Ford byl vloni v USA nejprodávanější značkou

Těsně před koncem roku 2011 americká část koncernu FMC v prodejích prolomila hranici 2 milionů prodaných aut.
Ford byl vloni v USA nejprodávanější značkou

Pro modrou elipsu je to jistě velmi dobrá zpráva. Nejen že hranice 2 milionů automobilů padla poprvé po čtyřech letech, značku Ford (zdůrazňuji výraz „značku“!) navíc pasovala na nejprodávanější jméno USA. Naposledy se během roku jediné značce podařilo v USA udat více než 2 miliony vozů v roce 2007. A i tehdy jí byl Ford.

Od začátku roku 2011 do konce listopadu přitom značka Ford prodala v USA celkem 1 861 178 nových automobilů, což je o 17,7 % více než ve stejném období roku předcházejícího. Na druhou stranu Lincolnu, luxusní značce koncernu FMC, se stále příliš nedaří. Za uvedené období vyexpedovala jen 84 802 vozů, a to je o 0,7 % méně než vloni.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků