Ford bude prý vyrábět nejkvalitnější kompaktní vozy

Představitelé automobilky Ford informovali o svém záměru vyrábět nejkvalitnější kompaktní vozy na světě, přičemž v kvalitě mají trumfnout i světovou jedničku, Toyotu. Pomoci tomu má hlavně nový program zvyšování kvality u kompaktních vozidel. Šéf výroby Bennie Fowler, se vyjádřil, že začátkem prodejů nové Fiesty, se Ford posune na první příčku z hlediska kvality městských vozidel a kompaktní modely od „modrého oválu“ budou tak kvalitní, jako ještě nikdy dříve.

Zda můžeme tyto odvážná tvrzení brát vážně, ukáže až čas. Ovšem, při pohledu na současné statistiky můžeme konstatovat, že s kvalitou na tom Ford není vůbec špatně. Na modely Fiesta a Focus předešlé generace připadá přibližně 800 poruch na 1 000 vozidel, konkurenční Toyota se ovšem může pochlubit lepšími čísly, na 1 000 vozidel připadá přibližně 500 poruch. Nicméně, Ford se z hlediska kvality z roka na rok zlepšuje a tak ještě určitě v daném segmentu „zamíchá kartami“…

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků