Ford C-Max dostane novou tvář, přijde i Cross Max (spy photos)

Ford se očividně drží svého pravidla přinést na trh facelift nebo nové verze svých modelů nejpozději do čtyř let od jejich uvedení. Jinak tomu nebude ani v případě oblíbeného MPV C-Max, který již nyní podstupuje omlazovací kúru. Na špionážních fotografiích je vidět, že zadní partie vozu zůstanou nezměněny, zatímco přední maska spolu s nárazníkem se dočká nových tvarů. Přední světlomety také nezůstanou nedotčeny a z přiložené ilustrace je jasné, že Ford si jde cestou nového, tzv. kinetického designu, který byl použit například u modelů Galaxy, S-Max a v jeho nádechu bylo stvořeno i nové Mondeo. Jarní autosalon v Ženevě se zdá být pravým místem pro představení omlazeného C-Maxu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max dostane faceift

To ale není vše, jako odpověď na připravovaný Tiguan od Volkswagenu má Ford přichystaný model se jménem Cross Max. Jejich cílové zaměření je naprosto jasné, mají oslovit zákazníky, kteří si občas zajdou na nějaký ten výlet po nezpevněných cestách a ocení vyšší světlou výšku vozu spolu s pohonem všech kol, no zároveň jim je velké SUV poněkud zbytečné. Nenechte se zmást, na fotogafiích je sice jen vyšší C-Max, no takhle automobilka maskuje testování techniky pro zcela nový automobil, kterého směr nám ukázal koncept iosis X na pařížském autosalonu. Na ilustraci tak můžete vidět alespoň jeho přibližnou podobu. Cross Max by mohl mít premiéru příští rok na podzimním autosalonu ve Frankfurtu a na trh dorazit na začátku roku 2008.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Cross Max přijede v roce 2008

Foto a ilustrace © Automedia


 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků