Ford byl vloni v USA nejprodávanější značkou

Těsně před koncem roku 2011 americká část koncernu FMC v prodejích prolomila hranici 2 milionů prodaných aut.
Ford byl vloni v USA nejprodávanější značkou

Pro modrou elipsu je to jistě velmi dobrá zpráva. Nejen že hranice 2 milionů automobilů padla poprvé po čtyřech letech, značku Ford (zdůrazňuji výraz „značku“!) navíc pasovala na nejprodávanější jméno USA. Naposledy se během roku jediné značce podařilo v USA udat více než 2 miliony vozů v roce 2007. A i tehdy jí byl Ford.

Od začátku roku 2011 do konce listopadu přitom značka Ford prodala v USA celkem 1 861 178 nových automobilů, což je o 17,7 % více než ve stejném období roku předcházejícího. Na druhou stranu Lincolnu, luxusní značce koncernu FMC, se stále příliš nedaří. Za uvedené období vyexpedovala jen 84 802 vozů, a to je o 0,7 % méně než vloni.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků