Ford Capri RS2600: legenda ožívá

JanQ  |  08. 07. 2007 07:30

Boddie&Doyle car.......luxusni vec

Odpovědět  |   | 
dall  |  08. 07. 2007 09:12

právě jsem to chtěl napsat, že největší zásluhu na propagaci Capri v ČR mají Profesionálové

Odpovědět  |   | 
:)  |  08. 07. 2007 10:03


www.fordcapri.cz

Odpovědět  |   | 
emil  |  08. 07. 2007 11:31

... ale co treba dat popisky k fotkam? Proc melo jedno Capri hranata svetla a druhe dve kulata? Asi starsi a novejsi provedeni, ale autor to jiste bude vedet lepe.
A taky by neskodilo naucit se kouzlit s klavesou enter - roztrhnout text na vic odstavcu. Mnohem lepe by se to cetlo.

Odpovědět  |   | 
bob ash  |  08. 07. 2007 13:46

Malý Capri s výraznejma prolisama na bocích = MkI (1969-1973). Hranatý světla = standard, kulatý měly jen některý verze, tuším že 2600RS, 3100RS a normální třílitry.
O kousek větší, na bocích jen zlom, žádnej prolis, vzadu hatchback (MkI měla normální kufr s kapotou), hranatý světla = MkII
Úplně stejný jako MkII, ale hranatější čumák a čtyři kulatý světla = MkIII. Tím většinou jezdili Profesionálové, Bodie měl stříbrnou a Doyle zlatou. Párkrát se ale objevily i dvojky - Doyle měl asi ve dvou nebo třech dílech stříbrnou MkII s RS bodykitem a černým vinylem, pak se objevila tuším ještě jedna hnědá a možná třetí zlatá, ale tou si nejsem jistej.

Odpovědět  |   | 
emil  |  08. 07. 2007 16:55

Diky za vysvetleni!

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  09. 07. 2007 15:21

Děkuji za vysvětlení, nemám, co dodat.

Odpovědět  |   | 
Diwiak  |  08. 07. 2007 12:09

KRAASNE auto, jedno dizajnovo z najvydarenejsich - uz je to tak, pochadza z cias ked este auta vyzerali ako auta, No.1

Odpovědět  |   | 
bob ash  |  08. 07. 2007 14:00

Autor očividně ví něco, co já nevím - až dosud jsem žil v domnění, že Lotus upravoval jen Cortiny MkI (1962-1966) a MkII (1967-1970, ale Lotusy se přestaly stavět v '68) a ještě nikdy jsem neviděl Cortinu Lotus MkIII (která by odpovídala začátku 70.let), ani jsem o ní neslyšel. Může mě autor poučit, nebo jen nepozná rozdíl mezi šedesátými a sedmdesátými lety?

Odpovědět  |   | 
Venca  |  09. 07. 2007 10:56

Cortina MK3 Lotus je podle me take nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  09. 07. 2007 15:23

Dobrý den, Lotus Cortina Mk. III vážně nebyla, což v článku nepíšu. Pokud vím, Cortina Lostus Mk. II se vyráběla do roku 1970 a na závodních tratích se objevovala takřka během celých sedmdesátých let. Ale děkuji za postřeh, větu jsem zřejmě neformuloval optimálně.

Odpovědět  |   | 
bob ash  |  09. 07. 2007 18:47

No Cortina MkII se vyráběla do roku 1970, ale mám pocit, že Lotus skončil v '68 - ale nejsem si jistej.
Nicméně nejslavnější éra Lotus Cortiny byla éra jedniček, takže polovina šedesátých let, ne začátek 70s - v 70s už to bylo stárnoucí auto.

Odpovědět  |   | 
RS  |  08. 07. 2007 14:07

Jenom vice takovych !

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Bárta  |  08. 07. 2007 20:46

V tom roce 1972 jsem tam byl, atmosféra odpovídá skutečnosti, za to děkuji. Jen, jestli si vzpomínám správně, tak Rinaldi nenaboural do ředitelské věže, ale do objektu trafostanice vlevo od silnice před ztáčkou ve Veselce. Kdyby byl zájem, našel bych asi i vlastnoruční fotku.
Ahoj, JB

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  09. 07. 2007 15:28

Ddobrý den, no to je skvělé, děkuji, že jste se ozval! Údaje o tom Rinaldiho karambólu jsem čerpal z dobového tisku, především z uvedeného Světa motorů, leč přítomen jsem na rozdíl od Vás nebyl. Pokud byste fotku nějakého "kapra" z tohoto závodu našel, rád ji zde s Vaším svolením opublikuji. Příjemný den!

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Bárta  |  10. 07. 2007 08:02

Podívám se do "archivu", znamená to tedy, že budu hledat. A pošlu.
Dobrý den,
JB

Odpovědět  |   | 
bílý ford capri brno  |  04. 06. 2008 09:18

Opravdu se jedná o velice známou havárii do věže se dvěmi smrtáky byl to opravdu Rinaldi a komisař ve start věži.. vaše havárie bude jiná. Díky za pěkný článek ....¨Forever Ford Capri MM

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  09. 07. 2007 10:38

skvelej clanek, diky.

Odpovědět  |   | 
DanielDesign  |  09. 07. 2007 17:02

Prosím vás,
Kde nájdem kontakt na autorevue.cz?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti