Ford C-Max je tišší, hezčí a zatáčet nezapomněl [první jízdní dojmy]

89236jhhgd727  |  24. 04. 2015 09:39

Dobre rano, pratele.

Mrknu na web a hned ctu: "Automobilka Škoda podruhé během pěti měsíců plošně zdražuje většinu svých vozů." To jsou rany ...

S pobavenim sleduji, zda nam pani redaktori Autorevue podaji zpravu alespon o tom prvnim zdrazeni pred 5 mesici. Ale asi cekam marne.

Marketingovym pracovnikum Skoda a.s., kteri sem jiste radi zavitaji zkontrolovat, zda pani redaktori sekaji latinu: To si opravdu myslite, ze maji Vasi zakaznici v hlavne nas...?

Odpovědět  |   | 
hrabe  |  24. 04. 2015 10:54

ty jsi se asi v noci moc dobře nevyspal

Odpovědět  |   | 
89236jhhgd727  |  24. 04. 2015 11:21

Kdyz se podivas na aktualni cenik Octavie (http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/s... ... najdes uplne na konci: "Ceník je platný od 20. 4. 2015 do odvolání."

To sice jeste nutne nemusi znamenat zdrazeni, ze. Ovsem kdo ma zajem, muze porovnavat ceny pred a po tomto datu a hned bude vedet sam, na cem je.

Odpovědět  |   | 
hrabe  |  24. 04. 2015 11:55

chápu, nemohl jsi usnout, tak jsi počítal octavie Jsou to jasné příznaky "Vošického nemoci", začni se co nejdřív léčit, nebo tě čekají krušné časy a tvé okolí taky

Odpovědět  |   | 
243sws_1243886$  |  24. 04. 2015 12:30

Dalsi perly Ti uz hazet nebudu.

Odpovědět  |   | 
ex  |  24. 04. 2015 19:48

A co takhle zkusit napsat nějaké poznatky o ježdění s Fordem, motory EB a zkušenosti s C-Maxem? Nebyly by? Nemám pocit, že toto je diskuse o Škodě, ale o C-Maxu. Takže prosím, čekám fakta o Fordu. Já mám např. 3-letou zkušenost s Focusem 1,6 EB kombi (že někomu vadí interiér a tlačítka ...na to mu i novinářům s€re bílý tesák), několik měsíců zkušeností s 1,0 EB v malé dodávce...Je do městského provozu, proto je na benzín a ne na naftu. Tečka. A abych nasral antikoncernisty, příští týden se objedná VW s 1,4 TSI 92kW, (což je, a to se omlouvám, OT). Focus je naprosto bezproblémový, tichý, dobrá sedadla, pohodlný, skvělý podvozek (jsem rozmazlen z M6 1.generace), poruchy nula, takže nevím, co by mi mělo vadit, aha, třeba vyhřívaná čelní skla....no a co vadí pisálkům ne webech, mám fakt u zádele. Čest.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 04. 2015 14:59

Přece stačilo všude na webu zveřejnit, že Škoda je nejlepší a že zvítězila v několika testech a navíc stala se autem roku. A když je něco nejlepší, tak to může být současně i nejdražší. Zejména, když čeští zákazníci jsou ochotni zaplatit, co Škoda požaduje. Navíc, když odboráři prosadili zvýšení platů ve Škodovce o 3,5 procenta, kde je lepší získat peníze - v pokladně koncernu VW, nebo u zákazníků? Nejlépe pak u věrných českých zákazníků, kteří kupují ta nejlepší auta na světě, a proto to snadno pochopí... Určitě budou navíc s výběrem nejlepšího vozu Škoda ještě spokojenější, protože čím více zaplatí, tím více si nového nejlepšího auta Škoda budou přece vážit.
(....a pokud ještě více v koncernu příště zdraží, tak věrnost zákazníků Škody se ještě navíc dále zvýší i díky tomu, že si další nové auto už český zákazník brzy nekoupí...- než zaplatí půjčky... ) A za dalších 20 let za volantem nejlepšího vozu na světě už český zákazník ani nebude vědět, že existuje jiné auto než Škoda... není nad věrnost a zvyk "železné košile" při používání nejlepšího auta Škoda...

Odpovědět  |   | 
rousini  |  24. 04. 2015 19:01

Vem to přes frýdek a neser

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 04. 2015 15:06

Ford C-Max je zajímavou alternativou rodinného vozu za rozumné peníze. Doporučuji vyzkoušet a projet se, nejlépe v osazení celé rodiny a s naložením vzorových zavazadel (velikost + počet...). Ve skutečnosti pak vypadá vše jinak, než na papíru někde v časopise nebo na webu. A co člověk, to názor...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 04. 2015 15:23

no mne sa celkom pozdava, ta palubovka...no dajme tomu ze sa na to da zvyknut, ale zvysok sa mi paci. Takze uz len nech prve dva vyrobne roky otestuju na sebe Helmuti a nech to trochu /hlavne motoricky/ vyzrie, ten benzinak vyzera zaujimavo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 04. 2015 07:22

Já jsem měl C-Maxe hned poté, co vyšel první facelift. Ani už nevím, jaká výbava. Měl jsem ho jako služební asi sedm měsíců, pak mi dali Passata. Nevzpomínám na něj rád. Jednak to bylo dost často v servisu kvůli nepravidelnému chodu dvoulitrové nafty a pak tam bylo jasně vidět, jak je to všechno prvoplánové a odfláknuté. Jízdní vlastnosti nechci hodnotit, protože na limit jsem se s ním nedostával, ale asi nebyly úplně špatné.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 04. 2015 22:23

Stealthe01, tenhle C-Max je zase o kus dál a s tímto C-Maxem jsi nejezdil. Vyzkoušej ho a zkus nám sdělit nové dojmy, jestli se změny v něčem projevily... Také mi připadá poněkud zavádějící a neobjektivní tvé radikální posuzování - cituji : "...pak tam bylo jasně vidět, jak je to VŠECHNO prvoplánové a odfláknuté." Ono totiž přesednutí do vyšší kategorie aut do Passatu musí být určitě poznat, a proto je možné vysvětlení tvého poněkud neobjektivního zpětného hodnocení C-Maxe.

Odpovědět  |   | 
abubaga  |  24. 04. 2015 19:03

Odporný auto, viděl jsem ho naživo před Tescem ve Vršovicích a hned jsem jim to zkritizoval. Vypadá to jako okopírovaný bžondé nebo hňija tak před 3 rokama když vypadaly jak prasátko na kolech s tim příšernym šklebem.

Odpovědět  |   | 
mi  |  24. 04. 2015 21:04

Ti si dement

Odpovědět  |   | 
abubaga  |  24. 04. 2015 21:23

Proč? Protože je to auto nevkusný se šklebem kterej byl v módě před pár lety? Za rok to auto bude všem pro smích.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 04. 2015 22:57

Znalec a designer Abubaga Bžondé von Hňija nám to řekl jasně: "Ford to může zabalit". A navíc za rok nám všem bude na silnicích veselo - všichni se budou smát... Opravdu dobrý!

Ještě nám něco znalý designere sděl o Roomsteru nebo Picassu C3... Nebo z druhé strany o Octavii RS či Fabii Monte Carlo, ať se něco poučíme... To asi podle tebe budou všichni za rok brečet...

Odpovědět  |   | 
abubaga  |  25. 04. 2015 09:08

Za rok to bude na silnicích vypadat uplně stejně protože lidi ty auta po roce nevyhoděj. Ale už to nebude v módě. Je lepší kupovat auta s nemódnim designem, nejlíp co nejjednodušší a nejelegantnější. A to z Evropskejch automobilek v současnosti splňuje jenom koncert VW, bohužel je to tak. Nepočítam teda drahý sporťáky z Itálie a pod... tam si můžou dovolit zaplatit opravdovýmu designérovi. Opravdu je mi na blití z tý dnešní módy zlejch aut co se tvářej jak když mě chtěj přejet a pak hodovat na mejch vnitřnostech.

Odpovědět  |   | 
abubaga  |  25. 04. 2015 09:10

Samozřejmě teď neřešim technickou stránku toho auta která je třeba dobrá, co já vim. Ale nelíbí se mi že se automobilky strašně snažej zavděčit tomu průměrnýmu člověku bez vkusu co chce hlavně aby se to co nejvíc šklebilo a mračilo a v tom vidí krásu a dokonalej design. Takovejch šašků je ale většina, je to vidět na počtu těch příšernejch šklebů na silnicích.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 04. 2015 10:46

Ty ses tedy opravdu projevil jako "znalec a designer Abubaga Bžondé von Hňija" a jako nadprůměrný člověk s vkusem....
Ještě, že na světě nakonec vždy zvítězí "zdravý selský rozum" a ne "Abubagagové". Nedovedu si představit, že by na silnicích jezdily jen koncerny VW. Oč je hezčí jezdit po západní Evropě, kde je na silnicích větší pestrost a ne jako v Česku, kde více jak polovina aut jsou Škodovky. Přece každý člověk má jiný vkus a proč tedy vkus lidí omezovat nebo lidem něco "diktovat"? A proč nazývat tyto lidi "šaškama"? Navíc si řada lidí kupuje auto jen na 2-4 roky, tak proč by měla řešit otázku, jestli se jim to jejich auto bude líbit i později, když si opět koupí to, co se jim v daný okamžik bude líbit? Není nakonec tím opravdovým šaškem typ lidí jako jsi ty "abubago"?
Česko je samozřejmě země zaslíbená Škodě, protože čeští motoristé žijí ještě v "době kamenné". Ještě velké části českých motoristů nedošlo, že stejné nebo lepší (a často i levnější) služby jako Škoda jim mohou poskytnout i jiné značky a řadě z nich ještě nedošlo, že Škoda je stejně česká jako je český Hyundai nebo TPCA.

Odpovědět  |   | 
dejvak  |  25. 04. 2015 11:36

mám od roku 2011 Ford C-Max Grand C-Max II 2.0 Duratorq TDCi 140k Powershift Titanium a super, žádný problém. To auto na pohled není extra přitažlivé, ale kvůli tomu jsem si ho nekupoval. Pro mě jsou důležité jízdní vlastnosti a spolehlivost a to jsou plusy. Mínusem je cenová politika fordu, je postavena vysoko (viz B-max). Kombinovaná spotřeba se pohybuje od 6,5 - 7 l (podle období)
Takže kdo hledá bezproblémové auto, měl by být c-max favoritem

Odpovědět  |   | 
Igor  |  25. 01. 2017 10:10

Zdravím. Mám C-Max 2.0 tdci 103kw r.v.2011 od roku 2015.Kupil som ho ako ojazdený z nábehom 111000 km dovoz z francúzka.Výbava titanium plus.Je to môj štvrtý Ford( Escort 1.6 benzín,Focus I 1.8 tdci, Focus II 1.6 Tivct ) Z manželkou radi cestujeme po Europe a kedže na bežné jazdenie na kráte trasy máme benzínový Focus chceli sme niečo väčšie a pohodlnejšie na tie dlhšie.Som fanúšik zn.Ford tak moja voľba bola jasná. Motor2.0tdci som volil preto,lebo sa mi zdal vzhľadom na využitie auta ako najvhodnejší. Je dostatočne výkonný,úsporný a spolahlivý.Prevodovku preferujem manuálnu.( z čím bol pri hladaní trochu problém,pretože motorizácia 2.0tdci bola prevažne z automatom) Súhlasím že po dizajnovej stránke sa C-Max každému páčiť nemusí.U mna osobne je vzhľad auta nedole-žitý.Zatiaľ som najazdil 28000km bez jediného problému.Spotreba podľa PP 5.7l.v prieme-re.tankujem V-power diesel,olel mením každý rok.Som zatiaľ spokojný a podľa mna je C-Max naj MPV na súčasnom trhu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nová Kia Sorento nafocena bez maskování. Velké změny čeká i interiér

Nová Kia Sorento nafocena bez maskování. Ve…

Během čekání na první upoutávku a oficiální premiéru v Ženevě se již podoba nové Kie Sorento dostává na internet.

29.  1.  2020 | | 8 N/A