Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Někteří jsou rekordy posedlí, jiný ne. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Americká automobilka se radši chce věnovat novým vozům.

Ford rekordy na kolo nezajímají. A to i přesto, že jen nedávno jejich superauto GT zaznamenalo nejrychlejší kolo na okruhu Virginia International Raceway s časem 2:38.62. A to s velmi malým podpůrným týmem a za ne právě ideálních podmínek. 

Podle webu The Drive ale automobilka neplánuje dále soupeřit s vozy jako Viper ACR či Corvette Z06 na Nürburgringu či dalších okruzích. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Místo toho se společnost bude i nadále zaměřovat na budování nových vozidel.

"Nemáme v úmyslu jet na nějaké rekordy na okruhu Virginia International Raceway nebo na jiných okruzích. Máme nové vozy, na kterých je potřeba pracovat," zní hlasy z americké automobilky. 

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Kde jedni končí, druzí začínají. To platí i v tomto případě. Ford nebo Hyundai se o rekordy příliš nezajímají. Jiné automobilky by pro ně udělaly cokoliv. Jen nedávno jsme například přinesli informaci, že Chevrolet chce se svým modelem ZL1 ještě vylepšit svůj rekord na Nürburgringu. Hlavní inženýr Al  Oppenheiser by rád dosáhl čas po sedm minut na kolo.

Ať je to jak chce, Ford si nemusí nic dokazovat. GT bude pořád jedno z nejlepších superaut na trhu. Jisté je, že 3,5litrový šestiválec EcoBoost s výkonem 482 kW by se rozhodně postaral o jedno z nejrychlejších kol na kterémkoliv okruhu. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků