Ford C-Max Sport není o sportování, speciální edice ale umí vypínat válec

Mechanik  |  08. 05. 2018 12:22

Že u toho tříhrnku nevypínaj ty válce dva. Nechat to klapat na jeden hrnek jak stabilák

Odpovědět  |   | 
 |  08. 05. 2018 12:25

Tak tak rozum me to nebere kam to speje do pr....

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  08. 05. 2018 12:29

To si někdo dobrovolně koupí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 05. 2018 10:31

Koupí, stačí tomu dát hezký displej, spoustu vychytávek dovnitř a udělat bombastickou reklamu. Pár nadšenců, které ještě zajímá motor, je trápit nebude.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 05. 2018 20:26

Nejdůležitější je samozřejmě displej a internetové připojení mozku do centrály za mořem. Z lidí se stanou ovládaní androidi. Ty samozřejmě počet válců a nějaké vypínání vůbec nezajímá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 05. 2018 17:56

V dnešním provozu se vůbec nedivím. Příměstské poskakování zvládne i dvouválec a na delší vzdálenosti se lítá letadlem. Nesmíme se na to koukat optikou paštikářů.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  10. 05. 2018 20:10

Jo, takže třeba z Prahy do Budějovic se lítá, aha...nová doba!

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  08. 05. 2018 13:11

Čím míň válců,tím víc auto! (filozofie EU)

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 05. 2018 22:30

Po delší době sem nakouknu a vše ve starých kolejích... Debil Velkopřevor alias Jan Zlatoústý alias Kvicala se stále pokouší o přejmenování Autorevue...(ale marně, a to mu nikdy díky jeho debilitě nedojde Svoje debilní rádoby vtipné "zvratky" zvrací ke všem (většině) článkům, nejenom o Škodě, či VW. Sám nikdy nic nenapsal a nesdělil o autech v diskusích nic obsaženého, protože to neumí a v hlavě má prázdno. Jeho jednání připomíná jednání vandalského sprejera, který stříká typické "grafiti" také na všechno, co se mu připlete do cesty. Stejné chování, stejná diagnóza - debil, primitiv a zamindrákvaný jedinec, který se nezmůže na nic jiné, než ničení a poškozování.
Ještě že se jeho projevy debility neprojeví přímo v textu článků Autorevue. Na rozdíl o těch pouličních vandalských "grafiti" tak stačí jediné - přečíst si článek a neotevřít diskusi. Člověk nic nevidí a pohoda. Ať si tedy Kvicala klidně kvičí ty svoje debility, když ho to tedy uspokojuje. Když nemá pořádné auto a nemá peníze na provoz, tak mu vlastně ani nic jiného z oblasti automobilových zážitků nezbývá, než ty jeho kvičící projevy v "diskusích", ve kterých časem zůstanou jen Kvicalovi podobní exoti...

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  08. 05. 2018 14:00

Na vypínání válců, snižování počtu válců a "smart" nabíjení baterie jen na 80% kvůli emisím jim .ere Goro bílý pes. Koupím si přeplňovaný HEMI s osmiválcem .

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 05. 2018 07:30

Jistě, auta s V8 jsou běžně v hledáčku zájemců o C-Max

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 05. 2018 15:35

Tak to jsem zvědavý na ty prodeje a na životnost motoru.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  08. 05. 2018 22:22

jeste ze to neni Eco Sport... to je znaceni jak noha. Vypinani valce, to ma vubec nejaky smysl ? Treba ma, jako Start/Stop system...diskutabilni resp nulovy.
Z 2 litru usmolenych 140k / 170 kobyl ? konkurence umi bezne okolo 190 kobyl. Kam ten svet speje...

Odpovědět  |   | 
sir  |  10. 05. 2018 08:20

kobyl je 150/190...zatim je dostupnych 150

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcház…

Další prodejci vozů Hyundai se údajně chystají nepodepsat novou smlouvu s českým zastoupením. Zákazníci to tak mohou mít dále.

28.  5.  2018 | | 289 N/A
Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 134 N/A
V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáhnou. Mají lepší metodu

V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáh…

V Brně se změní pravidla pro blokové čištění ulic. Bude je zajišťovat město přímo se správou komunikací. Auta, která budou blokovat ulice, již nebudou odtažena.

6.  6.  2018 | | 48 N/A
Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS. Její slova asi mnohé nepotěší

Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS…

Německá závodnice Sabine Schmitz obkroužila slavnou Severní smyčku Nürburgringu více než 30.000krát. Zajela tam i rekord se Škodou Kodiaq RS, kterou následně zhodnotila.

15.  6.  2018 | | 79 N/A
Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Golf. První vůz hned naboural

Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Go…

Karel Gott měl ve své garáži i ryze sportovní kusy. Nevyhnul se ani epizodě s Porsche 911.

13.  6.  2018 | | 37 N/A