Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Někteří jsou rekordy posedlí, jiný ne. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Americká automobilka se radši chce věnovat novým vozům.

Ford rekordy na kolo nezajímají. A to i přesto, že jen nedávno jejich superauto GT zaznamenalo nejrychlejší kolo na okruhu Virginia International Raceway s časem 2:38.62. A to s velmi malým podpůrným týmem a za ne právě ideálních podmínek. 

Podle webu The Drive ale automobilka neplánuje dále soupeřit s vozy jako Viper ACR či Corvette Z06 na Nürburgringu či dalších okruzích. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Místo toho se společnost bude i nadále zaměřovat na budování nových vozidel.

"Nemáme v úmyslu jet na nějaké rekordy na okruhu Virginia International Raceway nebo na jiných okruzích. Máme nové vozy, na kterých je potřeba pracovat," zní hlasy z americké automobilky. 

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Kde jedni končí, druzí začínají. To platí i v tomto případě. Ford nebo Hyundai se o rekordy příliš nezajímají. Jiné automobilky by pro ně udělaly cokoliv. Jen nedávno jsme například přinesli informaci, že Chevrolet chce se svým modelem ZL1 ještě vylepšit svůj rekord na Nürburgringu. Hlavní inženýr Al  Oppenheiser by rád dosáhl čas po sedm minut na kolo.

Ať je to jak chce, Ford si nemusí nic dokazovat. GT bude pořád jedno z nejlepších superaut na trhu. Jisté je, že 3,5litrový šestiválec EcoBoost s výkonem 482 kW by se rozhodně postaral o jedno z nejrychlejších kol na kterémkoliv okruhu. 

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků