Ford a jeho střední třída se zadním náhonem

Ford a jeho střední třída se zadním náhonem

Chcete opravdu pořádný sedan střední třídy z dílny Fordu? Co takhle zadní náhon, nebo osm válců a co třeba řadový šestiválec s turbem? Zní to pěkně, ovšem pro podobné auto si musíte zajet do Austrálie.

Na tamních auto fórech se nyní objevily obrázky nového Fordu Falcon, tedy sedanu, který míří do střední třídy. Opravdu dravě vypadající vůz se pyšní nezbytným zadním náhonem a hned několika zajímavými motory. Pod přední kapotou si najde zaručeně místo velký osmiválec o objemu 5,4 l a také řadový šestiválec o objemu 4 litry. Ten navíc dostane i přeplňování a jeho výkon překoná hranici 300 kW (408 k).

Jenže i přesto, že po stránce designu by si podobný vůz v Evropě našel mnoho zájemců, nebude u nás k dostání. Nabídka motorů by totiž způsobila hromadné úmrtí mnoha ekologů a při pohledu na spotřebu i evropských milovníků nafty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Falcon GT
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků