FMJ Mustang GT: americká krása

Některé úpravy jsou přitažené za vlasy, jiné lze označit za povedené. Tenhle vyladěný Mustang patří ke druhé skupině.

Nádherná bílá barva, obrovská kola a decentně agresivní křivky. Mnoho lidí Mustang pro jeho tvary miluje. Když se k tomu přidají povedené úpravy, dílo je dokonáno. FMJ Mustang dostal vepředu jiný spoiler nárazníku, na bocích si našli místo rozšířené prahy a vzadu na víku kufru můžeme spatřit decentní přítlačné křídlo. Dvojice výfuků nesmí k velkému osmiválci chybět. Jednotlivé díly ovšem nejsou jen na parádu, ale jsou vyrobeny z lehkých materiálů jako například karbon.

Zajímavé řešení dostala střecha. Tu si vzalo do parády Webasto a sériový plech byl vyměněn za sklo. Koženému interiéru je tak dopřáno více světla. Úpravce to ale trochu přestřelil s implementací podsvícení z LE diod. To může na někoho působit kýčovitým dojmem.

FMJ Mustang dostal kompletně propracovaný podvozek, který si vzala na starost společnost H&R. Výsledkem je kompletně stavitelný podvozek, protože výměny se dočkali jak tlumiče, tak stabilizátory i pružiny. Snížení světlé výšky je samozřejmostí. Mustang je obutý do dvacetipalcových kol OZ Superleggera, vpředu stojí na pneumatikách 275/35 R20, vzadu jsou širší o rozměru 315/35 R20. O zastavení se starají přední brzdy Bear Break Extreme Plus, vzadu tuner použil model EradiSpeed Plus. Obě sady obsahují vrtané kotouče pro lepší chlazení.

V interiéru se toho odehrálo rovněž dost. Nechybí kvalitní audiosystém od Pioneeru, obšití jemnou kůží a nešetřilo se ani hliníkem.

A že jsme zapomněli na motor? To samozřejmě ne. Ten se dočkal jen decentních úprav, protože nová je jen řídící jednotka a již zmiňovaný výfukový systém. Výkon osmiválce o objemu 4,6 litru se tak po úpravách pohybuje někde okolo 320 koní (původně koní 300). To stačí k tomu, aby se tenhle krasavec dostal na stovku za zhruba 5 vteřin.

Tip: Přečtěte si redační test Fordu Mustang GT s výkonem 300 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
FMJ Mustang

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků