Ford bude prý vyrábět nejkvalitnější kompaktní vozy

19 komentářů

TempeSTi
13. srpna • 22:00

Pověstná Japonská kvalita se rodila dlouhá desetiletí a je neustále zdokonalována,možná už od Mazdy něco pochytili ale ovoce budou sklízet až za dlouho. TPCA je zvláštní případ a nedá se srovnávat s TOYOTOU made in Japan.;-)

Fggga
14. srpna • 0:52

A kolik tech japoncu se se jeste nedela v EU, treba Honda dela Civic v EU a je na tom hure v TUV nez Ford Focus. ;-)

Ef
13. srpna • 9:56

Stačilo by prostě jen převzít systém řízení kvality od Mazdy. Podle mě to už udělali, jen se s tím moc nechlubí. Rád bych si jednou koupil evropské auto s japonskou kvalitou a životností. Zatím je to utopie...

buk
13. srpna • 22:01

Od Mazdy? Mazda 3 bezne rezati (podbehy) po trech letech. Posledni rocniky ne, ale ty prvni urcite...

Fggga
14. srpna • 0:45

Myslis asi Mazdu z roku 1970 :-D

RS
13. srpna • 18:31

utopie.. Treba u Ford Fusion, ten uz je na urovni Mazdy.

quasimoto
13. srpna • 19:42

a co Focus po facelifte? jazdil som na novom Cmaxe, podovne zvuky z dveri u vodica, teraz Focus a skripalo sedadlo vodica, jedno auto 3000 km druhe 11000

Fggga
14. srpna • 0:47

Nesmis tak casto prdet :-D:-D:-D

petr
14. srpna • 14:12

Naopak ! Prdět se musí a čím víc prdíš, tím víc ušetříš !!!!
Páč se říká "lepší 1 prd než 10 doktorů" ! No a při dnešních poplatcích 30,- Kč za návštěvu lékaře ti každý prd ušetří 300,- Kč !!!! Jednoduchou matematikou pak zjistíš, že když si 1.000x prdneš, tak máš na novou Fabii :-D:-D:-D

Commander
13. srpna • 20:14

To už je asi běžné, halt úspory, úsrpory a zase úspory....
Mám novou Fabii II a něco mi uvnitř palubky bouchá tak, že jsem raději zastavil a prolezl celé auto, jestli nehrozí "náhlá ztráta hodnoty"...:-))

gewehr
13. srpna • 12:50

...keby slo "system kvality" len tak prevziat... je tam hafo faktorov, ktore ho ovplyvnuju, to sa musi vypiplat, to nejde skopirovat, mozna sa tak este nehat motivovat.

mik
13. srpna • 18:15

podla toho ako po nas ford dupe ako po dodavatelovi,myslim ze to s tou kvalitou myslia vazne...otazka je v akom casovom horizente sa to prejavi...
Ford stale zvysuje naroky na kvalitu,az mam z toho sedive vlasy,musim robit ako pako3-[

RS
13. srpna • 18:30

Do roku 2010?

Slaine
13. srpna • 12:16

Jojo, evropský design, styl, materiály, sofistikovanost, zábavnost pro řidiče a pohodlí snoubená s japonskou kvalitou výroby a životností, to je bohužel zatím jen sen. Já osobně tedy stejně dávam přednost evropským hodnotám a smířím se s tím, že holt jednou za xx tisíc kilometrů budu mít drobnou závadu, než abych jezdil v bezporuzchové plečce bez designu, s tupým řízením, prapodivnou ergonomií a nepohodlnými sedadly. Čest výjimkám :-)

x12345678
13. srpna • 15:13

Hahahaha, zase mě tu rosesmáli až k slzám. Poté, co jsem měl tu "čest" se podílet na přípravě výrobního závodu TPCA v Ovčárech u Kolína a poté, co jsem s Japonci odmítl dále spolupracovat, protože jejich ždímání úspor v přípravě objektů a výrobních technoogií dalece překračovalo nejen hranice zdravého rozumu, ale i hranice bezpečnosti, jsem se s nimi rozloučil s tím, že pokud stejným způsobem odírají materiál a výrobu finálních aut, je mi upřímně líto každého zoufalce, který si toyotu koupí. Od té doby mě výkřiky na téma "kvalita japonské výroby" vždy neskutečně rozesmějí. Chlapci, vždyť vy v tom klišé, co tu šíříte, vůbec nevíte, co blábolíte.

Slaine
13. srpna • 21:23

Chlapče, blábolíš možná tak ty. TPCA a Avensis, to je trochu něco jinýho. Toyotu rád nemám (Avensis je řidičsky doslova odpudivé auto), ale že se jedná o nejspolehlivější značku na trhu, o tom se bavit nehodlám.

ITTI
14. srpna • 16:31

Brzdi. Stačí si projít pár příspěvků viz. odkaz, když uvážíme, jak málo Avensisů se tu prodává,tak dobrý. Jasně, auto z GB je symbolem kvality.Hl. když má motor 1,8...ten se hodně, ale opravdu hodně podařil:-D
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewforum.php?f=2&sid=6f79221ee61c359a3c65b80ff7b18e57

Commander
13. srpna • 20:11

No, a už jsi někdy nějakou Toyotu měl?

FUK
13. srpna • 10:07

no a oni jako japonská auta mají nějakou super životnost?

Doporučujeme

Články odjinud