mustangu k mání pouze s pětilitrovým osmiválcem Coyote a pro vybrané šťastlivce i s 5,2litrovou kompresorovou V8 Predator (608 kW), v USA jej seženete i s přeplňovaným čtyřválcem 2.3 EcoBoost. Ten byl pro Evropu k dostání krátce i u minulé generace, ale zájem zákazníků evidentně příliš nebudil. V současném modelu Mustangu má výkon 235 kW a točivý moment 475 Nm. Právě tato verze se stala základem pro nový sportovní model RTR – chystá jej stejnojmenný závodní tým driftera Vaughna Gittina Jr.
Výjimečný bude až až – například i proto, že půjde o teprve druhý tovární Mustang v celé historii slavného „poníka,“ vyvinutý s externím partnerem. Dle vyjádření Fordu má jít o dostupnou zábavu pro všechny a ve vícero směrech, ať už na okruhu, nebo při jízdě bokem. Verze RTR dostane funkci Line Lock pro odpojení zadních brzd a pálení pneumatik, elektronickou driftovací brzdu pro snadné zahájení smyku, agresivnější přední nárazník s výrazným denním svícením po stranách masky, brzdový systém Brembo s brzdiči v barvě Hyper Lime, nebo také pevné zadní křídlo.
„Jsem nadšený, že máme příležitost vytvořit něco, co považujeme za nejvíc vzrušující Mustang s turbem v historii. Tento Mustang RTR je čistá dostupná zábava, s mnoha vylepšeními, včetně komponentů Mustangu Dark Horse, téměř dokonalého rozložení hmotnosti Mustangu EcoBoost a charakteristického designu RTR. Je připraven na driftování, sprinty, jízdu po okreskách nebo na autokrosové trati,“ uvedl prezident a zakladatel společnosti RTR Vaughn Gittin Jr. Vůz se zatím představil jen jako prototyp a v maskování, úplná premiéra ale jistě nebude daleko.