Ford chce nahradit Mondeo crossoverem. Zaniknou i Galaxy a S-Max

26 komentářů

Peter
18. července • 9:29

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...

Šmerda
17. července • 8:34

Jo, konkurovat Pašíkovi se Supem je těžké, nedivím se, že Ford hází vidle do hnoje. Poslední zastaralá a silně nekvalitní generace mu udělala u zákazníků medvědí službu a tudíž moudře usoudili, že je to marný boj.

16. července • 20:45

Jo , jo Mondeo ST 220 to byla kara. A od te doby cim dal horsi

Joe
16. července • 19:39

Ford přichází vždycky s křížkem po funuse, nasadil 3 válce v době kdy ostatní zvětšovaly motory a vraceli se zpět ke 4 válcům. Takže je jasné co se nebude prodávat, crossovery a hybridy. Strategie One Ford = One Fail.

Art Vandelay
16. července • 18:04

Sialene nizke predajne cisla, necudujem sa, ze to idu zastavit, aj ked mam doma 2 S-Maxy. Neviem kolko sa preda Sharanov a Alhambier, ale aj tie auta maju skoncit. Sranda, Europa bude bez praktickych aut pre velke rodiny. Na druhej strane to moze byt prilezitost pre novy “Edge”, ak by bol na 80% tak prakticky ako S-Max, dizajnovo vydareny, s 10% vyssou cenou, mozno by to bola zaujimava kupa.

mpolan
16. července • 20:10

Chceš auto pro rodinu, kup si Multivan. Co na tom, že je o polovinu větší, než Sharan, co na tom, že není tak pohodlný, žere dvakrát tolik... Logika a auta, to nefunguje.

E15
16. července • 17:47

Jedno globální auto Mondeo/Fusion pro Evropu a USA prostě nefunguje a fungovat nemůže - jsou to jiné světy.

Anonym
16. července • 18:51

Tohle klise neplati aspon 10 let. Prakticky jedina odlisnost je popularita pickup trucku. Modelu prodavanych na obou trzich je spousta, a to napric tridami. Stejne jako v Evrope se tam prosazuji mensi turbomotory a treba v pripade mensich uzitkovych aut americky trh s vyjimkou Chevy uplne prevzal puvodne evropskou produkci. Fusion uz je proste zastarale auto, proto jeho prodeje klesaji na obou trzich, jeste v roce 2016 se jich prodalo hodne pres 300 tisic na obou trzich. A koneckoncu i loni to bylo (na tak stare auto) slusnych 250.

mpolan
16. července • 20:08

Je ale zajímavé, že to nefunguje jen u Fordu. Ostatním se docela daří.

Anonym
17. července • 9:01

Ja si myslim, ze Fordu to nefunguje proto, ze Mondeo/Fusion je uz zastaraly model. A nechapu, proc nevyvinou novy globalni sedan. V Americe sedany porad frci, i kdyz mene nez drive, v Evrope by jich taky par desitek tisic prodali. A v Rusku, Turecku a Cine jsou sedany oblibene. Proto neverim, ze by na globalnim sedanu stredni tridy Ford nevydelal. Podle me dobrovolne vyklizeji trh konkurenci.

Art Vandelay
16. července • 21:43

Accord, Avensis, Primera vsetky v Europe tiez skoncili. Ked pozriem v Bratislave okolo seba sa mi zda ze stredna trieda je uz len premia a Passat/Superb...

Já první
17. července • 6:22

To je ale spis problem upadajicich prodeju stredni tridy jako takove, nez ze by lidem vadila "svetova auta, ne"? Ostatni modely problemy nemaji.

petr r. (petrumr)
16. července • 17:03

už aby někdo schválil zákaz vjezdu SUV. Policie by to měříla zem-kapota nad předním kole jak to dělají mýtný brány.

E15
16. července • 17:50

Stačilo by schválit zákaz vjezdu dieselů a ony by řady SUV hezky prořídly. :-D Těch, co mají koule provozovat SUV v benzinu, je pořád menšina.

E15
16. července • 17:48

Takže Ford Tranzit by měl taky zákaz? ;-)

Kankunen
16. července • 14:41

Tlak na emise zase přinese návrat aut co nejmenších s velkým prostorem. I když vlastně v americe jezdí pick upy co žerou 20.

mpolan
16. července • 15:24

Tlak na emise je posledních patnáct let a celou dobu auta jen a jen rostou.

Hernandez
16. července • 15:37

Tlak na emise je od začátku sedmdesátek.

Štěpánka
16. července • 13:46

Považuji za velkou škodu, že Ford skončil výrobu aut Ford Fusion - jednoduchý, pohodlný, cenově lidový vůz s velkou předností čelně vyhřívaného předního skla, s tak skvělým sklonem předního skla, že téměř nepotřebuji dolévat kapalinu do ostřikovačů, a mohla bych pokračovat. Ford Fusion patřil k nejprodávanějším vozům, Ford sice slavnostně uvedl na americký trh "nový Ford Fusion", ale je to jen verze Fordu Mondeo a název použili jako reklamní tah.Škoda...

hjk
16. července • 15:02

Ono je to přesně naopak, Fusion není verze Mondea, ale obraceně Mondeo je přejmenovaný Fusion co byl v USA o pár let dřív. Jako Fusion se prodávali midsize sedany v USA někdy od 2005.

H.
16. července • 14:34

Ano, Fusion měl prodeje úctyhodné, bylo to přesně to, co lidé chtěli. Ukončit výrobu takového modelu byla chyba. Měli ho naopak v dalších generacich evolučně vylepšovat, jako to dělá VW s Golfem. Vlastně to byl i takový předvoj, takové trochu pidi SUV. Když přišel B-MAX, sice fajn auto, ale ale ten feeling byl pryč, Eco-sport je něco dost podivného. Tudy cesta nepovede. Je to škoda.

Hernandez
16. července • 14:39

Co jsem měl možnost si všimnout, tak úctihodné prodeje má Accord, Camry, Altima, Sonata. Ford šel už před lety s osobními vozy do kytek.

globalni jelita
16. července • 13:06

Prijde mi to od vedeni Fordu ponekud kratkozrake. Prestanou delat zavedene, mene vydelecne vozy a zameri se na momentalne ziskovejsi kategorii? Inu, proc ne? Dobre chapu, ze Ford neni neziskova lidskopravni organizace.Crossovery a SUV jsou ovsem zlatym dolem dnes. Co bude zitra, to nevi ani samotny Trump. V SUV a crossoverech je jiz dnes velice ostra konkurence a tak lze do budoucna ocekavat znacny tlak na pokles cen a tim i snizovani ziskove marze. Nemyslim, ze by to byl spatny krok, jen neverim, ze to bude samo o sobe stacit. Rekl bych, ze Ford by mel nabidnout u jeho aut "neco navic". A tim tedy nemyslim nejakou predrazenou "luxusni" edici, o kterou stejne velky zajem nebude, ale spise neco bude mit hodnotu pro uplne kazdeho majitele Fordu.

123
16. července • 11:58

nahraďme ford Mazdou..

petr r. (petrumr)
16. července • 16:58

a potom obojí toyotou.

konec fordu :-(
16. července • 11:24

to je jako bych sel do nemocnice a srdce by mi nahradili plicemi :-)

Doporučujeme

Články odjinud