FMJ Mustang GT: americká krása

Některé úpravy jsou přitažené za vlasy, jiné lze označit za povedené. Tenhle vyladěný Mustang patří ke druhé skupině.

Nádherná bílá barva, obrovská kola a decentně agresivní křivky. Mnoho lidí Mustang pro jeho tvary miluje. Když se k tomu přidají povedené úpravy, dílo je dokonáno. FMJ Mustang dostal vepředu jiný spoiler nárazníku, na bocích si našli místo rozšířené prahy a vzadu na víku kufru můžeme spatřit decentní přítlačné křídlo. Dvojice výfuků nesmí k velkému osmiválci chybět. Jednotlivé díly ovšem nejsou jen na parádu, ale jsou vyrobeny z lehkých materiálů jako například karbon.

Zajímavé řešení dostala střecha. Tu si vzalo do parády Webasto a sériový plech byl vyměněn za sklo. Koženému interiéru je tak dopřáno více světla. Úpravce to ale trochu přestřelil s implementací podsvícení z LE diod. To může na někoho působit kýčovitým dojmem.

FMJ Mustang dostal kompletně propracovaný podvozek, který si vzala na starost společnost H&R. Výsledkem je kompletně stavitelný podvozek, protože výměny se dočkali jak tlumiče, tak stabilizátory i pružiny. Snížení světlé výšky je samozřejmostí. Mustang je obutý do dvacetipalcových kol OZ Superleggera, vpředu stojí na pneumatikách 275/35 R20, vzadu jsou širší o rozměru 315/35 R20. O zastavení se starají přední brzdy Bear Break Extreme Plus, vzadu tuner použil model EradiSpeed Plus. Obě sady obsahují vrtané kotouče pro lepší chlazení.

V interiéru se toho odehrálo rovněž dost. Nechybí kvalitní audiosystém od Pioneeru, obšití jemnou kůží a nešetřilo se ani hliníkem.

A že jsme zapomněli na motor? To samozřejmě ne. Ten se dočkal jen decentních úprav, protože nová je jen řídící jednotka a již zmiňovaný výfukový systém. Výkon osmiválce o objemu 4,6 litru se tak po úpravách pohybuje někde okolo 320 koní (původně koní 300). To stačí k tomu, aby se tenhle krasavec dostal na stovku za zhruba 5 vteřin.

Tip: Přečtěte si redační test Fordu Mustang GT s výkonem 300 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
FMJ Mustang

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků