Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Někteří jsou rekordy posedlí, jiný ne. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Americká automobilka se radši chce věnovat novým vozům.

Ford rekordy na kolo nezajímají. A to i přesto, že jen nedávno jejich superauto GT zaznamenalo nejrychlejší kolo na okruhu Virginia International Raceway s časem 2:38.62. A to s velmi malým podpůrným týmem a za ne právě ideálních podmínek. 

Podle webu The Drive ale automobilka neplánuje dále soupeřit s vozy jako Viper ACR či Corvette Z06 na Nürburgringu či dalších okruzích. Podle Fordu nahánění za rekordy nestojí za čas a úsilí. Místo toho se společnost bude i nadále zaměřovat na budování nových vozidel.

"Nemáme v úmyslu jet na nějaké rekordy na okruhu Virginia International Raceway nebo na jiných okruzích. Máme nové vozy, na kterých je potřeba pracovat," zní hlasy z americké automobilky. 

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Ford vyřeší problémové motory Focusu RS. Známe postup na českém trhu

Kde jedni končí, druzí začínají. To platí i v tomto případě. Ford nebo Hyundai se o rekordy příliš nezajímají. Jiné automobilky by pro ně udělaly cokoliv. Jen nedávno jsme například přinesli informaci, že Chevrolet chce se svým modelem ZL1 ještě vylepšit svůj rekord na Nürburgringu. Hlavní inženýr Al  Oppenheiser by rád dosáhl čas po sedm minut na kolo.

Ať je to jak chce, Ford si nemusí nic dokazovat. GT bude pořád jedno z nejlepších superaut na trhu. Jisté je, že 3,5litrový šestiválec EcoBoost s výkonem 482 kW by se rozhodně postaral o jedno z nejrychlejších kol na kterémkoliv okruhu. 

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků