Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Někteří jsou rekordy posedlí, jiný ne. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Americká automobilka se radši chce věnovat novým vozům.

Ford rekordy na kolo nezajímají. A to i přesto, že jen nedávno jejich superauto GT zaznamenalo nejrychlejší kolo na okruhu Virginia International Raceway s časem 2:38.62. A to s velmi malým podpůrným týmem a za ne právě ideálních podmínek. 

Podle webu The Drive ale automobilka neplánuje dále soupeřit s vozy jako Viper ACR či Corvette Z06 na Nürburgringu či dalších okruzích. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Místo toho se společnost bude i nadále zaměřovat na budování nových vozidel.

"Nemáme v úmyslu jet na nějaké rekordy na okruhu Virginia International Raceway nebo na jiných okruzích. Máme nové vozy, na kterých je potřeba pracovat," zní hlasy z americké automobilky. 

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Kde jedni končí, druzí začínají. To platí i v tomto případě. Ford nebo Hyundai se o rekordy příliš nezajímají. Jiné automobilky by pro ně udělaly cokoliv. Jen nedávno jsme například přinesli informaci, že Chevrolet chce se svým modelem ZL1 ještě vylepšit svůj rekord na Nürburgringu. Hlavní inženýr Al  Oppenheiser by rád dosáhl čas po sedm minut na kolo.

Ať je to jak chce, Ford si nemusí nic dokazovat. GT bude pořád jedno z nejlepších superaut na trhu. Jisté je, že 3,5litrový šestiválec EcoBoost s výkonem 482 kW by se rozhodně postaral o jedno z nejrychlejších kol na kterémkoliv okruhu. 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků