Ford C-Max dostane novou tvář, přijde i Cross Max (spy photos)

Ford se očividně drží svého pravidla přinést na trh facelift nebo nové verze svých modelů nejpozději do čtyř let od jejich uvedení. Jinak tomu nebude ani v případě oblíbeného MPV C-Max, který již nyní podstupuje omlazovací kúru. Na špionážních fotografiích je vidět, že zadní partie vozu zůstanou nezměněny, zatímco přední maska spolu s nárazníkem se dočká nových tvarů. Přední světlomety také nezůstanou nedotčeny a z přiložené ilustrace je jasné, že Ford si jde cestou nového, tzv. kinetického designu, který byl použit například u modelů Galaxy, S-Max a v jeho nádechu bylo stvořeno i nové Mondeo. Jarní autosalon v Ženevě se zdá být pravým místem pro představení omlazeného C-Maxu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max dostane faceift

To ale není vše, jako odpověď na připravovaný Tiguan od Volkswagenu má Ford přichystaný model se jménem Cross Max. Jejich cílové zaměření je naprosto jasné, mají oslovit zákazníky, kteří si občas zajdou na nějaký ten výlet po nezpevněných cestách a ocení vyšší světlou výšku vozu spolu s pohonem všech kol, no zároveň jim je velké SUV poněkud zbytečné. Nenechte se zmást, na fotogafiích je sice jen vyšší C-Max, no takhle automobilka maskuje testování techniky pro zcela nový automobil, kterého směr nám ukázal koncept iosis X na pařížském autosalonu. Na ilustraci tak můžete vidět alespoň jeho přibližnou podobu. Cross Max by mohl mít premiéru příští rok na podzimním autosalonu ve Frankfurtu a na trh dorazit na začátku roku 2008.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Cross Max přijede v roce 2008

Foto a ilustrace © Automedia


 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků