Ford C-Max Sport není o sportování, speciální edice ale umí vypínat válec

Mechanik  |  08. 05. 2018 12:22

Že u toho tříhrnku nevypínaj ty válce dva. Nechat to klapat na jeden hrnek jak stabilák

Odpovědět  |   | 
 |  08. 05. 2018 12:25

Tak tak rozum me to nebere kam to speje do pr....

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  08. 05. 2018 12:29

To si někdo dobrovolně koupí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 05. 2018 10:31

Koupí, stačí tomu dát hezký displej, spoustu vychytávek dovnitř a udělat bombastickou reklamu. Pár nadšenců, které ještě zajímá motor, je trápit nebude.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 05. 2018 20:26

Nejdůležitější je samozřejmě displej a internetové připojení mozku do centrály za mořem. Z lidí se stanou ovládaní androidi. Ty samozřejmě počet válců a nějaké vypínání vůbec nezajímá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 05. 2018 17:56

V dnešním provozu se vůbec nedivím. Příměstské poskakování zvládne i dvouválec a na delší vzdálenosti se lítá letadlem. Nesmíme se na to koukat optikou paštikářů.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  10. 05. 2018 20:10

Jo, takže třeba z Prahy do Budějovic se lítá, aha...nová doba!

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  08. 05. 2018 13:11

Čím míň válců,tím víc auto! (filozofie EU)

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 05. 2018 22:30

Po delší době sem nakouknu a vše ve starých kolejích... Debil Velkopřevor alias Jan Zlatoústý alias Kvicala se stále pokouší o přejmenování Autorevue...(ale marně, a to mu nikdy díky jeho debilitě nedojde Svoje debilní rádoby vtipné "zvratky" zvrací ke všem (většině) článkům, nejenom o Škodě, či VW. Sám nikdy nic nenapsal a nesdělil o autech v diskusích nic obsaženého, protože to neumí a v hlavě má prázdno. Jeho jednání připomíná jednání vandalského sprejera, který stříká typické "grafiti" také na všechno, co se mu připlete do cesty. Stejné chování, stejná diagnóza - debil, primitiv a zamindrákvaný jedinec, který se nezmůže na nic jiné, než ničení a poškozování.
Ještě že se jeho projevy debility neprojeví přímo v textu článků Autorevue. Na rozdíl o těch pouličních vandalských "grafiti" tak stačí jediné - přečíst si článek a neotevřít diskusi. Člověk nic nevidí a pohoda. Ať si tedy Kvicala klidně kvičí ty svoje debility, když ho to tedy uspokojuje. Když nemá pořádné auto a nemá peníze na provoz, tak mu vlastně ani nic jiného z oblasti automobilových zážitků nezbývá, než ty jeho kvičící projevy v "diskusích", ve kterých časem zůstanou jen Kvicalovi podobní exoti...

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  08. 05. 2018 14:00

Na vypínání válců, snižování počtu válců a "smart" nabíjení baterie jen na 80% kvůli emisím jim .ere Goro bílý pes. Koupím si přeplňovaný HEMI s osmiválcem .

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 05. 2018 07:30

Jistě, auta s V8 jsou běžně v hledáčku zájemců o C-Max

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 05. 2018 15:35

Tak to jsem zvědavý na ty prodeje a na životnost motoru.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  08. 05. 2018 22:22

jeste ze to neni Eco Sport... to je znaceni jak noha. Vypinani valce, to ma vubec nejaky smysl ? Treba ma, jako Start/Stop system...diskutabilni resp nulovy.
Z 2 litru usmolenych 140k / 170 kobyl ? konkurence umi bezne okolo 190 kobyl. Kam ten svet speje...

Odpovědět  |   | 
sir  |  10. 05. 2018 08:20

kobyl je 150/190...zatim je dostupnych 150

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 74 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A
Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Česku hrozí i vysoké pokuty!

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Čes…

V případě nejnovější legislativy GDPR o ochraně osobních údajů v EU by mohl kdekdo znejistit, zda má natáčení záběrů ostatních účastníků provozu nějaká pravidla. Na použití kamer u nás a v zahraničí se nyní podíval i český BESIP, který přichází s několika radami.

20.  8.  2018 | | 91 N/A