Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...
Jo, konkurovat Pašíkovi se Supem je těžké, nedivím se, že Ford hází vidle do hnoje. Poslední zastaralá a silně nekvalitní generace mu udělala u zákazníků medvědí službu a tudíž moudře usoudili, že je to marný boj.
Jo , jo Mondeo ST 220 to byla kara. A od te doby cim dal horsi
Ford přichází vždycky s křížkem po funuse, nasadil 3 válce v době kdy ostatní zvětšovaly motory a vraceli se zpět ke 4 válcům. Takže je jasné co se nebude prodávat, crossovery a hybridy. Strategie One Ford = One Fail.
Sialene nizke predajne cisla, necudujem sa, ze to idu zastavit, aj ked mam doma 2 S-Maxy. Neviem kolko sa preda Sharanov a Alhambier, ale aj tie auta maju skoncit. Sranda, Europa bude bez praktickych aut pre velke rodiny. Na druhej strane to moze byt prilezitost pre novy “Edge”, ak by bol na 80% tak prakticky ako S-Max, dizajnovo vydareny, s 10% vyssou cenou, mozno by to bola zaujimava kupa.
Chceš auto pro rodinu, kup si Multivan. Co na tom, že je o polovinu větší, než Sharan, co na tom, že není tak pohodlný, žere dvakrát tolik... Logika a auta, to nefunguje.
Jedno globální auto Mondeo/Fusion pro Evropu a USA prostě nefunguje a fungovat nemůže - jsou to jiné světy.
Tohle klise neplati aspon 10 let. Prakticky jedina odlisnost je popularita pickup trucku. Modelu prodavanych na obou trzich je spousta, a to napric tridami. Stejne jako v Evrope se tam prosazuji mensi turbomotory a treba v pripade mensich uzitkovych aut americky trh s vyjimkou Chevy uplne prevzal puvodne evropskou produkci. Fusion uz je proste zastarale auto, proto jeho prodeje klesaji na obou trzich, jeste v roce 2016 se jich prodalo hodne pres 300 tisic na obou trzich. A koneckoncu i loni to bylo (na tak stare auto) slusnych 250.
Je ale zajímavé, že to nefunguje jen u Fordu. Ostatním se docela daří.
Ja si myslim, ze Fordu to nefunguje proto, ze Mondeo/Fusion je uz zastaraly model. A nechapu, proc nevyvinou novy globalni sedan. V Americe sedany porad frci, i kdyz mene nez drive, v Evrope by jich taky par desitek tisic prodali. A v Rusku, Turecku a Cine jsou sedany oblibene. Proto neverim, ze by na globalnim sedanu stredni tridy Ford nevydelal. Podle me dobrovolne vyklizeji trh konkurenci.
Accord, Avensis, Primera vsetky v Europe tiez skoncili. Ked pozriem v Bratislave okolo seba sa mi zda ze stredna trieda je uz len premia a Passat/Superb...
To je ale spis problem upadajicich prodeju stredni tridy jako takove, nez ze by lidem vadila "svetova auta, ne"? Ostatni modely problemy nemaji.
už aby někdo schválil zákaz vjezdu SUV. Policie by to měříla zem-kapota nad předním kole jak to dělají mýtný brány.
Stačilo by schválit zákaz vjezdu dieselů a ony by řady SUV hezky prořídly. :-D Těch, co mají koule provozovat SUV v benzinu, je pořád menšina.
Takže Ford Tranzit by měl taky zákaz? ;-)
Tlak na emise zase přinese návrat aut co nejmenších s velkým prostorem. I když vlastně v americe jezdí pick upy co žerou 20.
Tlak na emise je posledních patnáct let a celou dobu auta jen a jen rostou.
Tlak na emise je od začátku sedmdesátek.
Považuji za velkou škodu, že Ford skončil výrobu aut Ford Fusion - jednoduchý, pohodlný, cenově lidový vůz s velkou předností čelně vyhřívaného předního skla, s tak skvělým sklonem předního skla, že téměř nepotřebuji dolévat kapalinu do ostřikovačů, a mohla bych pokračovat. Ford Fusion patřil k nejprodávanějším vozům, Ford sice slavnostně uvedl na americký trh "nový Ford Fusion", ale je to jen verze Fordu Mondeo a název použili jako reklamní tah.Škoda...
Ono je to přesně naopak, Fusion není verze Mondea, ale obraceně Mondeo je přejmenovaný Fusion co byl v USA o pár let dřív. Jako Fusion se prodávali midsize sedany v USA někdy od 2005.
Ano, Fusion měl prodeje úctyhodné, bylo to přesně to, co lidé chtěli. Ukončit výrobu takového modelu byla chyba. Měli ho naopak v dalších generacich evolučně vylepšovat, jako to dělá VW s Golfem. Vlastně to byl i takový předvoj, takové trochu pidi SUV. Když přišel B-MAX, sice fajn auto, ale ale ten feeling byl pryč, Eco-sport je něco dost podivného. Tudy cesta nepovede. Je to škoda.
Co jsem měl možnost si všimnout, tak úctihodné prodeje má Accord, Camry, Altima, Sonata. Ford šel už před lety s osobními vozy do kytek.
Prijde mi to od vedeni Fordu ponekud kratkozrake. Prestanou delat zavedene, mene vydelecne vozy a zameri se na momentalne ziskovejsi kategorii? Inu, proc ne? Dobre chapu, ze Ford neni neziskova lidskopravni organizace.Crossovery a SUV jsou ovsem zlatym dolem dnes. Co bude zitra, to nevi ani samotny Trump. V SUV a crossoverech je jiz dnes velice ostra konkurence a tak lze do budoucna ocekavat znacny tlak na pokles cen a tim i snizovani ziskove marze. Nemyslim, ze by to byl spatny krok, jen neverim, ze to bude samo o sobe stacit. Rekl bych, ze Ford by mel nabidnout u jeho aut "neco navic". A tim tedy nemyslim nejakou predrazenou "luxusni" edici, o kterou stejne velky zajem nebude, ale spise neco bude mit hodnotu pro uplne kazdeho majitele Fordu.
nahraďme ford Mazdou..
a potom obojí toyotou.
to je jako bych sel do nemocnice a srdce by mi nahradili plicemi :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.