Ford chce nahradit Mondeo crossoverem. Zaniknou i Galaxy a S-Max

konec fordu :-(  |  16. 07. 2019 11:24

to je jako bych sel do nemocnice a srdce by mi nahradili plicemi

Odpovědět  |   | 
123  |  16. 07. 2019 11:58

nahraďme ford Mazdou..

Odpovědět  |   | 

a potom obojí toyotou.

Odpovědět  |   | 
globalni jelita  |  16. 07. 2019 13:06

Prijde mi to od vedeni Fordu ponekud kratkozrake. Prestanou delat zavedene, mene vydelecne vozy a zameri se na momentalne ziskovejsi kategorii? Inu, proc ne? Dobre chapu, ze Ford neni neziskova lidskopravni organizace.

Crossovery a SUV jsou ovsem zlatym dolem dnes. Co bude zitra, to nevi ani samotny Trump. V SUV a crossoverech je jiz dnes velice ostra konkurence a tak lze do budoucna ocekavat znacny tlak na pokles cen a tim i snizovani ziskove marze. Nemyslim, ze by to byl spatny krok, jen neverim, ze to bude samo o sobe stacit. Rekl bych, ze Ford by mel nabidnout u jeho aut "neco navic". A tim tedy nemyslim nejakou predrazenou "luxusni" edici, o kterou stejne velky zajem nebude, ale spise neco bude mit hodnotu pro uplne kazdeho majitele Fordu.

Odpovědět  |   | 
Štěpánka  |  16. 07. 2019 13:46

Považuji za velkou škodu, že Ford skončil výrobu aut Ford Fusion - jednoduchý, pohodlný, cenově lidový vůz s velkou předností čelně vyhřívaného předního skla, s tak skvělým sklonem předního skla, že téměř nepotřebuji dolévat kapalinu do ostřikovačů, a mohla bych pokračovat. Ford Fusion patřil k nejprodávanějším vozům, Ford sice slavnostně uvedl na americký trh "nový Ford Fusion", ale je to jen verze Fordu Mondeo a název použili jako reklamní tah.Škoda...

Odpovědět  |   | 
H.  |  16. 07. 2019 14:34

Ano, Fusion měl prodeje úctyhodné, bylo to přesně to, co lidé chtěli. Ukončit výrobu takového modelu byla chyba. Měli ho naopak v dalších generacich evolučně vylepšovat, jako to dělá VW s Golfem. Vlastně to byl i takový předvoj, takové trochu pidi SUV. Když přišel B-MAX, sice fajn auto, ale ale ten feeling byl pryč, Eco-sport je něco dost podivného. Tudy cesta nepovede. Je to škoda.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  16. 07. 2019 14:39

Co jsem měl možnost si všimnout, tak úctihodné prodeje má Accord, Camry, Altima, Sonata. Ford šel už před lety s osobními vozy do kytek.

Odpovědět  |   | 
hjk  |  16. 07. 2019 15:02

Ono je to přesně naopak, Fusion není verze Mondea, ale obraceně Mondeo je přejmenovaný Fusion co byl v USA o pár let dřív. Jako Fusion se prodávali midsize sedany v USA někdy od 2005.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  16. 07. 2019 14:41

Tlak na emise zase přinese návrat aut co nejmenších s velkým prostorem. I když vlastně v americe jezdí pick upy co žerou 20.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 07. 2019 15:24

Tlak na emise je posledních patnáct let a celou dobu auta jen a jen rostou.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  16. 07. 2019 15:37

Tlak na emise je od začátku sedmdesátek.

Odpovědět  |   | 

už aby někdo schválil zákaz vjezdu SUV. Policie by to měříla zem-kapota nad předním kole jak to dělají mýtný brány.

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 07. 2019 17:48

Takže Ford Tranzit by měl taky zákaz?

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 07. 2019 17:50

Stačilo by schválit zákaz vjezdu dieselů a ony by řady SUV hezky prořídly. Těch, co mají koule provozovat SUV v benzinu, je pořád menšina.

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 07. 2019 17:47

Jedno globální auto Mondeo/Fusion pro Evropu a USA prostě nefunguje a fungovat nemůže - jsou to jiné světy.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  16. 07. 2019 18:51

Tohle klise neplati aspon 10 let. Prakticky jedina odlisnost je popularita pickup trucku. Modelu prodavanych na obou trzich je spousta, a to napric tridami. Stejne jako v Evrope se tam prosazuji mensi turbomotory a treba v pripade mensich uzitkovych aut americky trh s vyjimkou Chevy uplne prevzal puvodne evropskou produkci. Fusion uz je proste zastarale auto, proto jeho prodeje klesaji na obou trzich, jeste v roce 2016 se jich prodalo hodne pres 300 tisic na obou trzich. A koneckoncu i loni to bylo (na tak stare auto) slusnych 250.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 07. 2019 20:08

Je ale zajímavé, že to nefunguje jen u Fordu. Ostatním se docela daří.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  16. 07. 2019 21:43

Accord, Avensis, Primera vsetky v Europe tiez skoncili. Ked pozriem v Bratislave okolo seba sa mi zda ze stredna trieda je uz len premia a Passat/Superb...

Odpovědět  |   | 
Já první  |  17. 07. 2019 06:22

To je ale spis problem upadajicich prodeju stredni tridy jako takove, nez ze by lidem vadila "svetova auta, ne"? Ostatni modely problemy nemaji.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  17. 07. 2019 09:01

Ja si myslim, ze Fordu to nefunguje proto, ze Mondeo/Fusion je uz zastaraly model. A nechapu, proc nevyvinou novy globalni sedan. V Americe sedany porad frci, i kdyz mene nez drive, v Evrope by jich taky par desitek tisic prodali. A v Rusku, Turecku a Cine jsou sedany oblibene. Proto neverim, ze by na globalnim sedanu stredni tridy Ford nevydelal. Podle me dobrovolne vyklizeji trh konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  16. 07. 2019 18:04

Sialene nizke predajne cisla, necudujem sa, ze to idu zastavit, aj ked mam doma 2 S-Maxy. Neviem kolko sa preda Sharanov a Alhambier, ale aj tie auta maju skoncit. Sranda, Europa bude bez praktickych aut pre velke rodiny. Na druhej strane to moze byt prilezitost pre novy “Edge”, ak by bol na 80% tak prakticky ako S-Max, dizajnovo vydareny, s 10% vyssou cenou, mozno by to bola zaujimava kupa.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 07. 2019 20:10

Chceš auto pro rodinu, kup si Multivan. Co na tom, že je o polovinu větší, než Sharan, co na tom, že není tak pohodlný, žere dvakrát tolik... Logika a auta, to nefunguje.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  16. 07. 2019 19:39

Ford přichází vždycky s křížkem po funuse, nasadil 3 válce v době kdy ostatní zvětšovaly motory a vraceli se zpět ke 4 válcům. Takže je jasné co se nebude prodávat, crossovery a hybridy. Strategie One Ford = One Fail.

Odpovědět  |   | 
 |  16. 07. 2019 20:45

Jo , jo Mondeo ST 220 to byla kara. A od te doby cim dal horsi

Odpovědět  |   | 
Šmerda  |  17. 07. 2019 08:34

Jo, konkurovat Pašíkovi se Supem je těžké, nedivím se, že Ford hází vidle do hnoje. Poslední zastaralá a silně nekvalitní generace mu udělala u zákazníků medvědí službu a tudíž moudře usoudili, že je to marný boj.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  18. 07. 2019 09:29

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A