FMJ Mustang GT: americká krása

Některé úpravy jsou přitažené za vlasy, jiné lze označit za povedené. Tenhle vyladěný Mustang patří ke druhé skupině.

Nádherná bílá barva, obrovská kola a decentně agresivní křivky. Mnoho lidí Mustang pro jeho tvary miluje. Když se k tomu přidají povedené úpravy, dílo je dokonáno. FMJ Mustang dostal vepředu jiný spoiler nárazníku, na bocích si našli místo rozšířené prahy a vzadu na víku kufru můžeme spatřit decentní přítlačné křídlo. Dvojice výfuků nesmí k velkému osmiválci chybět. Jednotlivé díly ovšem nejsou jen na parádu, ale jsou vyrobeny z lehkých materiálů jako například karbon.

Zajímavé řešení dostala střecha. Tu si vzalo do parády Webasto a sériový plech byl vyměněn za sklo. Koženému interiéru je tak dopřáno více světla. Úpravce to ale trochu přestřelil s implementací podsvícení z LE diod. To může na někoho působit kýčovitým dojmem.

FMJ Mustang dostal kompletně propracovaný podvozek, který si vzala na starost společnost H&R. Výsledkem je kompletně stavitelný podvozek, protože výměny se dočkali jak tlumiče, tak stabilizátory i pružiny. Snížení světlé výšky je samozřejmostí. Mustang je obutý do dvacetipalcových kol OZ Superleggera, vpředu stojí na pneumatikách 275/35 R20, vzadu jsou širší o rozměru 315/35 R20. O zastavení se starají přední brzdy Bear Break Extreme Plus, vzadu tuner použil model EradiSpeed Plus. Obě sady obsahují vrtané kotouče pro lepší chlazení.

V interiéru se toho odehrálo rovněž dost. Nechybí kvalitní audiosystém od Pioneeru, obšití jemnou kůží a nešetřilo se ani hliníkem.

A že jsme zapomněli na motor? To samozřejmě ne. Ten se dočkal jen decentních úprav, protože nová je jen řídící jednotka a již zmiňovaný výfukový systém. Výkon osmiválce o objemu 4,6 litru se tak po úpravách pohybuje někde okolo 320 koní (původně koní 300). To stačí k tomu, aby se tenhle krasavec dostal na stovku za zhruba 5 vteřin.

Tip: Přečtěte si redační test Fordu Mustang GT s výkonem 300 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
FMJ Mustang

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

včera | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků