Ford chce zpět na vrchol, pomoct má nová továrna v Číně

3 komentáře

baboon
20. dubna • 9:35

Odhlédnu-li od faktů, obsažených v článku, vzpomínám si, jak jsme se v hodinách jazyka českého učili, že se říká, ale hlavně píše "pomoCI" ... :-/

Skyline
22. dubna • 11:45

Zajimavejsi by spis bylo napsat neco k veci, ale o tom vis zjevne kulove. Ze to Ford mysli vazne je z jeho aktivit docela videt, vzhledem k tomu, co se pohybuje po cinskych silnicich ma navic se svym portfoliem docela slusnou sanci se zaradit po bok konkurence.Na strane druhe, blaboleni o tom, ze nejvetsim konkurentem je VW a GM docela pobavilo, ale da se to pochopit, pokud clovek v Cine nikdy nebyl. Podil VW je tam na stejne urovni jako podil S120 v CR v roce 1995. Neni to tim, ze tady ta auta nekdo nejak zasadne kupuje, ale tim, ze uz tady mraky plecek jezdi. Jestli jejich misto prevezmou nove VW je otazka a Ford rozhodne neni bez sance s tim neco udelat, i kdyz se VW dost snazi a zatimco v Evrope se predhani v co nejubozejsi plecce s ropakem nebo oturbenym motorem ze steracu, v Cine se tvari jako luxus a propaguje Passat V6. Levnota "ze zapadu" buduje image a sanci, ze to zafunguje rozhodne maji.

Fantomas
20. dubna • 10:41

Zvykněte si, že na takové věci se na Autorevue moc nehledí. Jinak se totiž člověk při čtení dost narozčiluje.

Doporučujeme

Články odjinud