Ford C-MAX s tříválcem 1,0 EcoBoost u nás od října

9 komentářů

Zelí
19. července • 13:19

Ford je low end. A orientace na tříválce to jenom potvrzuje. Není to nic špatného, ford byl vždy low endová značka, ale chybné je to, co kolem něj dělá auriolu vyjímečnosti. Nic takového tam není. Je to jenom boudička na zákazníka a je jeho blbost, když za low end zaplatí 800 tisíc.

tom14
19. července • 14:34

Souhlas, je to stejnej low end jak VW a Opel. Kazdej je vzdycky na chvili v nejakym systemu napred a pak ho ostatni predbehnou.

Zelí
19. července • 15:39

Ford je napřed jenom v tom low endu a marketingovém výplachu mozků. Jinak v ničem, ani se o to nikdy nesnažil. S tříválcem jenom neopatrně odkryl karty. Tady už i ti trochu mentálně pozadu možná prozří a návnadu omaštěnou sportovním feelingem nesežerou.

Fanda
20. července • 20:14

Máš pravdu - Ford opravdu neumí prodávat takové sr..., jako VW za tak šílenou cenu. A ještě si z u nás troubové myslí, jak skvěle nakoupili.

goro
20. července • 0:39

teď nedávno jsem seděl v posledním mondeu.
na svou třídu prostorné, ovšem ta středová konzola v "asijském stylu", to je nářez, to jsem nepochopil...

Martin
19. července • 12:45

Je to sice pěkný, že to má spotřebu tak malou, ale když s tím pojedu jako že to má ten výkon, tak tipuji spotřebu tak kolem 12 litrů/100km

Stichi
19. července • 12:19

To jsem zvědavej jak dlouho tyhle motory vydrží

Antiautomat
19. července • 15:39

....tak v tomto ford prezentoval informaciu ze je to stavane tak aby to dalo 240.000km (opravte ma ak sa mylim), co je myslim si na auto takychto dimenzii celkom ok. Samozrejme asi vela bude zalezat v akom aute to bude, kto s tym bude jazdit a kade to bude jazdit. No a urcite je tu otazka na dane cislo vo forde prisli, no a ci sa vo forde poucili z toho co spachal VW so svojim tsi (snad to postavili z kvalitnejsieho materialu, co asi aj bude pravda). Rad by som sa s tym povozil :-)

Jim
19. července • 11:13

Kdy dostanou tříválce taky náklaďáky a autobusy?:-D

Doporučujeme

Články odjinud