Ford Bronco se vrací. Dorazí i díky Donaldu Trumpovi

Ford bude znovu vyrábět model Bronco. Za brzké odhalení může slovní přestřelka Fordu s americkým kandidátem na prezidenta Donaldem Trumpem, který si stěžoval, že modrý ovál z USA odchází a stěhuje svou výrobu do Mexika. Reagoval tak na oznámení o přesunu výroby modelů Focus a C-Max do továrny v mexickém Chihuahua.

Ford C-Max je tišší, hezčí a zatáčet nezapomněl [první jízdní dojmy]

Ford C-Max je tišší, hezčí a zatáčet nezapomněl [první jízdní dojmy]

Bill Ford, výkonný ředitel Fordu, však oznámil, že firma je po krizi znovu připravena najímat nové zaměstnance v USA. Další Bill, tentokrát Johnson, šéf Mezinárodní unie pracovníků pro automobilový, letecký a zemědělský průmysl, na to odpověděl: „Nevidíme rádi, že se výroba aut přesouvá do Mexika, ale Ranger a Bronco zabezpečí budoucnost všech zaměstnanců v závodu v Michiganu.“ Tím v podstatě potvrdil výrobu nové generace modelu Bronco.

O technice i designu vozu můžeme zatím jen spekulovat. V minulosti ale Bronco plnil u Fordu roli SUV střední velikosti. Ovšem v americkém měřítku. Jelikož bude vyráběn po boku nového Rangeru, lze očekávat, že s ním bude leccos sdílet. Velikost novinky si tudíž může odhadnout každý sám. Vždyť Ranger je v nabídce i u nás.

Nový Ford Ranger: odolnější, výkonnější, elegantnější a úspornější!

Nový Ford Ranger: odolnější, výkonnější, elegantnější a úspornější!

Slavné americké SUV se vyrábělo pět generací, od roku 1966 do 1996. Při jeho uvedení v šedesátých letech byl hlavním soupeřem pro Jeep CJ. V roce 1978 se Bronco posunul do vyšší třídy použitím zkrácené platformy modelů F-series. Všechny generace byly vyráběny v Michiganu, kam se nyní výroba Bronca vrací. Uvedení šesté generace do výroby se dá v michiganské továrně očekávat v letech 2018 až 2019. Koncept nového Bronco automobilka uvedla již v roce 2004 a vy se na něj můžete podívat v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků