Fluence: nová tvář Renaultu?

20 komentářů

Focus
7. června • 15:12

krásne vyvazene tvary, zezadu tak trochu tatraplán

sportovní zad je skvela, pohled z boku uchvatny, jen ten predek bych  udelal jeste dravejsi

ale je to vec nazoru

 

OnLi
7. června • 10:41

Ale jinak pěkný!!

Libor Daněk
6. června • 12:47

připadá mi to jak převlečená studie z akce od Peugeotu kdy jeden návrhář udělal pro peugeot něco podobného ale s kulatými tvary

x655
4. června • 23:53

ta výrazně tvarovaná záď už se objevila, snad V style? či co viz.http://www.conceptcars.cz/index.php?goform=TRUE&car=initale

každopádně je to fakt pěkný
postamble();

xxl
4. června • 19:58

Toto nevyzera cisto na autosalonovu studiu velmi pochybujem ze sa to bude vyrabat. Ak sa to predsa len bude vyrabat tak to bude vo velmi zmenej forme, zo studie to zoberie len zakladne crty.

PeterL
5. června • 7:00

myslím, že Renault prejavil hodne odvahy prísť s niečim takýmto po rade prepadákov Megane II hatchback, Vel Satis a Avantime. Asi to dopadne ako u VW, kde neúspech Phaetonu spôsobil škrt viacerých projektov.

tibor
5. června • 13:35

megane2 patri v zapadni evrope mezi nejprodavanejsi hatche nizsi stredni

Klouzek
5. června • 11:48

Avantime byl prodejně propadák to je pravda. Ale Megane II ? - to myslíš vážně ? Jsi trošku mimonaut. Koukni se na prodejní čísla nižší střední třídy v Evropě - nepsal bys takový bláboly.

Pavel
4. června • 19:34

Interier z techto obrazku tezko soudit, ale ta karoserie.. Pokud se to nekdy dostane do vyroby, tak to bude asi nejkrasnejsi auto..

Abdul
4. června • 19:06

Tak to je úchvatné. Neuvěřitelný interiér, ten pořádek a ty detaily! Budík má vizuálně neskutečně příjemný nádech, stejně jako u studie Talisman. Ty prahy jsou také těžce originální, stejně jako vnitřní osvětlení, pedály a středový tunel. Celý vůz je o neskutečném designu- vyvážené proporce, velmi svůdný profil, něco neskutečného. Vím že je to jen studie, ale pokaždé když kluci od Renaultu nějakou takovou připraví, tak není o čem negativně diskutovat. Tohle zkrátka jiná značka neumí, je to dokonalé! Renaulte děkuji, díky tobě je na co se dívat (tím myslím i sériové modely).

tibor
4. června • 20:10

podivej se treba na citroen studie airdream a ossee nebo c6,myslim,ze nejen renault boduje v oblasti designuale je pravda,ze renault vzdy rychle od studie pripravy seriovku,coz mnohe automobilky nedelaji

aaa
4. června • 18:00

Vypada to velice zajmave lec si myslim ze na tohle jeste pripraveni nejsme. A evropa zvlast ne.

tibor
4. června • 18:26

renaultu by urcite tohle pomohlo,protoze spider je moc vyhranenyale stejne bych sportovni kupatko nebral od renaulta

Leonardo Cupranek
4. června • 19:01

To bych rad videl, co bude predokolka delat s tim vykonem treba pri akceleraci 0-100....

Ace2
5. června • 19:37

to jsou pověry staré tety... několikrát jsem jel s autem s 305hp na přední nápravě a chová se to zcela normálně a nedělá to žádnou neplechu. LK dokonce takové auto má a pochybuju že si stěžuje  300 koní, pokud je to dobré konstrukčně vyřešené auto není žádným problémem. Pravda povedlo se to zatím jen jedné automobilce...

Zdenda
7. června • 21:58

No a kolik vazi kara, co ma LK a kolik by melo vazit tohle, aby to jezdilo? Fakt, ze je to predokolka mne taky prekvapil, na to jak se tvari sportovne... Zadek je peknej [na renault superpeknej], ale predek... nic moc. 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ace2
7. června • 22:17

No co vím, tak važí jemně nad 1700 kg, tedy normální střední třída. Jinak to auto vypadá takhle, nic technicky zvláštního.

tibor
8. června • 0:44

fakt pekny...moje bohuzel vypada ponekud jinak

tibor
5. června • 1:03

mozna bude mit elektronikou rizeny podvozek,ktery bude permanentne menit  pomer vykonu a momentu mezi predni a zadni napravu,fakt nevim,zatim je to hudba budoucnosti,ale pokud to bude klasicka predokolka mas pravdu,ze ten vykon na ni bude asi pri akceleraci dost husty

tibor
5. června • 0:54

taky nevim co by takovy vykon udelal,ale mozna pouziji nejaky differencial jako u focusu rs

Doporučujeme

Články odjinud