Ve Zline, kde nejsou synchronizovane semafory to fungovat nebude :-/
Řešení cekani respektive necekani na cervene uz jsem videl pred dvaceti lety v Brně. Jen se potrebna rychlost neukazovala na palubovce ale primo na tabulce u semaforu
Před lety to bylo i v Hradci Králové - na dvouproudovce ve městě tam byla rychlost 70 a za každým semaforem světelná tabule ukazovala jakou rychlostí dojet k další zelené. Šikovné. Dnes je tam všude padesátka a je po systému.
To bude srandy, až to v Praze nebo v Brně na padesátce napíše optimální rychlost pro zelenou vlnu 70. Aneb dnešní realita :-D
Nj je to tak. Ten kdo jazdi casto rovnaky usek tak pozna nacasovanie semaforov naspamat. Vie ze na tejto krizovatke musim zrychlit nad limit aby som stihol dalsiu zelenu a na tejto sa mozem flakat na dvojke. Tiez tu v BA je zopar semaforov kde viem ze musim dat aspom 65 aby som potom nestal ale vacsina je nastavena dobre.
Stání na červenou se stává minulostí již dnes a to ve Vyškově.Tady červená znamená opravdu jen testování barvy. Na červenou tu projede běžně i 6 aut. :-(3-[
Nj, D1 rozkopaná, objíždí se to přes Vyškov, ten je pak věčně ucpaný, tak lidem rupají nervy...
Lidem nerupají nervy, doprava je tady vcelku v pohodě,ale jsou prostě hovada a tak jedou. Policie to vidí, ale neřeší.:-O
Moje názory k tomuhle vynálezu:1. Ztrátě času čekáním u semaforu to nijak nezabrání, je přece jedno, jestli stojím u semaforu, nebo k němu pomalu jedu, moje zelená se tím dřív nerozsvítí.2. Naopak ale svojí pomalou jízdou zbrzdím i ty co jedou jinam a kteří by jinak třeba stihli svoji zelenou, takže oni naopak kvůli mně budou čekat déle. To fakt přispěje k plynulosti provozu a jistě budou rádi. 3. A někdo jiný s tímhle vynálezem, co jede jinam, může zbrzdit zase mě a já svoji zelenou nestihnu. Moc mi to pomohlo.3. odporuje to našemu zákonu o provozu - řidič nesmí omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním. V překladu - je lepší když stojím u semaforu a tím uvolním silnici ostatním, kteří jedou jinam, než když se courám 20 a nedojede nikdo nikam.
"Ford ve spolupráci s Jaguar Land Roverem" já myslel, že se odnich odstřihli, bože, ford je táhne dolů..
jooo to budou ostatni brat v poklidu, ze nejaky hovedo najednou zpomali na 20km a potahne se jak smrad, kdyz ma pred sebou mezeru 200 metru ke krizovatce...
....je to priprava na nasadenie autonomnych vozidiel. Uz som tu x-krat vysvetloval /proti xyz minuskarom/, ze autonomne vozidlo, pokial ma fungovat spravne, sa bez podpornej infrastruktury a prisunu dat zvonka (v realnom case), neobide. Zjavne vo Forde na to uz prisli tiez - auto, ktore sa spolieha len na vlastne senzory, neprinesie nic. Len chaos o ktorom tu pises. A nech sa to paci Muskovi ci nie. Dennodenna prax to dokazuje. Staci zajst na letisko. A ano, presne vystihujes aj to druhe, co tu tvrdim odzaciatku: nech su bud autonomne vsetky auta lebo ani jedno. Inak sa budeme stretavat s tym, ze vodic situaciu vyhodnoti urcite inak ako system, ktory ma k dispozicii spomenute data. Bude to este vesele...
Souhlas, buď všichni, nebo nikdo. Když bude něco dělat jen někdo, tak si s těmi ostatními budou jen navzájem komplikovat život.
Tak zrovna ty semafory nejsou vůbec špatné, jen mi to připadá dost sci-fi.
Nj, ale to znamená, že místo 50kmh a čekání 20s na červenou pojedeš (třeba) 25kmh a nebudeš čekat...ale do práce přijedeš stejně...na čas žádná úspora a ještě si nepřečteš SMS :-)
Ale přečteš. Když pojedeš místo 50 km/h třeba těch tvých 25 km/h, tak tě ještě do křižovatky předjede pár aut, které zastaví na červenou. Pak jim zase bude nějakou dobu trvat rozjezd a ty tu zelenou nestihneš.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.