Ford Capri RS2600: legenda ožívá

19 komentářů

Jarda
9. července • 10:38

skvelej clanek, diky.

DanielDesign
9. července • 17:02

Prosím vás,
Kde nájdem kontakt na autorevue.cz?

Jaroslav Bárta
8. července • 20:46

V tom roce 1972 jsem tam byl, atmosféra odpovídá skutečnosti, za to děkuji. Jen, jestli si vzpomínám správně, tak Rinaldi nenaboural do ředitelské věže, ale do objektu trafostanice vlevo od silnice před ztáčkou ve Veselce. Kdyby byl zájem, našel bych asi i vlastnoruční fotku.
Ahoj, JB

bílý ford capri brno
4. června • 9:18

Opravdu se jedná o velice známou havárii do věže se dvěmi smrtáky byl to opravdu Rinaldi a komisař ve start věži.. vaše havárie bude jiná. Díky za pěkný článek ....¨Forever Ford Capri MM

Jiří Duchoň, autor
9. července • 15:28

Ddobrý den, no to je skvělé, děkuji, že jste se ozval! Údaje o tom Rinaldiho karambólu jsem čerpal z dobového tisku, především z uvedeného Světa motorů, leč přítomen jsem na rozdíl od Vás nebyl. Pokud byste fotku nějakého "kapra" z tohoto závodu našel, rád ji zde s Vaším svolením opublikuji. Příjemný den!

Jaroslav Bárta
10. července • 8:02

Podívám se do "archivu", znamená to tedy, že budu hledat. A pošlu.
Dobrý den,
JB

RS
8. července • 14:07

Jenom vice takovych !

bob ash
8. července • 14:00

Autor očividně ví něco, co já nevím - až dosud jsem žil v domnění, že Lotus upravoval jen Cortiny MkI (1962-1966) a MkII (1967-1970, ale Lotusy se přestaly stavět v '68) a ještě nikdy jsem neviděl Cortinu Lotus MkIII (která by odpovídala začátku 70.let), ani jsem o ní neslyšel. Může mě autor poučit, nebo jen nepozná rozdíl mezi šedesátými a sedmdesátými lety?

Jiří Duchoň, autor
9. července • 15:23

Dobrý den, Lotus Cortina Mk. III vážně nebyla, což v článku nepíšu. Pokud vím, Cortina Lostus Mk. II se vyráběla do roku 1970 a na závodních tratích se objevovala takřka během celých sedmdesátých let. Ale děkuji za postřeh, větu jsem zřejmě neformuloval optimálně.

bob ash
9. července • 18:47

No Cortina MkII se vyráběla do roku 1970, ale mám pocit, že Lotus skončil v '68 - ale nejsem si jistej.
Nicméně nejslavnější éra Lotus Cortiny byla éra jedniček, takže polovina šedesátých let, ne začátek 70s - v 70s už to bylo stárnoucí auto.

Venca
9. července • 10:56

Cortina MK3 Lotus je podle me take nesmysl.

Diwiak
8. července • 12:09

KRAASNE auto, jedno dizajnovo z najvydarenejsich - uz je to tak, pochadza z cias ked este auta vyzerali ako auta, No.1

emil
8. července • 11:31

... ale co treba dat popisky k fotkam? Proc melo jedno Capri hranata svetla a druhe dve kulata? Asi starsi a novejsi provedeni, ale autor to jiste bude vedet lepe.
A taky by neskodilo naucit se kouzlit s klavesou enter - roztrhnout text na vic odstavcu. Mnohem lepe by se to cetlo.

bob ash
8. července • 13:46

Malý Capri s výraznejma prolisama na bocích = MkI (1969-1973). Hranatý světla = standard, kulatý měly jen některý verze, tuším že 2600RS, 3100RS a normální třílitry.
O kousek větší, na bocích jen zlom, žádnej prolis, vzadu hatchback (MkI měla normální kufr s kapotou), hranatý světla = MkII
Úplně stejný jako MkII, ale hranatější čumák a čtyři kulatý světla = MkIII. Tím většinou jezdili Profesionálové, Bodie měl stříbrnou a Doyle zlatou. Párkrát se ale objevily i dvojky - Doyle měl asi ve dvou nebo třech dílech stříbrnou MkII s RS bodykitem a černým vinylem, pak se objevila tuším ještě jedna hnědá a možná třetí zlatá, ale tou si nejsem jistej.

Jiří Duchoň, autor
9. července • 15:21

Děkuji za vysvětlení, nemám, co dodat.

emil
8. července • 16:55

Diky za vysvetleni!

:)
8. července • 10:03

:-D
www.fordcapri.cz
:-D

JanQ
8. července • 7:30

Boddie&Doyle car.......luxusni vec

dall
8. července • 9:12

právě jsem to chtěl napsat, že největší zásluhu na propagaci Capri v ČR mají Profesionálové :-)

Doporučujeme

Články odjinud