Ford B-Max slibuje nízkou spotřebu a unikátní přístup do interiéru

Další z novinek připravených pro ženevský autosalon se jmenuje Ford B-Max. Loni automobilka na stejném autosalonu ukázala studii, letos se představí sériová verze. Nový model slibuje nízkou spotřebu a díky unikátnímu systému dveří, kdy výrobce vypustil B-sloupek, také příkladně jednoduchý přístup do interiéru.

Pod kapotou najdeme nový litrový tříválec 1.0 EcoBoost s maximálním výkonem 120 k, který si podle oficiálních údajů vystačí v kombinovaném provozu se spotřebou 4,9 l/100 km. Alternativou v nabídce motorizací se stane jedna-šestka TDCi nabízející 95 k a průměrnou spotřebu rovné čtyři litry.

Nedávno jsme vám ukazovali první oficiální snímky nového malého MPV, dnes máme k dispozici několik málo dalších „kousků“. Podívat se můžeme na systém dveří, který dostal oficiální označení Easy Access Doors. 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků