Ford C-Max Sport není o sportování, speciální edice ale umí vypínat válec

Mechanik  |  08. 05. 2018 12:22

Že u toho tříhrnku nevypínaj ty válce dva. Nechat to klapat na jeden hrnek jak stabilák

Odpovědět  |   | 
 |  08. 05. 2018 12:25

Tak tak rozum me to nebere kam to speje do pr....

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  08. 05. 2018 12:29

To si někdo dobrovolně koupí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 05. 2018 10:31

Koupí, stačí tomu dát hezký displej, spoustu vychytávek dovnitř a udělat bombastickou reklamu. Pár nadšenců, které ještě zajímá motor, je trápit nebude.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 05. 2018 20:26

Nejdůležitější je samozřejmě displej a internetové připojení mozku do centrály za mořem. Z lidí se stanou ovládaní androidi. Ty samozřejmě počet válců a nějaké vypínání vůbec nezajímá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 05. 2018 17:56

V dnešním provozu se vůbec nedivím. Příměstské poskakování zvládne i dvouválec a na delší vzdálenosti se lítá letadlem. Nesmíme se na to koukat optikou paštikářů.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  10. 05. 2018 20:10

Jo, takže třeba z Prahy do Budějovic se lítá, aha...nová doba!

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  08. 05. 2018 13:11

Čím míň válců,tím víc auto! (filozofie EU)

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 05. 2018 22:30

Po delší době sem nakouknu a vše ve starých kolejích... Debil Velkopřevor alias Jan Zlatoústý alias Kvicala se stále pokouší o přejmenování Autorevue...(ale marně, a to mu nikdy díky jeho debilitě nedojde Svoje debilní rádoby vtipné "zvratky" zvrací ke všem (většině) článkům, nejenom o Škodě, či VW. Sám nikdy nic nenapsal a nesdělil o autech v diskusích nic obsaženého, protože to neumí a v hlavě má prázdno. Jeho jednání připomíná jednání vandalského sprejera, který stříká typické "grafiti" také na všechno, co se mu připlete do cesty. Stejné chování, stejná diagnóza - debil, primitiv a zamindrákvaný jedinec, který se nezmůže na nic jiné, než ničení a poškozování.
Ještě že se jeho projevy debility neprojeví přímo v textu článků Autorevue. Na rozdíl o těch pouličních vandalských "grafiti" tak stačí jediné - přečíst si článek a neotevřít diskusi. Člověk nic nevidí a pohoda. Ať si tedy Kvicala klidně kvičí ty svoje debility, když ho to tedy uspokojuje. Když nemá pořádné auto a nemá peníze na provoz, tak mu vlastně ani nic jiného z oblasti automobilových zážitků nezbývá, než ty jeho kvičící projevy v "diskusích", ve kterých časem zůstanou jen Kvicalovi podobní exoti...

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  08. 05. 2018 14:00

Na vypínání válců, snižování počtu válců a "smart" nabíjení baterie jen na 80% kvůli emisím jim .ere Goro bílý pes. Koupím si přeplňovaný HEMI s osmiválcem .

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 05. 2018 07:30

Jistě, auta s V8 jsou běžně v hledáčku zájemců o C-Max

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 05. 2018 15:35

Tak to jsem zvědavý na ty prodeje a na životnost motoru.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  08. 05. 2018 22:22

jeste ze to neni Eco Sport... to je znaceni jak noha. Vypinani valce, to ma vubec nejaky smysl ? Treba ma, jako Start/Stop system...diskutabilni resp nulovy.
Z 2 litru usmolenych 140k / 170 kobyl ? konkurence umi bezne okolo 190 kobyl. Kam ten svet speje...

Odpovědět  |   | 
sir  |  10. 05. 2018 08:20

kobyl je 150/190...zatim je dostupnych 150

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A