Ford chce nahradit Mondeo crossoverem. Zaniknou i Galaxy a S-Max

konec fordu :-(  |  16. 07. 2019 11:24

to je jako bych sel do nemocnice a srdce by mi nahradili plicemi

Odpovědět  |   | 
123  |  16. 07. 2019 11:58

nahraďme ford Mazdou..

Odpovědět  |   | 

a potom obojí toyotou.

Odpovědět  |   | 
globalni jelita  |  16. 07. 2019 13:06

Prijde mi to od vedeni Fordu ponekud kratkozrake. Prestanou delat zavedene, mene vydelecne vozy a zameri se na momentalne ziskovejsi kategorii? Inu, proc ne? Dobre chapu, ze Ford neni neziskova lidskopravni organizace.

Crossovery a SUV jsou ovsem zlatym dolem dnes. Co bude zitra, to nevi ani samotny Trump. V SUV a crossoverech je jiz dnes velice ostra konkurence a tak lze do budoucna ocekavat znacny tlak na pokles cen a tim i snizovani ziskove marze. Nemyslim, ze by to byl spatny krok, jen neverim, ze to bude samo o sobe stacit. Rekl bych, ze Ford by mel nabidnout u jeho aut "neco navic". A tim tedy nemyslim nejakou predrazenou "luxusni" edici, o kterou stejne velky zajem nebude, ale spise neco bude mit hodnotu pro uplne kazdeho majitele Fordu.

Odpovědět  |   | 
Štěpánka  |  16. 07. 2019 13:46

Považuji za velkou škodu, že Ford skončil výrobu aut Ford Fusion - jednoduchý, pohodlný, cenově lidový vůz s velkou předností čelně vyhřívaného předního skla, s tak skvělým sklonem předního skla, že téměř nepotřebuji dolévat kapalinu do ostřikovačů, a mohla bych pokračovat. Ford Fusion patřil k nejprodávanějším vozům, Ford sice slavnostně uvedl na americký trh "nový Ford Fusion", ale je to jen verze Fordu Mondeo a název použili jako reklamní tah.Škoda...

Odpovědět  |   | 
H.  |  16. 07. 2019 14:34

Ano, Fusion měl prodeje úctyhodné, bylo to přesně to, co lidé chtěli. Ukončit výrobu takového modelu byla chyba. Měli ho naopak v dalších generacich evolučně vylepšovat, jako to dělá VW s Golfem. Vlastně to byl i takový předvoj, takové trochu pidi SUV. Když přišel B-MAX, sice fajn auto, ale ale ten feeling byl pryč, Eco-sport je něco dost podivného. Tudy cesta nepovede. Je to škoda.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  16. 07. 2019 14:39

Co jsem měl možnost si všimnout, tak úctihodné prodeje má Accord, Camry, Altima, Sonata. Ford šel už před lety s osobními vozy do kytek.

Odpovědět  |   | 
hjk  |  16. 07. 2019 15:02

Ono je to přesně naopak, Fusion není verze Mondea, ale obraceně Mondeo je přejmenovaný Fusion co byl v USA o pár let dřív. Jako Fusion se prodávali midsize sedany v USA někdy od 2005.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  16. 07. 2019 14:41

Tlak na emise zase přinese návrat aut co nejmenších s velkým prostorem. I když vlastně v americe jezdí pick upy co žerou 20.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 07. 2019 15:24

Tlak na emise je posledních patnáct let a celou dobu auta jen a jen rostou.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  16. 07. 2019 15:37

Tlak na emise je od začátku sedmdesátek.

Odpovědět  |   | 

už aby někdo schválil zákaz vjezdu SUV. Policie by to měříla zem-kapota nad předním kole jak to dělají mýtný brány.

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 07. 2019 17:48

Takže Ford Tranzit by měl taky zákaz?

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 07. 2019 17:50

Stačilo by schválit zákaz vjezdu dieselů a ony by řady SUV hezky prořídly. Těch, co mají koule provozovat SUV v benzinu, je pořád menšina.

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 07. 2019 17:47

Jedno globální auto Mondeo/Fusion pro Evropu a USA prostě nefunguje a fungovat nemůže - jsou to jiné světy.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  16. 07. 2019 18:51

Tohle klise neplati aspon 10 let. Prakticky jedina odlisnost je popularita pickup trucku. Modelu prodavanych na obou trzich je spousta, a to napric tridami. Stejne jako v Evrope se tam prosazuji mensi turbomotory a treba v pripade mensich uzitkovych aut americky trh s vyjimkou Chevy uplne prevzal puvodne evropskou produkci. Fusion uz je proste zastarale auto, proto jeho prodeje klesaji na obou trzich, jeste v roce 2016 se jich prodalo hodne pres 300 tisic na obou trzich. A koneckoncu i loni to bylo (na tak stare auto) slusnych 250.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 07. 2019 20:08

Je ale zajímavé, že to nefunguje jen u Fordu. Ostatním se docela daří.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  16. 07. 2019 21:43

Accord, Avensis, Primera vsetky v Europe tiez skoncili. Ked pozriem v Bratislave okolo seba sa mi zda ze stredna trieda je uz len premia a Passat/Superb...

Odpovědět  |   | 
Já první  |  17. 07. 2019 06:22

To je ale spis problem upadajicich prodeju stredni tridy jako takove, nez ze by lidem vadila "svetova auta, ne"? Ostatni modely problemy nemaji.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  17. 07. 2019 09:01

Ja si myslim, ze Fordu to nefunguje proto, ze Mondeo/Fusion je uz zastaraly model. A nechapu, proc nevyvinou novy globalni sedan. V Americe sedany porad frci, i kdyz mene nez drive, v Evrope by jich taky par desitek tisic prodali. A v Rusku, Turecku a Cine jsou sedany oblibene. Proto neverim, ze by na globalnim sedanu stredni tridy Ford nevydelal. Podle me dobrovolne vyklizeji trh konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  16. 07. 2019 18:04

Sialene nizke predajne cisla, necudujem sa, ze to idu zastavit, aj ked mam doma 2 S-Maxy. Neviem kolko sa preda Sharanov a Alhambier, ale aj tie auta maju skoncit. Sranda, Europa bude bez praktickych aut pre velke rodiny. Na druhej strane to moze byt prilezitost pre novy “Edge”, ak by bol na 80% tak prakticky ako S-Max, dizajnovo vydareny, s 10% vyssou cenou, mozno by to bola zaujimava kupa.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 07. 2019 20:10

Chceš auto pro rodinu, kup si Multivan. Co na tom, že je o polovinu větší, než Sharan, co na tom, že není tak pohodlný, žere dvakrát tolik... Logika a auta, to nefunguje.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  16. 07. 2019 19:39

Ford přichází vždycky s křížkem po funuse, nasadil 3 válce v době kdy ostatní zvětšovaly motory a vraceli se zpět ke 4 válcům. Takže je jasné co se nebude prodávat, crossovery a hybridy. Strategie One Ford = One Fail.

Odpovědět  |   | 
 |  16. 07. 2019 20:45

Jo , jo Mondeo ST 220 to byla kara. A od te doby cim dal horsi

Odpovědět  |   | 
Šmerda  |  17. 07. 2019 08:34

Jo, konkurovat Pašíkovi se Supem je těžké, nedivím se, že Ford hází vidle do hnoje. Poslední zastaralá a silně nekvalitní generace mu udělala u zákazníků medvědí službu a tudíž moudře usoudili, že je to marný boj.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  18. 07. 2019 09:29

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro