Ford byl vloni v USA nejprodávanější značkou

Těsně před koncem roku 2011 americká část koncernu FMC v prodejích prolomila hranici 2 milionů prodaných aut.
Ford byl vloni v USA nejprodávanější značkou

Pro modrou elipsu je to jistě velmi dobrá zpráva. Nejen že hranice 2 milionů automobilů padla poprvé po čtyřech letech, značku Ford (zdůrazňuji výraz „značku“!) navíc pasovala na nejprodávanější jméno USA. Naposledy se během roku jediné značce podařilo v USA udat více než 2 miliony vozů v roce 2007. A i tehdy jí byl Ford.

Od začátku roku 2011 do konce listopadu přitom značka Ford prodala v USA celkem 1 861 178 nových automobilů, což je o 17,7 % více než ve stejném období roku předcházejícího. Na druhou stranu Lincolnu, luxusní značce koncernu FMC, se stále příliš nedaří. Za uvedené období vyexpedovala jen 84 802 vozů, a to je o 0,7 % méně než vloni.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků