skvelej clanek, diky.
Prosím vás,Kde nájdem kontakt na autorevue.cz?
V tom roce 1972 jsem tam byl, atmosféra odpovídá skutečnosti, za to děkuji. Jen, jestli si vzpomínám správně, tak Rinaldi nenaboural do ředitelské věže, ale do objektu trafostanice vlevo od silnice před ztáčkou ve Veselce. Kdyby byl zájem, našel bych asi i vlastnoruční fotku.Ahoj, JB
Opravdu se jedná o velice známou havárii do věže se dvěmi smrtáky byl to opravdu Rinaldi a komisař ve start věži.. vaše havárie bude jiná. Díky za pěkný článek ....¨Forever Ford Capri MM
Ddobrý den, no to je skvělé, děkuji, že jste se ozval! Údaje o tom Rinaldiho karambólu jsem čerpal z dobového tisku, především z uvedeného Světa motorů, leč přítomen jsem na rozdíl od Vás nebyl. Pokud byste fotku nějakého "kapra" z tohoto závodu našel, rád ji zde s Vaším svolením opublikuji. Příjemný den!
Podívám se do "archivu", znamená to tedy, že budu hledat. A pošlu.Dobrý den,JB
Jenom vice takovych !
Autor očividně ví něco, co já nevím - až dosud jsem žil v domnění, že Lotus upravoval jen Cortiny MkI (1962-1966) a MkII (1967-1970, ale Lotusy se přestaly stavět v '68) a ještě nikdy jsem neviděl Cortinu Lotus MkIII (která by odpovídala začátku 70.let), ani jsem o ní neslyšel. Může mě autor poučit, nebo jen nepozná rozdíl mezi šedesátými a sedmdesátými lety?
Dobrý den, Lotus Cortina Mk. III vážně nebyla, což v článku nepíšu. Pokud vím, Cortina Lostus Mk. II se vyráběla do roku 1970 a na závodních tratích se objevovala takřka během celých sedmdesátých let. Ale děkuji za postřeh, větu jsem zřejmě neformuloval optimálně.
No Cortina MkII se vyráběla do roku 1970, ale mám pocit, že Lotus skončil v '68 - ale nejsem si jistej.Nicméně nejslavnější éra Lotus Cortiny byla éra jedniček, takže polovina šedesátých let, ne začátek 70s - v 70s už to bylo stárnoucí auto.
Cortina MK3 Lotus je podle me take nesmysl.
KRAASNE auto, jedno dizajnovo z najvydarenejsich - uz je to tak, pochadza z cias ked este auta vyzerali ako auta, No.1
... ale co treba dat popisky k fotkam? Proc melo jedno Capri hranata svetla a druhe dve kulata? Asi starsi a novejsi provedeni, ale autor to jiste bude vedet lepe.A taky by neskodilo naucit se kouzlit s klavesou enter - roztrhnout text na vic odstavcu. Mnohem lepe by se to cetlo.
Malý Capri s výraznejma prolisama na bocích = MkI (1969-1973). Hranatý světla = standard, kulatý měly jen některý verze, tuším že 2600RS, 3100RS a normální třílitry.O kousek větší, na bocích jen zlom, žádnej prolis, vzadu hatchback (MkI měla normální kufr s kapotou), hranatý světla = MkIIÚplně stejný jako MkII, ale hranatější čumák a čtyři kulatý světla = MkIII. Tím většinou jezdili Profesionálové, Bodie měl stříbrnou a Doyle zlatou. Párkrát se ale objevily i dvojky - Doyle měl asi ve dvou nebo třech dílech stříbrnou MkII s RS bodykitem a černým vinylem, pak se objevila tuším ještě jedna hnědá a možná třetí zlatá, ale tou si nejsem jistej.
Děkuji za vysvětlení, nemám, co dodat.
Diky za vysvetleni!
:-Dwww.fordcapri.cz:-D
Boddie&Doyle car.......luxusni vec
právě jsem to chtěl napsat, že největší zásluhu na propagaci Capri v ČR mají Profesionálové :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.