Už teď je mi líto všech těch motoristů, co si v dobré víře koupí elektromobil, na ježdění do práce( protože si budou myslet,že jim dojezd cca 150Km na dojíždění do práce cc20Km stačí). A pak budou každý druhý den buď a) 8 hodin nabíjet auto b) jedit na rychlonabíjení cc 1 hodinu c) jezdit na výměnu akumulátorů cca 0,5 hodiny.Jak dlouho je to bude bavit?
to Karel: Co bavit, spíš by mě zajímalo, kdo si koupí předražený elektromobil jen tak na dojíždění do práce?
To je pro odborářské otroky co dojíždí pravidelně do hokny.
Tohle by mě taky zajímalo, ale opět se nejspíš budu divit.Mít takový elektromobil znamená mít trvale možnost parkovat v kryté garáži, kde ho budu denně (teda spíš nočně) dobíjet, jinde to totiž nejde. A na nic jiného než do práce-domů (výjimečně do obchodu-domů) tohle auto použít taky nepůjde. Tak kdo a proč si ho koupí?Ale asi se najde dost bohatých manažerů, nebo já nevím jakých lidí se silně nadprůměrnými příjmy, pro které to bude bezvýznamná investice a kterým to jako pravidelná kyvadlová doprava na velmi krátkou vzdálenost bude stačit a na ostatní ježdění mají samozřejmě normální auto.
Proc se silne nadprumernymi prijmy? Jednak se da predpokladat, ze podobna "akce" bude dotovana statem a v US je bezne mit v rodine dve a vice aut. Krom toho nacasovani akce v konkretnich lokalitach dava tusit, ze se bude resit soucasne i problematika nabijeni. A velka mesta nebyla zvolena nahodou, rednecklandu by byl elektromobil uplny nesmysl.
Jak znám forda, tak hned oznámí, že zájemci si mohou koupit "ostrou" zelenou verzi RS. Po sešlápnutí plynu na plno dojde šťáva během druhé akcelerace na semaforech.
MY tu v strednej európe to všetko vyriešime za celý svet. To potom uvida ako sa to robí tí američania a nemci a japonci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.