Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Někteří jsou rekordy posedlí, jiný ne. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Americká automobilka se radši chce věnovat novým vozům.

Ford rekordy na kolo nezajímají. A to i přesto, že jen nedávno jejich superauto GT zaznamenalo nejrychlejší kolo na okruhu Virginia International Raceway s časem 2:38.62. A to s velmi malým podpůrným týmem a za ne právě ideálních podmínek. 

Podle webu The Drive ale automobilka neplánuje dále soupeřit s vozy jako Viper ACR či Corvette Z06 na Nürburgringu či dalších okruzích. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Místo toho se společnost bude i nadále zaměřovat na budování nových vozidel.

"Nemáme v úmyslu jet na nějaké rekordy na okruhu Virginia International Raceway nebo na jiných okruzích. Máme nové vozy, na kterých je potřeba pracovat," zní hlasy z americké automobilky. 

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Kde jedni končí, druzí začínají. To platí i v tomto případě. Ford nebo Hyundai se o rekordy příliš nezajímají. Jiné automobilky by pro ně udělaly cokoliv. Jen nedávno jsme například přinesli informaci, že Chevrolet chce se svým modelem ZL1 ještě vylepšit svůj rekord na Nürburgringu. Hlavní inženýr Al  Oppenheiser by rád dosáhl čas po sedm minut na kolo.

Ať je to jak chce, Ford si nemusí nic dokazovat. GT bude pořád jedno z nejlepších superaut na trhu. Jisté je, že 3,5litrový šestiválec EcoBoost s výkonem 482 kW by se rozhodně postaral o jedno z nejrychlejších kol na kterémkoliv okruhu. 

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 36 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků