Pověstná Japonská kvalita se rodila dlouhá desetiletí a je neustále zdokonalována,možná už od Mazdy něco pochytili ale ovoce budou sklízet až za dlouho. TPCA je zvláštní případ a nedá se srovnávat s TOYOTOU made in Japan.;-)
A kolik tech japoncu se se jeste nedela v EU, treba Honda dela Civic v EU a je na tom hure v TUV nez Ford Focus. ;-)
Stačilo by prostě jen převzít systém řízení kvality od Mazdy. Podle mě to už udělali, jen se s tím moc nechlubí. Rád bych si jednou koupil evropské auto s japonskou kvalitou a životností. Zatím je to utopie...
Od Mazdy? Mazda 3 bezne rezati (podbehy) po trech letech. Posledni rocniky ne, ale ty prvni urcite...
Myslis asi Mazdu z roku 1970 :-D
utopie.. Treba u Ford Fusion, ten uz je na urovni Mazdy.
a co Focus po facelifte? jazdil som na novom Cmaxe, podovne zvuky z dveri u vodica, teraz Focus a skripalo sedadlo vodica, jedno auto 3000 km druhe 11000
Nesmis tak casto prdet :-D:-D:-D
Naopak ! Prdět se musí a čím víc prdíš, tím víc ušetříš !!!!Páč se říká "lepší 1 prd než 10 doktorů" ! No a při dnešních poplatcích 30,- Kč za návštěvu lékaře ti každý prd ušetří 300,- Kč !!!! Jednoduchou matematikou pak zjistíš, že když si 1.000x prdneš, tak máš na novou Fabii :-D:-D:-D
To už je asi běžné, halt úspory, úsrpory a zase úspory....Mám novou Fabii II a něco mi uvnitř palubky bouchá tak, že jsem raději zastavil a prolezl celé auto, jestli nehrozí "náhlá ztráta hodnoty"...:-))
...keby slo "system kvality" len tak prevziat... je tam hafo faktorov, ktore ho ovplyvnuju, to sa musi vypiplat, to nejde skopirovat, mozna sa tak este nehat motivovat.
podla toho ako po nas ford dupe ako po dodavatelovi,myslim ze to s tou kvalitou myslia vazne...otazka je v akom casovom horizente sa to prejavi...Ford stale zvysuje naroky na kvalitu,az mam z toho sedive vlasy,musim robit ako pako3-[
Do roku 2010?
Jojo, evropský design, styl, materiály, sofistikovanost, zábavnost pro řidiče a pohodlí snoubená s japonskou kvalitou výroby a životností, to je bohužel zatím jen sen. Já osobně tedy stejně dávam přednost evropským hodnotám a smířím se s tím, že holt jednou za xx tisíc kilometrů budu mít drobnou závadu, než abych jezdil v bezporuzchové plečce bez designu, s tupým řízením, prapodivnou ergonomií a nepohodlnými sedadly. Čest výjimkám :-)
Hahahaha, zase mě tu rosesmáli až k slzám. Poté, co jsem měl tu "čest" se podílet na přípravě výrobního závodu TPCA v Ovčárech u Kolína a poté, co jsem s Japonci odmítl dále spolupracovat, protože jejich ždímání úspor v přípravě objektů a výrobních technoogií dalece překračovalo nejen hranice zdravého rozumu, ale i hranice bezpečnosti, jsem se s nimi rozloučil s tím, že pokud stejným způsobem odírají materiál a výrobu finálních aut, je mi upřímně líto každého zoufalce, který si toyotu koupí. Od té doby mě výkřiky na téma "kvalita japonské výroby" vždy neskutečně rozesmějí. Chlapci, vždyť vy v tom klišé, co tu šíříte, vůbec nevíte, co blábolíte.
Chlapče, blábolíš možná tak ty. TPCA a Avensis, to je trochu něco jinýho. Toyotu rád nemám (Avensis je řidičsky doslova odpudivé auto), ale že se jedná o nejspolehlivější značku na trhu, o tom se bavit nehodlám.
Brzdi. Stačí si projít pár příspěvků viz. odkaz, když uvážíme, jak málo Avensisů se tu prodává,tak dobrý. Jasně, auto z GB je symbolem kvality.Hl. když má motor 1,8...ten se hodně, ale opravdu hodně podařil:-Dhttp://www.toyotaklub.cz/forum/viewforum.php?f=2&sid=6f79221ee61c359a3c65b80ff7b18e57
No, a už jsi někdy nějakou Toyotu měl?
no a oni jako japonská auta mají nějakou super životnost?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.